Auto vs. ihminen

auch, pahaa jälkeä, mä en uskalla enää liikkua tuol ulkona :eek:
monesti oon itekkin ollu rallia katsomassa enkä ymmärrä miks jengi tunkee mutkan ulkosyrjään, noin siinä sitten käy.

erkjetter sanoi:
auch, pahaa jälkeä, mä en uskalla enää liikkua tuol ulkona :eek:
monesti oon itekkin ollu rallia katsomassa enkä ymmärrä miks jengi tunkee mutkan ulkosyrjään, noin siinä sitten käy.

Mutkan ulkosyrjä, mutkan sisäsyrjä, 20 metriän päässä koko radasta, eipä auta, ku auto sopivasti lähtee käsistä.

turvakaiteen ulkopuolella, katsomossa 5 metrin korkeudessa? ku formula lähtee ilmalentoon ja tulee kohti, ni siinä toivoo, että välissä olisi televisioruutu ja 2000 kilometriä ilmaa.

Mixu sanoi:
Mutkan ulkosyrjä, mutkan sisäsyrjä, 20 metriän päässä koko radasta, eipä auta, ku auto sopivasti lähtee käsistä.

turvakaiteen ulkopuolella, katsomossa 5 metrin korkeudessa? ku formula lähtee ilmalentoon ja tulee kohti, ni siinä toivoo, että välissä olisi televisioruutu ja 2000 kilometriä ilmaa.

no eihän missään voi olla 100% suojassa, mutta varmasti suurin osa ralliautoista ulosajossa menee mutkasta ulos, ei sisään.

Hyi helvetti. Noista siviilissä sattuneista kolareista osa ihmetytti, näytti että kuski on suunilleen unten mailla tai sokea. Kauheata katsottavaa kun ihminen lentää räsynukkena ilmaan.

Jonny sanoi:
Hyi helvetti. Noista siviilissä sattuneista kolareista osa ihmetytti, näytti että kuski on suunilleen unten mailla tai sokea. Kauheata katsottavaa kun ihminen lentää räsynukkena ilmaan.

Jeh, samaa minäkin katsoin. Aivan spontaanisti ajoivat päälle vaikka kyseessä oli suora tie ja selvä näkyvyys. Siinä taisi olla, että joku mies siellä roikkui autosta ulos ovi auki kesken vauhdin. Todella holtitonta.
Yleisesti ottaen aivan kauheata tavaraa. Kyllä autot ovat vaarallisia.

EDIT: pieni korjaus tekstiin

Ai saatana, helvetin pahannäköstä jälkeä saavat aikaan. Eikä vähäisimpänä se kun huoltomies saa formulasta ja menee (?) ainakin kahteen palaan.
Jotenki alko vähä enempi arvostamaa sitä et on käyny kaks kolarii, mies vastaan auto, läpi, ja selvinny toooosi pienillä vammoilla.

Voi jumalauta mitä mällejä. Jotenkin hirveetä katsella kun ihminen saa tuommoista kyytiä. Osahan noista on jotain ihan aivokääpiöitä kun vetää jossain 5 kaistasella motarilla jalkasillaan. Noita rallijuttuja on ole koskaan tajunnut, välillä ihmiset on ihan saatanan hulluissa paikoissa katsomassa.

Ai saatana! Karun näköstä. Tänään kyl kattelen vähintään kuus kertaa oikeelle ja vasemmalle ettei nelosen ratikka aja yli ku suuntaan pakkiskaupalle :D

Olihan nuo nyt jotain aivan käsittämätöntä. Varsinkin se, kun ratatyöntekijä ottaa kontaktia formulaan. Videolla näytti ihan kuin olisi mennyt kahtia. Paha sanoa tuolla kuvanlaadulla.
Parissa kohdassa taas näytti kuin autoilija olisi ajanut tarkoituksella yli. Ja sitten toki ne rallikatsojat - jotka saivat pahaa hittiä - olivat kauheaa katsottavaa.

Back
Ylös Bottom