GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Auton päivä 13.9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ironbutt
  • Aloitettu Aloitettu

Ironbutt

Mode/Punttimimmit
Ikä
48
Autoliitto järjestää 13.9 valtakunnallisen Auton päivän. Tapahtumia on ympäri maan.

PK-seudulla tapahtumapaikkana on Tattarisuon Autokatsastus, Helsingissä. Siellä ohjelmassa on 10-14 välissä mm. ilmainen pakokaasupäästöjen mittaus, ilmainen auton talvikunnon tarkistus by Tiepalvelu, tietoa käytetyn auton maahantuonnista ja tietenkin ilmaiset kakkukahvit. Lisätietoja www.autoliitto.fi

Oletko menossa?

Originally posted by mmama
Autoliitto järjestää 13.9 valtakunnallisen Auton päivän. Tapahtumia on ympäri maan.

PK-seudulla tapahtumapaikkana on Tattarisuon Autokatsastus, Helsingissä. Siellä ohjelmassa on 10-14 välissä mm. ilmainen pakokaasupäästöjen mittaus, ilmainen auton talvikunnon tarkistus by Tiepalvelu, tietoa käytetyn auton maahantuonnista ja tietenkin ilmaiset kakkukahvit. Lisätietoja www.autoliitto.fi

Oletko menossa?

Ai tuolta saa kakkukahvit(kin), no kyllähän mä sinne sitten menen.
Hei oikeesti, mahtaa olla antoisa 4-tuntinen...

Mä haluan nähdä sitten että kuka on se joka tulee tänne 14.9 kertomaan, että tuo tapahtuma oli oikeasti ihan viihtyisä ja hyödyllinen.

Mulla ainakin oli hauskaa - paikalla pörräsi jos jonkinmoista harvinaista menopeliä. mm. V8 -moottorilla varustettu Cobra (yksi kolmesta Suomessa olevista), täysin entisöity Fiat 600 - aito oikea rallifiiu, vanhoja kuplia ja tietenkin pari amerikanrautaa (Cadillac, Transameja, Mustang yms.). Nähtävillä oli myös pari viimeisen päälle laitettua Tuning-autoa. Pääsinpä kurkkaamaan ekaa kertaa eläissäni myös Poliisin maijan sisälle. Jännää!

En ollut paikalla, eikä Lappeenrannassa varmaankaan ollut mitään meininkiä. Yleensä tykkään kyllä käydä noissa autotapahtumissa. American Car Show ja Eurocar Show on tullut käytyä. Helvetisti mieluummin käyn tapahtumissa kuin nysvään kotona tai teen muuta tavanomaista arkihommaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom