Aurinkoista pääsiäistä punttimimmeille!

Kertokaapas tämän threadin alle, mitä ootte tehneet loman aikana tai mitä on suunnitelmissa?

Mä tulin just rinteestä ja oon vieläkin ihan fiiliksissä, kun arska paistaa ja lämmintä auringossa on + 20c. Kyllä kelpas lautailla, toivottavasti sain vähän rusketusta kasvoille :)

Mä tulin just salilta ja nyt on edessä grillikauden avajaiset!
:kippis1: Mikäs tällä kelillä grillaillessa, aurinko paistaa ja lämmintä tosiaan se 20 auringossa! Vähän on kyllä vielä pihalla lunta, mutta kyllä sieltä muutama grillin kokoinen sula paikka löytyy! :D

Muutkin päivät on tarkoitus ottaa rennosti ja nauttia pitkästä vapaasta! Lenkkeillä, syödä hyvin (suklaamunia unohtamatta) ja kyläillä kavereilla!

Oikein mukavaa pääsiäistä kaikille!

Mie en oo tehny mitään, paitsi salilla kävin aamulla. Muuten oon lähinnä kuollu tylsyyteen :( Huomenna töitä 7-16, huvittaa aivan kympillä, plääh. Mitennii muka tylsää... :rolleyes:

Höh, missä te asutte, kun kerran aurinko paistaa? *kade* Ei täällä Hgissä vaan paista.

Tänään olin step-aerobicissa ja huomenna salille. Sunnuntaina mennään mun vanhempien luo syömään lammasta, yritän kyllä pysyä tässä dieetissä ja jättää pashan väliin :itku: , kun kesä taitaa tulla nopeemmin kun tajusinkaan.

Joo, ja kaikki muu aika sitten kirjotellaan lopputyötä (ja katellaan vierestä kun poikaystävä syö nameja :( )

Hauskaa pääsiäistä kaikille : ) Täällä Espoossa on ihan pilvistä, mutta huomiseksi on jo luvattu shortsi - kelit , sitä odottamaan...

Liitteet

• easter_eggs_fall_prv.gif
    easter_eggs_fall_prv.gif
    8,7 KB · Katsottu: 285
Munarikasta pääsiäistä vaan kaikille!

Eipä tässä ole kummempaa ohjelmaa ollut, salilla olen käynyt ja maistellut pari suklaamunaa:D
Huomenna olisi sitten pienet juhlat tiedossa:kippis1:

Originally posted by Sarah
Höh, missä te asutte, kun kerran aurinko paistaa? *kade* Ei täällä Hgissä vaan paista.

He hee, poikakaveri soitti pk-seudulta ja kerto et siellä on tosi synkkää.

Täällä pohjoisessa arska paistoi ihan täpöllä...vai mitä akki?! :kippis1:

Btw. Akki taisin nähdä sun pikkusiskoosi(?) rinteessä. Onko hän nimeltään Satu? Jos epäilykseni osui oikeaan ihmiseen, niin ootte kyllä ihan samannäköisiä ;)

Mä liityn tylsistelijöiden kastiin... eipä oo mitään kummempaa tekemistä. Lenkillä kävin tänään, viikonloppuna salille, semmosta. Piti ostaa itelleni yks muna mut senkin sit unohdin! :( No, syökää te munia ja mämmiä munkin edestä! :)

Aamulla sain nukkua pitkään, aaah. Sitten ollaan ulkoiltu pojan kanssa, pyöräilty, pelattu sulkista ja jalkapalloa ja renkaanheittoa ja ties mitä. Ruuaksi tortilloja, sitten päikkärit. Oikea lomapäivä! Ja tätä ihanuutta vielä kolme päivää...
Ai niin, leivoin pullaakin kuin oikea perheenäiti. Painonvartijoiden ohjeilla, heh. Tuli vähän kovia, jauhoja kai liikaa, mutta korvapuustit pysyivät ihmeen hyvin kasassa uunissa. Oli muuten ensimmäinen kerta varmaan viiteen vuoteen kun pullaa leivoin. Eikö se jotenkin niin mennyt että pullantuoksuisissa kodeissa kasvaa onnellisempia lapsia...:rolleyes:
*yrittää lievittää huonoa omatuntoa arjen 10 tunnin työpäivistä*

Edit: on kevytviikko ja pidän salitaukoa. Sattui vähän tyhmään aikaan, nyt kun olisi ollut monta vapaapäivää ja aikaa käydä levänneenä salilla. Mutta en jaksanut enää yhtään kovaa treeniä, pakko vähän levähtää. Tuleepahan levähdettyä oikein kunnolla.

Pääsiäistä!

Hyvää pääsiäistä minunkin puolesta kaikille!

Mulla on suunnitelmissa päivittää kotisivuja ja opiskella yhtä editoria että saisin vielä "pätevämmät" sivut.
Salille suuntaan huomenna, tänään ehkä illasta vaunulenkille.

Hyvää ruokaa on tarkoitus tehdä ja muuten vaan olla köllötellä :)

Hips:)

tämä pääsiäistipunen pitää tunnollisesti Wellnessia pystyssä koko pyhät. viikonloppuvuorot on töissä kivoja, vaikka pihalla paistaakin aurinko ja voi pojat, olisi mukava hypellä paisteessa.

salia ja vähän makuunia kuuluu tähän pääsiäiseen. unohtamatta tietenkään hyvää oloa ja nautintoa kotosalla.:)

Eilen aloitin lenkkeilyn tälle keväälle. Eka lenkin pituudeksi tuli 27 km, siitä on hyvä parantaa. Tänään salille. Mulla on ollut lomaviikko eli olen nukkunut joka päivä puolille päivin, paitsi tänään. Hyvää pääsiäistä!

Originally posted by fitnesspimu

Btw. Akki taisin nähdä sun pikkusiskoosi(?) rinteessä. Onko hän nimeltään Satu? Jos epäilykseni osui oikeaan ihmiseen, niin ootte kyllä ihan samannäköisiä ;) [/B]

Joo, oikeassa ihmisessä olet! Ja pikkusisko tosiaan, 8 vuotta nuorempi, vaikka ei välttämättä uskois (joko se on vanhemman näköinen tai mä nuoremman, heh)! Ja niinhän nuo väittää, että saman näköisiä ollaan, itseasiassa tosi saman kokoisiakin, Satu vaan vähän sirompaa mallia! :)

Ja hei, miten oot salille menossa, mulla menee varmaan maanantaille...? Ois kiva nähdä ja jutskailla siitä koulutushommasta... :)

Originally posted by akki
Ja hei, miten oot salille menossa, mulla menee varmaan maanantaille...? Ois kiva nähdä ja jutskailla siitä koulutushommasta... :)

Akki: Tää viikko on mulla täysin lomaa punttikselta, joten mua ei taida nähdä rautoja nostelemassa :D Lenkkeilyä ja muuten ulkoilua kylläkin harrastan. Tänä iltana minut voi varmastikin bongata yökerhoista, joten törmäillään jos satut itse olemaan liikenteessä...

Btw: maksa vippi, niin voidaan laittaa privaa ;)

Hyvää pässiäistä mimmeille :D!!
Mulla menee sairastaessa nähtävästi koko munajuhla,eilen tosin kävin rääkkäämässä ihteeni salilla..tänään vaan lepään ja köllin,köllin ja lepään ,jospa se tauti sitten talttuis...:)

Pääsiäiset kaikille! Tiukkis avasi tänään rullaluistelukauden (sauvojen kera) ja fiilis on mahtava. Talven aikana aloittamani kyykkyprojekti ja sen myötä lisääntynyt keskikropan voima näkyi luistelussa selvästi, vauhti oli hurjaa viimevuotiseen verrattuna! Ennen luistelua otin myös muutamia juoksuspurtteja ja erityisesti siinä huomasin sen, että vatsalihaksissa on voimaa ihan eri tavalla kuin viime kesänä, jolloin tein muutamia kertoja spurtteja ja vatsalihakset väsähtivät heti alkuun.

Salilta pidän taukoviikkoa, enpä muistakaan milloin viimeksi olisin pitänyt tauon ihan ilman mitään pakottavaa syytä. Kaksi viikkoa ryhdistäytymistä ruokailun suhteen takana ja talven aikana tulleet fläsät ovat sulaneet yllättävän nopeaan tahtiin vaikka syön tosi reilusti (tai ehkä sittenkin juuri siksi koska syön tarpeeksi). Aurinko paistaa ja on lämmintä, joten eipä tässä kai voi muuta kuin hymyillä leveästi :D

Pääsiäistä mimmeille minunkin puolestani! Nauttikaahan lomasta ja auringosta te ketkä pysytte, itse olen "lomaillut" sairaana jo pidemmän aikaa. Ei ole herkkua tämä elämä aina, mutta toisaalta hyviä asioita osaa taas arvostaa ihan eri tavalla kun välillä on isompia vastoinkäymisiä. Nyt pelkkä kyljeltä toiselle kääntyminen tuottaa tuskaa, ja haaveilen jatkuvasti siitä että kykenisin edes kävelylenkille edes hetkeksi. Salille tuskin on menemistä vielä pariin viikkoon (ja tämäkin ehkä optimistinen arvaus), mutta treenaaminen maistuu varmasti entistä paremmalta sitten kun siihen taas kykenee :)

Suositut

Back
Ylös Bottom