Auto ei käynnisty

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voisiko joku olla avuksi?
Ongelma on seuraavanlainen. Olin asentamassa tyttöystävän Daewoo Matiziin radiota. Onnistuin kuitenkin saamaan oikosulun audio järjestelmän virtajohtoihin. Eli maa ja virtajohto osui toisiinsa minun sormien kautta.
Tämän jälkeen auto ei enää käynnisty. Sisävalon sulake ainakin paloi ja vaihdoin sen.
Startti moottori toimii, kaikki valot toimii, mutta ei käynnisty. Mikäköhän ihme tässä voisi olla vikana? Olisiko kellään ehdotuksia mitä pitäisi kokeilla?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voisiko joku olla avuksi?
Ongelma on seuraavanlainen. Olin asentamassa tyttöystävän Daewoo Matiziin radiota. Onnistuin kuitenkin saamaan oikosulun audio järjestelmän virtajohtoihin. Eli maa ja virtajohto osui toisiinsa minun sormien kautta.
Tämän jälkeen auto ei enää käynnisty. Sisävalon sulake ainakin paloi ja vaihdoin sen.
Startti moottori toimii, kaikki valot toimii, mutta ei käynnisty. Mikäköhän ihme tässä voisi olla vikana? Olisiko kellään ehdotuksia mitä pitäisi kokeilla?

Enpä ole koskaan tuollaista autoa nähnyt... :)

Tuleeko soittimelle +12V sulakkeen vaihdon jälkeen?

Katso nyt kaikki sulakkeet, releet?
Tarkista tuleeko kipinä.

Kaikki sulakkeet on käyty läpi. Miten näen onko rele mennyt? Vaihtelenko vain samalaisten releiden paikkaa ja katson tapahtuu mitään.

pyöriikö bensapumppu? pumpun rele/sulake?

edit: mikäs siinä oli?

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom