jahas, nyt taitaa olla elämäni ensimmäisen auton ostaminen edessä. Autoista ymmärrän kutakuinkin sen verran, että niissä on moottori joka toimii joko diisselillä tai bensalla :D
Tuo A3 miellyttää silmää, mutta se nyt on mulle lopun viimeksi aika yksi lysti. Jostain tässä on nyt kuitenkin päästävä alkuun. Onko jengillä kokemuksia ko. autosta. Varmatoimista autoa tässä haetaan. Hintaluokka ehdoton max. 25k€ (ei haittaa ollenkaan vaikka jäis alta 20k€).
Riisseli varmaan on järkevä, koska kilsoja tulee suhteellisen paljon +17000km/v
Saa ehdottaa muutakin saman kokoluokan autoja. Millään isolla vanhalla bemarin priiskalla en tee yhtään mitään, olkoon sitten kuinka komea ja tehokas tahansa. tehoa pitää olla sen verran, että motarilla pärjää. Ajelen 90% ajosta motarilla eli siinä suhteessa tuo A3 kokoluokka taitaa olla ehdoton minimi.
Mileen tulee seuraavat asiat:
1. varmatoimisuus
2. taloudellisuus
3. järkevä teho/koko
Runtatkaa mun haaveet audista :D
Tuo A3 miellyttää silmää, mutta se nyt on mulle lopun viimeksi aika yksi lysti. Jostain tässä on nyt kuitenkin päästävä alkuun. Onko jengillä kokemuksia ko. autosta. Varmatoimista autoa tässä haetaan. Hintaluokka ehdoton max. 25k€ (ei haittaa ollenkaan vaikka jäis alta 20k€).
Riisseli varmaan on järkevä, koska kilsoja tulee suhteellisen paljon +17000km/v
Saa ehdottaa muutakin saman kokoluokan autoja. Millään isolla vanhalla bemarin priiskalla en tee yhtään mitään, olkoon sitten kuinka komea ja tehokas tahansa. tehoa pitää olla sen verran, että motarilla pärjää. Ajelen 90% ajosta motarilla eli siinä suhteessa tuo A3 kokoluokka taitaa olla ehdoton minimi.
Mileen tulee seuraavat asiat:
1. varmatoimisuus
2. taloudellisuus
3. järkevä teho/koko
Runtatkaa mun haaveet audista :D