- Ikä
- 45
Ei muuten ole. Tämä käsitys on pirun yleinen ku automyyjät sitä toitottaa. Totuus on, että mikä tahansa liike käy kunhan ne laittaa leiman. EU:n myötä muuttui. En mä itsekään käytä Evoa merkkiliikkeen sikahintaisessa öljynvaihtohuollossa(7500km välein) ku tutulla on autokorjaamo ja valmiudet huoltaa tuotakin. Jos takuuseen on korjattavaa, ne pitää teetättää merkkiliikkeessä.
Onko tämä faktaa? Eli takuu säilyy vaikkei kävisikään ylihintaisessa merkkihuollossa vuosihuollattamassa.? Mites nämä Kiiat sun muut? Niissähän on jopa 7 vuoden takuu, onko ne joidenkin lisäehtojen avulla sidottu merkkihuoltoon? Ei tuollainen takuu muuten olisi mitenkään kannattava. Sikahintaset on noiden pitkätakuisten huollot ainakin...siis siellä merkkihuollossa.
Ja itse tarkotin tolla jeesustelulla sitä, että on aika turha tulla sanomaan, että on typerää ottaa autolainaa tai että on typerää ostaa uutta autoa sentakia, että se on turvallisempi mitä vanha. Jokainen täysjärkinen tietää, että auto on ehkä maailman huonoin investointi, jos ei ole työajoja niinpaljon, että kilsakorvauksilla kattaa kaikki auton kulut ja jää vähän tassuunkin.
Ja vielä typerämpää on väittää, että uusi auto on automaattisesti jotain näyttämistä. Joillakin ihmisillä on toki tarve näyttää kaikessa. Mutta fakta on se, ettei kaikki voi ostaa käytettyä autoa, tai kohta ois autokanta 50 vuotta vanhaa. ;)
Eli pidetään ketju asiallisena, se oli mun pointti. Joku voi perustaa oman ketjun autolainan järjettömyydestä jos siitä haluaa keskustella.