Audi A4 3.0 TDI V6 Quattro vs. Volvo V50 T5

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
...Noissa vehkeissä on kymmeniä muita kohteita, mitkä voi rikkoutua...

OT: Nykyaikaiset dieselit ovat käytettynä hyvinkin arveluttavia kohteita. Merkistä riippumatta ruiskusuuttimet helposti 250-500€/kpl. Turbo maksaa 1000-2000€, sokerina pohjalla erään uudenkarhean volvomallin tuplaturbo pakosarjoineen 7000 euroa(ostettava pakettina)! Polttoaineen korkeapainepumppu 300-900 euroa..lista jatkuu. Hienoja vehkeitä toimiessaan, mutta hyvinkin huollettujen vaihdokkien kanssa ei välttämättä voi olla varma luotettavuudesta, koska moottoritekniikka on niin kehittynyttä nykyään - vikapaikkoja loputtomasti.
 
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mikäs näiden kahden hintataso on ?
Itse kun olen selaillut vaihtoehtoina Audi Allroad 3.0 TDI (171kW) about 07 vm ja samanikäistä E320 CDI Airmatic 4maticia ja hinnat ainakin Audissa on täällä Suomessa jotain aivan tolkutonta.
Saksasta hakee veroineen sellaisen 150tkm ajetun tänne about 30k€ pintaan ja täällä ne pyytää yli 200tkm ajetuista saman ikäisistä +40k€.
Eli tuossa ainakin vanhan veron aikana säästi reippaasti, kun haki saksanmaalta ja lisävarustelista oli sitten heti 4x suomiversion mittainen.
Mersuissa ei niin kamalasti, mutta kokolailla saman verran hinta on kotiin tuotuna.
Uuden veron aikan tuota veroa ei tiedä, mutta lienee joku 2-4k€ enempi ?

Sitten taas tiedän että noita mersuja ruvetaan yleensä viritteleen siinä vaiheessa, kun muut autot paalataan :D
 
Noi 3.0 TDI V6 avantit ja sedanit 2005-2006vm ainakin hintaluokassa jotain 17-27000e välillä. Halvimmilla on vaan ajettu jo 400 000 ja kalleimmilla päälle 100 000km. Aina välillä löytyy ihan hyvillä varusteilla ja vähän ajettuja vähän halvemmalla, mutta suurin osa on varustettu perus rumilla jakkaroilla ja niillä muilla "pakollisilla". Jonkun verran on noita tänne Suomeen taidettu uittaa Saksasta, niin on edes joissain toi varustelutaso ihan siedettävä.

Tässä yksi ihan menevä 40k€ Audi A4 3.0 avant 2009: http://www.nettiauto.com/audi/a4/4719406#yritys=laurika

Tollasella isolla kiisselikoneella varmaan ajelee helposti puoli miljoonaa, että ei paljoa pelota ostaa tollasta 200 000km ajettuakaan.
 
Tunnepohjallahan noita autoja ostetaan tai no kai siinä hitunen saattaa järkeäkin olla mukana :D. Nettiautosta kattelin audia sekä volvoa ja huomasin, että tuolla audin hinnalla sais jo alta 100tkm ajetun v50 t5 volvon. Huollot molemmissa maksaa ja polttoainetta menee toki audissa maltillisempi kulutus kun on diesel niin ei nielaise joka kaasun painalluksella litraa ainetta kiduksiin :D.
 
Noi 3.0 TDI V6 avantit ja sedanit 2005-2006vm ainakin hintaluokassa jotain 17-27000e välillä. Halvimmilla on vaan ajettu jo 400 000 ja kalleimmilla päälle 100 000km. Aina välillä löytyy ihan hyvillä varusteilla ja vähän ajettuja vähän halvemmalla, mutta suurin osa on varustettu perus rumilla jakkaroilla ja niillä muilla "pakollisilla". Jonkun verran on noita tänne Suomeen taidettu uittaa Saksasta, niin on edes joissain toi varustelutaso ihan siedettävä.

Tässä yksi ihan menevä 40k€ Audi A4 3.0 avant 2009: http://www.nettiauto.com/audi/a4/4719406#yritys=laurika

Tollasella isolla kiisselikoneella varmaan ajelee helposti puoli miljoonaa, että ei paljoa pelota ostaa tollasta 200 000km ajettuakaan.

Hieman epäilen tuota helppoa puolta miljoonaa. Ehkä jollain 124 mersun dieselpadalla.
Itse en ainakaan usko juuri moottoritekniikan kehittyneisyyden takia että nykyään juuri mikään kestäisi 500tkm. Eikä niitä suunnitellakaan kestämään niin kauaa, mitä valmistajat siitä hyötyis että samat vehkeet pyörii liikenteessä maailman tappiin asti?
Auto on suunniteltu kestämään sen elinikä joka on varmaan sen 200tkm nykyään. Saattaahan siinä tietysti jotkut osat kestääkin sen 500tkm.
 
Hieman epäilen tuota helppoa puolta miljoonaa. Ehkä jollain 124 mersun dieselpadalla.
Itse en ainakaan usko juuri moottoritekniikan kehittyneisyyden takia että nykyään juuri mikään kestäisi 500tkm. Eikä niitä suunnitellakaan kestämään niin kauaa, mitä valmistajat siitä hyötyis että samat vehkeet pyörii liikenteessä maailman tappiin asti?
Auto on suunniteltu kestämään sen elinikä joka on varmaan sen 200tkm nykyään. Saattaahan siinä tietysti jotkut osat kestääkin sen 500tkm.

Niin ja se on juurikin tuo moottori;)
Noita alustan osia nyt menee jopa jo alle 100tkm, mutta moottorit/öljyt on kehittynyt sen verran, että 200tkm on vasta sisään ajettu.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom