autoa hankkimassa volvo, citroen, mb, honda

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alppix
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ja nuo citikan viat on kyllä melkosta mutua. -00 hdi xsara, kerran jättäny tienpäälle kun pöllipumppu teki lakon (ukko oli tankannu bensaa puoli tankkia ennenku huomas) ja siinäpä ne olikin...

Vau, ja mulla on -94 T5 Volvo ja ei kertaakaan vielä välille jättänyt....Sou??

No juu, (mitkä ne vaihtoehdot oli..??).. Parasta kun etsit sen hyvän yksilön merkkiin katsomatta, käyt ensimmäisenä koeajamassa kaikkia. Aika äkkiä se oma suosikki sieltä löytyy... Ja loppuun mielipiteenä: Minä itse henkilökohtaisesti en pidä ranskalaisia autoina, vaan ruokana. En tosin edes häävinä sellaisena... :D
Oliko hyvä provo...??

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sehän on jälleen myyntiarvo edelleenkin mersussa paras lisävaruste. jos ajattelee että ajelempa nyt autolla jonka hankin esim. 2-3 vuotta niin mersun minä ainakin laittaisin. Hinta säilyy paremmin ja varmasti on kestävämpi ja laadukkaampi auto kuin esim. sitikka..

En samalle vertailuviivalle ottaisi esimerkiksi sitikkaa, mersun ja volvon kans.

Mulla oli -04 mallin V40 jaihan hyvä peli. 110tkm meni suht huoletta, varsinkin, kun oli takuu voimassa, tosin ei tarvinu takuuseen laittaa, kun joku 20€ hintainen hilavitkutin(välillä ei lähteny ekalla käymään).

Vaihdoin diisselin ja tilan tarpeessa V70 D5:een, eli merkki pysyi samana, tosin satsasin pari-kolme kymppiä enemmän. Kakkos autona joku -90 lukunen Bimmeri 520. Palvelee emännän kauppareisuilla ja BMW:tä pidän muutenkin varteenotettavana vaihtoehtona seuraavaksi ykkösautoksi. Ei sillä, että Volvossa vikaa olis, mutta vaihtelu virkistää.

Sehän on jälleen myyntiarvo edelleenkin mersussa paras lisävaruste. jos ajattelee että ajelempa nyt autolla jonka hankin esim. 2-3 vuotta niin mersun minä ainakin laittaisin. Hinta säilyy paremmin ja varmasti on kestävämpi ja laadukkaampi auto kuin esim. sitikka..

Samaa mieltä: kaverikin sanoi pikkumersua testanneena että oli kiva ajaa ei yhtään pikkuautomainen. Mersu on aina mersu. Pikkumersu sitten jollei ole varaa isoon esim. A170 vai mitä niitä olikaan.

Eikös Mersun laatu ollut juuri vähän aikaa sitten aivan kakkosluokkaa? Sen vuoksihan siellä aloitettiin joku hemmetiin spesiaali laaduntarkastusohjelma ja nyt sieltä on alkanut tulemaan taas priimaa tavaraa. Tarkasti en muista milloin kakkoslaatua tuli, mutta eikös se osunut tuohon vuosituhannen vaihteeseen?

Itse alkuperäinen A mesen ajaminen ei minulta saanut minkäänlaista positiivista kommenttia. Sen sijaan uusi A-sarjalainen oli aivan toista luokkaa ajamisen ja laadun suhteen.

Samaa mieltä: kaverikin sanoi pikkumersua testanneena että oli kiva ajaa ei yhtään pikkuautomainen. Mersu on aina mersu. Pikkumersu sitten jollei ole varaa isoon esim. A170 vai mitä niitä olikaan.
Jaa, istuin tuollaiseen (vanhempaan) pari viikkoa sitten autoa etsiessä, eikä houkutellut edes koeajolle saakka.

Ranskalaista "autoa" en kyllä menis ikinä ostamaan, sen verran monella tutulla ollu ranskis ja kaikilla sama virsi eli ihan perkeleesti vikoja. Etenkin Peugeot ja Renault.

Ite luotan Saab 9-3:seen, todella rautainen peli....Saabismi voi olla sairaus, mut se ei tartu köyhiin :D

Eikös Mersun laatu ollut juuri vähän aikaa sitten aivan kakkosluokkaa? Sen vuoksihan siellä aloitettiin joku hemmetiin spesiaali laaduntarkastusohjelma ja nyt sieltä on alkanut tulemaan taas priimaa tavaraa. Tarkasti en muista milloin kakkoslaatua tuli, mutta eikös se osunut tuohon vuosituhannen vaihteeseen?

Itse alkuperäinen A mesen ajaminen ei minulta saanut minkäänlaista positiivista kommenttia. Sen sijaan uusi A-sarjalainen oli aivan toista luokkaa ajamisen ja laadun suhteen.

Mulla on tällä hetkellä vm.2000 C-sarjan farmari ja itse harkitsen melko vakavasti, että vaihdan sen ensi vuoden puolella tuohon uuteen A-sarjalaiseen. Siinä on tosiaan tilat yms. aivan eri luokkaa kuin edellisessä mallissa. Sisätilat on (tavaratilaa lukuunottamatta) vähintään yhtä suuret kuin mun nykyisessä autossa.

A170 automaattivaihteilla on se, johonka tarkoitus olisi vaihtaa ja uutena ajattelin ostella, niin ei tartte niitä vikojakaan pelätä ;) Ei tosin nykyisessäkään ole mitään isompaa ollut.

jep.. näinhän siinä sitten kävi ettei tarttunut mukaan mikään noista alkuperäisistä vaihtoehdoista.. corolla se tuolla nyt sitten möllöttää. -03 1.6 moottorilla irtos niin halvalla että pakko se oli ostaa. sain vielä kaikki vempaimetkin mitä halusin.

Zone-sarja -42%
jep.. näinhän siinä sitten kävi ettei tarttunut mukaan mikään noista alkuperäisistä vaihtoehdoista.. corolla se tuolla nyt sitten möllöttää. -03 1.6 moottorilla irtos niin halvalla että pakko se oli ostaa. sain vielä kaikki vempaimetkin mitä halusin.

Se on ihan hyvä auto. Mulla oli sellainen ennen tätä nykyistä, vuosimalli oli tosin 2002, mutta samaa mallia. Itsellä ei ainakaan parin vuoden / n. 100 000km aikana ollut autossa mitään vikaa, toimi kokoajan kuin unelma, eli epäilemättä olet hyvät kaupat tehnyt :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom