Audioslave - mitä mieltä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja metalman
  • Aloitettu Aloitettu
S0874 sanoi:
Tossahan se on näköjään ylempänä jo mainittu että uus levy tulee 23.5.
Jeap, kuuntelin joskus hieman vanhempaa levyä, nyt imutin uuden promon. Kyllä tuota joskus kuuntelee vaihtelun vuoksi jos raju metallimätke maistuu puulta.

No niin, kuunneltu on. www.myspace.com/audioslave

Aikalailla samanlaista tasapaksua soitantaa mielestäni kuin ensimmäinenkin levy. Ellei jopa tasapaksumpaa. Kuulostaa lähinnä joltakin keskitien ameriikan rokilta, sellaiselta että "kuhan tässä ny soitellaan, ei sitä enää jaksa sillai mäiskiä...". En nyt kuitenkaan varsinaisesti tyrmää levyä, on toi kuitenkin ns. ok kuunneltavaa. Ei kuitenkaan luo meikäläiseen kovinkaan puhuttelevaa vaikutusta oikeen millään tasolla.

Mielestäni on väärin verrata RATMia ja Audioslavea keskenään puhumattakaan enää Soundgardenin sotkemisesta tuohon soppaan, sillä bändeinähän ne ovat aivan erilaisia. Kaikkien tuotannosta kuitenkin pidän kovin. Jokainen taaplaa tavallaan.

Itse pidän bändistä, kyllä se Cornell ihan hyvin vetää. RATM:n kitaristin riffit jyllää, mutta ne "soolot" :/ ei niitä kyllä sooloiksikaan voi sanoa.. ainut miinus. muuten kyllä erittäin hyvä. Etenkin ensimmäinen levy, tämä uusi on ihan ok, mutta ei yllä edeltävän tasolle.

Eilen olin Audioslaven keikalla ja täytyy sanoa, että arvostus nousi entisestään. Olen kuvitellut, että nuo haukutut soolot on efektikikkailua, mutta meinas leuka pudota monta kertaa kun katsoi sitä Morellon menoa... Suurin osa niistä selvästi efektiltä kuulostavista jutuista todellakin "soitetaan" esim. jotenkin scratchaamalla ihan kipeesi sitä lautaa tai mm. yksi uuden levyn tilutus soitetaan käyttämällä piuhan liitintä plekuna. Suht' innovatiivinen ja kipee jätkä. Soittivat muuten muutaman biisin RATM:ia ja Soundgardenia. Ihan vitun siistiä laulaa akustista Black hole sunia 40k ihmisen kanssa :D

Arvid sanoi:
Eilen olin Audioslaven keikalla ja täytyy sanoa, että arvostus nousi entisestään. Olen kuvitellut, että nuo haukutut soolot on efektikikkailua, mutta meinas leuka pudota monta kertaa kun katsoi sitä Morellon menoa... Suurin osa niistä selvästi efektiltä kuulostavista jutuista todellakin "soitetaan" esim. jotenkin scratchaamalla ihan kipeesi sitä lautaa tai mm. yksi uuden levyn tilutus soitetaan käyttämällä piuhan liitintä plekuna. Suht' innovatiivinen ja kipee jätkä. Soittivat muuten muutaman biisin RATM:ia ja Soundgardenia. Ihan vitun siistiä laulaa akustista Black hole sunia 40k ihmisen kanssa :D

Allekirjoitan näkemyksesi Morellosta. Olin eilen helsingin keikalla ja huh huh, aivan mieletöntä junttaamista mr. morellolla :rock: Muutenkin pojat olivat hyvässä tikissä ja setlistillä loisti huikeita helmiä niin RATM:n kuin Soundgardenin tuotannolta. Meikäläinen oli ainakin ihan pähkinöinä, kun mm. Bulls, black hole sun, killing in the name of, trail of dead etc. paukkui pitkin hallin seiniä. Ja toki audion omat biisit rokkasivat vähintään yhtä paljon. Cornell on eittämättä maailman paras rocklaulaja. Niin korkealta ja erittäin puhtaasti äijä vetää! Isoa hanskaa jannuille eilisestä keikasta :thumbs:

Back
Ylös Bottom