Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
japa sanoi:Asuntokauppiasta sen verran että kaikki jotka tunnen jollakin tasolla esim.meidän asiakkaina niin ovat mielestäni ihmeelisiä tapauksia sillä ovat itsekin asiakaspalvelijoita mutta sitten asiakkaana ovat sitten varsin hankalia ja ylimielisiä/ ikuisia valittajia. Mistä johtunee? liiallisesta stressistä? vai painaako muuten paineet duunissa?
saarnamies sanoi:Lähde ihmeessä provisiohommiin jos usko omaan tekemiseen on kunnossa.
Itse en ole kiinteistövälitystä/autokauppaa nähnyt läheltä, mutta muuntyyppistä myyntityötä olen nähnyt.
Jos et ole ihan varma, että pystyt vetämään hyvällä asenteella, niin ei kannata lähteä provikalle. Vähemmällä työllä saa muualta paremmat tulot.
Mutta jos asenne riittää ja sulta löytyy jotain hullunkiiltoa silmistä, niin kannattaa ehdottomasti lähtä provikalle. Tulotaso on ainakin ihan eri kuin normaali kk-palkalla.
Ja jos lähdet, niin tee päätös, että kesken et jätä. Jos jätät takaportin itsellesi, niin hommasta ei tuu mitään. Se on joko kaikki tai ei mitään meininki.
Provikan boonuksia on se, että sinä itse olet vastuussa omasta tulotasostasi. Provikalla voit tienata 10x sen minkä muut kk-palkalla. Myyntityössä paras tienaa 10x enemmän, kuin toisiksi paras.
Myyntityössä on ihan sama meininki, kuin urheilussa. Se joka voittaa saa paljon paljon enempi rahaa, kuin toiseksi tullut, vaikka eroa ei olisi, kuin sadasosa.
Myynityössä ei tarvitse olla 10x parempi, tienatakseen 10x enempi. Riittää, kun on sen sadasosan parempi.
Tutkisin sinuna itseäsi näillä kysymyksillä:
1. Onko minusta tekemään vähintään 10h työpäiviä jatkuvasti?
2. Pystynkö pitämään positiivisen asenteen ja hirvittävän yrittämisen päällä, vaikka muut painavat alas ja näyttävät vieressä huonoa esimerkkiä lusmuamalla jatkuvasti?
3. Uskonko, että pystyn hankkimaan asiakkaan luottamuksen (koska kaikki myyntityö perustuu luottamukseen)?
4. Jaksanko opiskella _jatkuvasti_ uutta?
Kaikki myyntityö on pohjimmiltaa samanlaista. Alasta riippumatta, kaikissa hommissa voi menestyä ja tehdä rutkasti rahaa. Siltikään, hyvin harva onnistuu ja luulen, että se johtuu siitä, että hyvin harva luottaa 100% omaan tekemiseen.
On ollut sellaisia kuukausia mitä kk palkkainen ei voi edes kuvitella
moni ei tiedäkään millaisia tienestejä voi hyvä myyjä saada.
Mike sanoi:Tärkein sääntö:
Vaikka kuin helvetisti tienaisitte, älkää lesottako sillä, se on vitun laimeeta. Oikeasti tienaavat tuskin pahemmin retostelevat.
Mike sanoi:Tärkein sääntö:
Vaikka kuin helvetisti tienaisitte, älkää lesottako sillä, se on vitun laimeeta. Oikeasti tienaavat tuskin pahemmin retostelevat.
TheSami sanoi:Onko jomman kumman myyjiä foorumilla ?
Risuja ruusuja kokemuksia työstä. Tässä yksi kuvio kesken ja mietin mitä teen isona.