Aurinkolasi thread kesä 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unreal
  • Aloitettu Aloitettu
Laitetaan nyt tällekin kesälle oma aurinkolasi threadi.
Minkälaisten lasien läpi Pakkislaiset katsovat? Laittakaa kuvia kehiin hienoista laseista.
Emporio Armanin paria mallia olen itse katsellut, mistähän Helsingin keskustasta löytyisi Armanin laseja?
Minkä väriset linssit sopisivat kyseiseen malliin parhaiten?

empsin-ea9247-s-kj1-95-p.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vois ostaa semmotteet pullonpohjalasit, mitä on paljon nuorillateinitytöillä ja varmaan vanhemmillakin teinitytöillä. Juuri niitä mitkä peittää koko pään, kätkee loistavasti kasvot.

Tuli tossa kesän alussa hommattua carreran lasit
Carrera%20Start%20Up%208YP%20(3G).jpg

carreralta löytyy paljon hyvännäkösiä vaihtoehtoja

POLI_lS8010-Z42-Unique.jpg

Tuollaiset tuli hommattua..eipä oo kovin montaa aurinkolasipäivää ollu..mutta eiköhän se tästä:)
Näyttääpä olevan hieman samaa linjaa kuin kasvaimen laseissa.

Jos rahaa jostain sais niin heti hankkisin tällaiset päähän. Tiedä sitten kuinka käytännölliset olis mutta ainakin makeet:thumbs:

Näyttää kuitenkin siltä että nämä armanit keikkuvat päässäni tämän(kin) kesän.

Vaihteleeko porukat muuten aurinkolaseja vuosittain kuten suuressa maailmassa? Vaiko suomalaismaisesti pidetään niin kauan kunnes hajoaa/katoaa/varastetaan tms.?

tietääkö joku mistä voisi hankkia pk-seudulta sellaisia rock henkisiä laseja,tyyliin elvis tai mitä esim Mike Tyson,Brat Pitt jne käyttävät?

3x Ray Banit löytyy
yhdet puna-kelta-oranssi peililaseilla ovaalit linssit
yhdet puna-violetti peililasit isoilla "kärpäs"-mallisilla linsseillä
yhdet mustat kultaisilla sangoilla ja kehyksillä

löytyy vielä Oakleyn urheilulasit ilman kehyksiä ja Bollet punasilla linsseillä...

Valinnan varaa löytyy.. :D

Tuli tossa käytyä mutapainimassa baari ohjelmassa ja sieltä tuli palkinnoks 300e jotkut dolce & cabbana lasit sekä n. 150e raybanit että eiköhän jompiakumpia niistä pidä nyt sitte pitää... tosin noi ensinmmäiset myin 150e:llä kaverille

Mun mielestä oikee mitkään aurinkolasit ei oo siistejä, ainakaan vakavasti ottaen. Nyt kuitenki ois syytä hommata töihin lasit ku joutuu merelle päivät pitkät töllistelemään ja ilta-aurinko tuppaa semmonen killeri olemaan, ettei ilman hirveen mielellään olis. Kaipa sitä pitäis optikolta jotku mennä hakemaan jos laadukkaat haluais.. En tiä, vaikeempaa ku vaatteiden ostaminen, mikä seki on helvetin vaikeeta.

Repe_ sanoi:
Vaihteleeko porukat muuten aurinkolaseja vuosittain kuten suuressa maailmassa? Vaiko suomalaismaisesti pidetään niin kauan kunnes hajoaa/katoaa/varastetaan tms.?
Tuo jälkimmäinen vaihtoehto pätee omassa tapauksessani. Tosin vaihtotaajuus on omalla kohdallani kohtuullisen suuri johtuen siitä, että mulla on tapana rikkoa aurinkolasit vähintään kerran vuodessa. Mitä kalliimmat, sitä nopeammin hajoavat... Olen alkanut opetella ajattelutapaa, että milloin lasit eivät ole päässä, ne ovat KOVASSA kotelossa! :david:

Mä en ole ikinä viitsinyt investoida kalliisiin laseihin, koska niitä ei tule kuitenkaan niin paljoa käytettyä ja häviävät kuitenkin joillakin festareilla. Tai ainakin menee rikki.

Täältä löytyy siten henkkamaukan kuuden euron mustat poliisilasit.:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom