Audi RS4 vs. Bmw M5 video

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eiffel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mege sanoi:
Mitä järkee laittaa tänne jotain viritetyn auton arvoja?
Ainahan niitä autoja voi virittää vaikka minkälaisiksi... :jahas:

Mita jarkee tanne oli laittaa tuota videota tai tietoja siita Audista,ei mitaan?
Mut siina on jarkee et Mege postaa tahan threadiin vakio Audin tietoja :david:

Kyseinen kaveri kertoo ajaneensa kamera-autoa ja jutelleensa Audi kuljettajan kanssa> http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=44989

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämä kaveri kyllä kuittaa edellä mainitut, ainakin lukujen mukaan:

Hoiii, Mersuu

Zone-sarja -42%
Tää menee jo offtopiciks, mutta pakko laittaa ku vähän jollain pervolla aasinsillalla sivuaa aihetta:
Kiihdytysmopo
Miten joku uskaltaa edes "ajaa" tollasella?

viriviriautot ovat erikseen. M3 CSL twinturbolla niin voipi olla että äudi jää kuin paska saharaan.

toi RS4 on muuten niin perusauton näköinen kuin olla ja voi... äudit sux.

Tomille: kuka jorma ajaa kilpaa jäällä tai soralla? (muutenkin toi skabatouhu kuuluu tikkurilalaisille)..

eiffel sanoi:
Joo niin kuittaa,nimittain hinnassa :hyper: .Siihen se sit jaakin.

No tuskin tuo M5 ja Audikaan nyt ilmaisia ovat, ja vitusti mieluummin tuollainen arvokkaan näköinen auto, kuin aikuisen miehen itsemurhavankkuri/teiniauto/peenoksenjatke.

mersut on vanhoille äijille.. eikö M5 ole muka arvokkaan näköinen???

eiffel sanoi:
Mita jarkee tanne oli laittaa tuota videota tai tietoja siita Audista,ei mitaan?
Mut siina on jarkee et Mege postaa tahan threadiin vakio Audin tietoja :david:

Sitä, että kun postasin nuo tiedot, ei oltu sanallakaan annettu ymmärtää kyseisen Audin olevan viritetty.
Olisit tehnyt paremman aloituspostin.

Ilecules sanoi:
mersut on vanhoille äijille.. eikö M5 ole muka arvokkaan näköinen???

Nooh, multa nyt ei kannata kysyä mitään, kun ajan Saabilla. :lol2:

Onhan se M5 arvokkaan näköinen, mutta se on silti bemari, ja siitä puuttuu sellainen hohdokkuus mitä on Audissa ja Mercedeksessä. Jostain syystä ei vain kolahda, tuollainen mersu olisi sensijaan melkoinen vehje.

Mege sanoi:
Sitä, että kun postasin nuo tiedot, ei oltu sanallakaan annettu ymmärtää kyseisen Audin olevan viritetty.
Olisit tehnyt paremman aloituspostin.

Ai sori.Luulin et taa on ns. auto-osio ja ne jotka tanne postaa ymmartaa myos jotakin niista.Jos tuosta videosta jossa kamera-auto (M5) liikkuu hyvin pirteasti,mutta jaa Audille kuin mopo moottoripyoralle, ei tajua Audin olevan viritetty niin... Ja toivottavasti nyt jo tajuat. :wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ilecules sanoi:
viriviriautot ovat erikseen. M3 CSL twinturbolla niin voipi olla että äudi jää kuin paska saharaan..
25.jpg

nimenomaan..

ps. 2.7 biturbo & 1350bhp :rock:

tuolta kingofeurope.net kattelemaan nopeita autoja jos sattuu virivirit kiinnostamaan.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. mun isä pissii pidempään!

e. niin ja audi siksi että täällä pohjolassa sattuu olemaan myös liukasta välillä. meinaan tehokkaammalla takavedolla (oli sitten luistonestot yms) on helvettiä ajella. äiteen clk:llakin saa ajella kieli keskellä suuta. eikä tarvitse kiihotuskilpailuja vaan normaalia ajoa niin nelikko vie heti voiton. ja audi siksi koska siinä sattuu olemaan paras ja oikein toteutettu neliveto.

Kusimato sanoi:
Onhan se M5 arvokkaan näköinen, mutta se on silti bemari, ja siitä puuttuu sellainen hohdokkuus mitä on Audissa ja Mercedeksessä. Jostain syystä ei vain kolahda, tuollainen mersu olisi sensijaan melkoinen vehje.

Audi ja Mercedes hohdokkaita my ass. Audeista en varsinkaan ymmärrä kuka niitä arvostaa, samaa VAG:n keskinkertaista laatua kuin wolkkarit. Mercedes on toki laatumerkki muttta meikäläiselle siitä tulee lähinnä mieleen TAKSI. Minä ainakin yhdistän BMW:n autoihin kauneuden, urheilullisuuden, nuorekkuuden ja statuksen.

teinibemarit on asia erikseen, kieroutunut ilmiö... :urjo:

mutta nämä ovat makuasioita ja tuo oli mun mielipide.

No sitten se meni tämäkin ketju hiekkalaatikko väittelyksi... :david:

azzyyr sanoi:
No sitten se meni tämäkin ketju hiekkalaatikko väittelyksi... :david:

Tämon selvä..Autot ja niiden tyylikkyys ovat (ainakin mun maailmassani) niin pitkälle makuasioita että vaikea löytää toista...Ehkäpä naismaku, mutta siitä taas on vaikeampi kiistellä kun ei ole mitattavia suoritusarvoja mitä voisi postailla ja vaikea se on keskustella siitäkään kumman suosikkimuijassa on enemmän viripotentiaalia. ;)

Siksi näitä on aina kiva seurailla, mutta usein pysyn ulkopuolella väittelystä..Makuasiana mainittakoon, että itselleni Audit (uudemmat) sekä BMW:t putoaa huomattavasti paremmin kuin Mercedekset. Mersusta tulee jotenkin vain niin..."kylmä" ja "muovinen" fiilis, älkää parjatko noiden adjektiivien käytöstä kun en parempiakaan keksinyt.. :)

nevahood sanoi:
25.jpg

nimenomaan..

ps. 2.7 biturbo & 1350bhp :rock:

tuolta kingofeurope.net kattelemaan nopeita autoja jos sattuu virivirit kiinnostamaan.

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. mun isä pissii pidempään!

e. niin ja audi siksi että täällä pohjolassa sattuu olemaan myös liukasta välillä. meinaan tehokkaammalla takavedolla (oli sitten luistonestot yms) on helvettiä ajella. äiteen clk:llakin saa ajella kieli keskellä suuta. eikä tarvitse kiihotuskilpailuja vaan normaalia ajoa niin nelikko vie heti voiton. ja audi siksi koska siinä sattuu olemaan paras ja oikein toteutettu neliveto.

kyllä minä ainakin pärjään takavedolla talvellakin, tumpula saa olla jos ojaan ajaa.

Ilecules sanoi:
kyllä minä ainakin pärjään takavedolla talvellakin, tumpula saa olla jos ojaan ajaa.

totta. muutaman sadan hevosvoiman tehoilla nyt on ihan sama mistäpäin vetää, mutta tässä threadissa oli kyse tehokkaista autoista.

tossa clk:ssa on kaikki ajonvakautukset ja luistonestot. kiihtyy kyllä ihan hyvin verrattuna etuvetoisiin mutta... jos risteyksestä pitää nopeasti kiihytellä muun liikenteen väliin niin itse ottaisin nelikon. luistonesto ei kuitenkaan mikään autuaaksi tekevä ole, meinaan liukkaammilla keleillä lähtee tuokin aika kovasti heittelehtimään vaikka kuinka varovainen koittaisi olla kaasun kanssa. luistonesto pois kytkettynä ei pysy tiellä talvella.

eri asia on ajaa autoilla joilla pitää painaa kaasua tai käyttää kytkintä suditteluun talvellakin, semmosella on varsin helppo ajaa. tehokkaampi ei anna anteeksi kaikkia virheitä vaan lähtee helpommin sutimaan.

tumpelo pitää kyllä olla jos ojaan ajaa, totta. mutkiin kannattaa ajaa hiljempaa. ;)

Mulla on Nissan Sunny 1.6 -87,se ei liikoja sudi vaik on liukasta, kiihtyy nii etten oo kolmeen vuoteen töistä myöhästyny,tosin putki pitää aika kovaa ääntä ku vähä vuotaa ja katto vähä lommoilla ku tanssin sen katolla juhannuksena. Audi S4 aattelin tossa jossain vaihees ostaa ku on se niin tyylikäs ja ihan kivastiha siinä taitaa olla niitä tehojakin. Btw,ei kaikki tikkurilassa aja rallia, ja mitä tulee BMW vs AUDI niin kaikilla tasapäillähän tollanen bemari näkyy olevan,tylsä auto.

Audi on aina Audi... 4x4 ja tarpeeks nopee suorakytkentäloota(minkä audiin saa tehtaalta) niin kyllä m5 jää ja kauas... ei ne tehot pelkästään sitä autoo kiihdytä esim. otetaan kaks saman tehosta autoo esim 200hp ja toinen kiihtyy 2s paremmin 0-100. Siihen kiihtymiseen vaikuttaa mm seuraavat seikat, auton paino, kuinka vähän vaihtaessa kierrokset tippuu(nopea aski), pito, välitykset, turboissa pitää ahdot sailyä vaihtaessakin ja monet muut pikku seikat...
ja kyllä niillä isoilla tehoillakin jotain tekee kunhan ne saa tuotua sieltä koneelta myös pyörille...

Odu sanoi:
Tää menee jo offtopiciks, mutta pakko laittaa ku vähän jollain pervolla aasinsillalla sivuaa aihetta:
Kiihdytysmopo
Miten joku uskaltaa edes "ajaa" tollasella?

mä katoin ton pätkän viis kertaa, ekä silti uskonu silmiäni. oon ajanu yli puolet aikuisiästäni erilaisilla moottoripyörillä, kyykkysellaisilla, ja oon myös täysin tietoinen et nitrot kiihtyy - ja lujaa - mutta... toi on jotain ihan uskomatonta.

en olis ekana jonossa ton tankoihin - metsään menis ja lujaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom