Mikäs auto ois hyvä? Itsellä budjetti ei ihan 5000e, mutta yläraja aikalailla 4000e, mielellään pysyttelis siellä jossai 3k kieppeil. Tällä hetkellä löytyy -96 golf 1.4 koneella ja tarkotus ois hommaa joku urheilullisempi ja tehokkaampi, mitä nyt tolla budjetilla pystyy. Tai sitten vaan kivannäköstä. Takaveto plussaa, ei välttämätöntä. Itse pidän hieman erikoisemmista autoista ja olen tällä hetkellä katsellut mm. seuraavia:
-Löyty pari imprezaa tolla hinnalla, mutta ei taida olla oikein järkeä ostaa noin halpaa?
-Mitsu Eclipse
-Jonkin perusauton "tehokkaampi versio" (tyylii gti golf). Nämä on kyllä kaikki teinien raiskaamia (taitaa kyllä olla vähän kaikki halvat "tehokkaat" autot)
-Opel Omega (ei mitään muuta tietoa näistä, paitsi että halvalla sais ihan kivan "tehokkaan" takavetosen
)
-Muutkin menee, esim. perus-lanceri
-Joku vanha mersu, bemari, audi 80? nämä kyllä lahoaa satavarmasti
-4-koppainen golf menisi myös nuhapumppuna (tykkään golfeista
)
Jos ei löydy mitään niin sitten en osta uutta autoa, pakko ei ole. Teen muutenkin autokaupat aika tarkasti (tai muutkin isommat ostokset), joten ei siitä huolta. Lähinnä mietitytttää esim. autojen ruostuminen (omassa golfissa sitä ruostetta yllätys-yllätys löytyy). Isommat korjaukset saa suht halvalla suhteiden avulla, pienemmät jopa onnistuu ehkä itse.
Sanotaan vielä, että jos saisin valita auton vapaasti, ottaisin jonkun näistä: Porsche 911, Bmw E38, Supra, Skyline, Evo, Impreza. Elikkä mieluisa tyylisuunta on tota (jos vaikka auttaisi ymmärtämään, mitä haen autolta).
ps. Muistelisin, että tämmöistä on puhuttu täällä aikaisemminkin samassa hintaluokassa, mutta en löytänyt keskustelua (en ole koskaan löytänyt mitään täältä). Saa siis linkata ja potkia persuksille jos toinen ketju löytyy