Audi S4 2,7l biturbo quattro -98, kokemuksia?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Widowmaker sanoi:
Kitoos! Tarviipa tutkia tarkemminkin noita juttuja...:rock:

Itse ajattelin kyseistä mallia ja kuulin justiin noista vanhemmista (98-??) , että alkuperäiset turbot on hajoillut, vika olis kuulema korjattu 2000-luvun alussa.
Kanattaa tarkistaa esim. audi foorumilta.
Ostin kuitenkin -04 a4 turbo quattron- 190hv, todella asiallinen peli!

takatukkamika sanoi:
Itse ajattelin kyseistä mallia ja kuulin justiin noista vanhemmista (98-??) , että alkuperäiset turbot on hajoillut, vika olis kuulema korjattu 2000-luvun alussa.

Missä hinnoissa noi pyörii? Siis a4?

Widowmaker sanoi:
Missä hinnoissa noi pyörii? Siis a4?

Tota 190hv mallia on todella vähän myynnissä minun mielestäni, hinnat on 40 000 kummallakin puolella.
Nyt pitäisi lastu hommata kun saa aikaiseksi, sillä tulee n.225hv ja vääntö muistaakseni 360 tai380 nm, hintakin oli alle 900€.

Olen aina tykännyt vähän erikoisemmista ja tehokkaamista autoista joten ne on ollut aina vähän vanhempia, mutta ton ikänen on nyt ajateltuna paljon fiksumpi ostos kuin esim.-99 2.7 biturbo.
Ei jatkossa tule varmaan ostettua enään mitään vanhoja, ellei sitten halua jotain sunnuntai autoa minkä iällä ei ole niin väliä.

takatukkamika sanoi:

99b-mallisista ässistä lähtien pakosarjat on korjattu, joten niissä ne ei pääse enää halkeilemaan ja rikottamaan turboja. Tarkkana saa siis olla, jos 99-vuoden ässää on hankkimassa. :)

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom