Automiehet hoi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HooEee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Honda Civic -96, muuten loistokunnossa mutta takakaaret alkaa ruostumaan!
Pitää soitella ja kysellä.

Swat sanoi:
Mikä auto?

Puskan Auto Oy

Postiosoite:
Salpatie 6
04400 JÄRVENPÄÄ

Puhelin:
(09) 272 6262

Maalaukset hoituvat ainakin ammattitaidolla ja hyvin.. Hinta ei ole halvin, mutta hyvästä kannattaa maksaa. Jos auto on joku rotjake ja etkä viitsi panostaa, niin soita ammattikouluihin, tai tattarisuolle johonkin nyrkkipajaan. Numeroita löydät luottettelosta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse ostin tuossa -88 Orionin ja käytin tällä viikolla leimalla. Ei muuta vikaa kuin molemmat helmat uusiksi, etujousi poikki ja rekisterikilvenvalo ei palanut(ei muuten ole toiminut yhdessäkään autossa mitä olen käynyt katsastamassa...)
Tuskailin jo noiden helmojen kanssa, kun olivat pahemmat kuin luulin. Päätin tiistaina ottaa rälläkän käteen, leikkailin helmat auki, taittelin millisestä pellistä uudet tilalle ja kempillä kiinni. Keskiviikkona kittasin, hioin, maalasin ja massasin helmat ja voin sanoa että tuli todella hyvät.
En ole eläissäni tehnyt samaa hommaa aiemmin, mutta voin sanoa että jos yhtään on korjaajaan vikaa itsessä, niin toi on loppupelistään helppo homma tehdä itse. Edellyttää tietysti tiloja ja laitteita.
Tietysti peltitöiden tekemistä helpotti se, että olen ammatiltani levyseppähitsaaja, ja oli tuttuja joilta kysyä miten kannattaa mikäkin kohta tehdä.

EDIT: Niin, ja tuo remppa maksoi ilman etujousta n.60€, sis. pellit, muovikitin ja massan(joita jäi molempia reilusti yli) pohjamaalin, ja hallin+työkalujen vuokran.

Zone-sarja -42%
Tuo puskan auto on hyvä liike. Mutta on myös kallis, mutta ei ihan tuon ikästä civiccia viittisi mihinkään nytkki pajalle viedä. Jos suht halvalla ja suht siistiä haluaa. Niin Andrei niminen heppu Sulalla tuusulassa. Hiekkamäentie 5 oisko noin?

Nostellaanpa wanha tredi ylös..

Eli,jos autosi ei läpäse katsastusta,niin soitteleppa mulle,teen ruoste korjauksia ja kats huoltoja kirkkonummella sivu hommana edukkaasti.
040-8356998

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom