Australian IFBB Pro Grand Prix 2007

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mustafa_Mohammad12.jpg

-om5.jpg

Mustafa_Mohammad_006.jpg

eihän noissa oo enää mitään järkeä :eek: ei jumalauta,on kyllä koivet pojalla

Kilpailijoista ensimmäisenä saapui paikalle Martin Kjellström. Painoa herralla oli saapuessa n. 133 kg.

Kuvissa, joissa Kjellström on yksin, näyttää kaveri yllättävänkin hyvältä, mutta heti kun lyödään riviin muitakin ukkoja on totuus toinen.

Kuvissa, joissa Kjellström on yksin, näyttää kaveri yllättävänkin hyvältä, mutta heti kun lyödään riviin muitakin ukkoja on totuus toinen.

Tää on kyllä totta ja aika monen muunkin ison ukon (esim. Luke Wood) kohdalla asia on aivan samoin. Martinin pitäis saada tuo kireys ihan uusiin sfääreihin Ironmaniin verrattuna. Voisi olla jopa saumat melko hyväänkin sijoitukseen. Massahan toki miehellä riittää.

Ei toi Martin kyllä näytä yksinkään hyvältä...Lihaksissa ei ollenkaan pyöreyttä.Pohkeet huonohkot(ainakin edestä) ja rinta jotenkin kasassa ja lattana...Ei ainakaan minua säväytä yhtään...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei toi Martin kyllä näytä yksinkään hyvältä...Lihaksissa ei ollenkaan pyöreyttä.Pohkeet huonohkot(ainakin edestä) ja rinta jotenkin kasassa ja lattana...Ei ainakaan minua säväytä yhtään...

Samaa mieltä. Isohan tuo kyllä on mutta aika tasapaksu

This is the wrong thread but I only speak English -- sorry :(

But my good friend just got back (to California) from Austria, visiting Mustafa's gym!! He was totally excited and gave me these photos to post:

They're also on the TeamMustafa.com site:

IMG00160.jpg

IMG00164.jpg

IMG00166.jpg

IMG00168.jpg

IMG00171.jpg

Take care!!

Rockel on hyvä esimerkki näistä kavereista, jotka kuvissa näyttävät törkeesti kovemmilta kuin lavalla. Tässä tapauksessa se ei kylläkään johdu kondiksesta (tai siis sen "puutteesta"), vaan siitä, että isommat heput ns. "dwarfaa" Rockelin aika lahjakkaasti.

Itse kyllä tykkään jampan fysiikasta!

Taylor Herald Sunissa:
Herald_Sun.jpg

Kuva: heraldsun.com.au

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom