- Liittynyt
- 12.8.2008
- Viestejä
- 118
Eikös webastossa ole se ominaisuus, että kun on tarpeeksi pakkasta niin ei käynnisty enää? Ja jos käynnistyy niin syö akun.
Riippuu vähän millainen polttoainelämmitin on käytössä, missä autossa ja niin edelleen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös webastossa ole se ominaisuus, että kun on tarpeeksi pakkasta niin ei käynnisty enää? Ja jos käynnistyy niin syö akun.
Ei säteilylämmittimessä ole varsinaista vikaa mutta nitä kuuluisi käyttää noin 2x aika suhteessa perinteiseen lohkolämppäriin.
Miten kauan ton Webaston pitäisi antaa hurista ennen liikkeelle lähtöä? Riippuu toki lämpötilasta, mutta onko jotain nyrkkisääntöä?
Miten kauan ton Webaston pitäisi antaa hurista ennen liikkeelle lähtöä? Riippuu toki lämpötilasta, mutta onko jotain nyrkkisääntöä?
60 min ajalen töihin, eli kyllä akku ainakin ehtii lataantua.
Tarviiko sitä puolta tuntia huudattaa jos on nollakeli? Luulis vartin riittävän, sit murhapakkasilla toki eri juttu.. Itellä ei siis kokemusta.
60 min ajalen töihin, eli kyllä akku ainakin ehtii lataantua.
Tarviiko sitä puolta tuntia huudattaa jos on nollakeli? Luulis vartin riittävän, sit murhapakkasilla toki eri juttu.. Itellä ei siis kokemusta.
Saako auton startata vaikka Webasto on vielä päällä? Ja saako Webaston laittaa päälle vaikka auton vielä käynnissä? Toisaalta tota jälkimmäistä vaihtoehtoa varten on ajastin...
tietty on eri hintaisia firmoja olemassa mutta tuskinpa tehokasta polttoainelämppäriä uutena asennuksineen alle 1000e saa. uskoisin hinnan liikkuvan 1200-2000e välimaastossa riippuen ottaako kaukosäätimellä, kuinka ison lämmitimen ostaa jne....
Onko kukaan tehny mitään vertailua mistä ton vehkeen sais halvimmalla asennuksien kanssa pääkaupinkiseudulla? Itte pitää kans hommata tollanen. Taitaa tuo Eberspäche olla ihan laadukas???