Atletico, Tampere

Käykö kukaan pakkislainen treenaamassa Atleticolla?
Henkilökunta on varmaankin ystävällistä sekä avuliasta sakkia, mutta entä treenaajat? Ovatko fiksuja vai itsekkäitä omahyväisiä kusipäitä?
Infoa laitteista olisi kiva saada.
Ovatko pukkarit siistejä?
Kuuluuko solkku jäsenhintaan?
Mistä liikkeistä saa salikortilla alennusta? Ja paljonko?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Henkilökunta on varmaankin ystävällistä sekä avuliasta sakkia, mutta entä treenaajat? Ovatko fiksuja vai itsekkäitä omahyväisiä kusipäitä?

Treenasin ticolla vuoden verran. Onhan niitä omahyväisiä joka salilla, mutta enimmäkseen mun mielestä ihan ok sakkia siellä kävi. Laitteet on pääpiirteittäin hyvässä kunnossa, koska niitä huolletaan säännöllisesti. Silloin kun itse siellä kävin siellä oli davidin ja normannin laitteet. Pukuhuoneet ovat kiitettävän siistejä. Solkku ei kuulu hintaan.

Treenaan atleticolla.
Suurin osa on ihan kuntoilijoita, joukkoon ei mahdu kovin montaa veren_maku_suussa treenaavaa. Kummastuneisiin:eek: katseisiin voi siis varautua väännettäessä naama kurtussa loppuun saakka.:curs: Onhan noita metroseksualejakin:david: eksynyt joukkoon posettamaan, mutta heidän kanssaan tulee juttuun kyllä.
Suht kallis hinta pitää varmaankin poissa ne kylähullut, joista luin "salikomediaa" triidistä.
Salin läpi kulkee paljon airobikkaria ja jumppaajaa, jotka eivät salilla käy.

Sali on kaikin puolin siisti ja valoisa, ikinä ei ole ollut valittamista tästä aiheesta. Kesällä tosin ilmastointi jätti toivomisen varaa, ja treenaaminen oli todella tukalaa pahimpina hellepäivinä.

Laitteita löytyy kummallisempienkin osien treenaamiseen ja toiveita niistä on otettu vastaan.

Hintaan kuuluu kaiken maailman spinningia ja pumppia, mutta kun en niitä käytä, en voi myöskään kertoa mitään varmaa. Solkku 4 €/kerta.

Tervetuloa mukaan joukkoon!

EDIT: tulikohan varmasti tarpeeksi hymiöitä

Atleticolla tulee treenattua.
Kuten yllä jo todettiinkin, suurin osa tavallisia kuntoilijoita ja muutamia totisempia treenaajia. Salilta löytyy toki joka salin vakiokalustoon kuuluvat pomppupenkki treenaajat ja kyylät. Eksoottisempien liikkeiden tekeminen aiheuttaa aivan varmasti kummaksuvia katseita, näin ainakin aina box-kyykkyä tehdessä tai suorinjaloin mavea.

Salista ei oikeastaan ole pahaa sanottavaa. Paikat on siistit, laitteet yleensä ehjät (jos rikki korjataan suht nopeasti) ja jonottamaan ei joudu kuin ehkä pahimpana ruuhka aikana. Miinuksena salin puolelta vois sanoa kunnollisen pystypunnerruspenkin puuttuminen ja teline ranskalaista varten olis kiva (kuten esim. Wolfilla) mutta ilmankin toimeen tulee. TTY:n alasalilla aikasemmin treenanneena Atleticon ilmastointikin toimii ihan hyvin kesähelteillä, riippuu toki siitä mihin on tottunut.

Ohjatuista tunneista ei paljoa ole kokemusta, mutta ainakin ne joille olen erehtynyt ovat olleet hyviä.

Pukkarit ja suihkut on siistit. Tilaa löytyy ja kaikille on lukittava kaappi.

Miinuksina Atleticolle:
- Melko kallis
- Parkkipaikka syksyisin kurainen ja ruuhka-aikaan täyteen ammuttu
- Laminaatti salin puolella pistää aina hymyilyttään :D (kyykky- ja käsipainopaikoilla paksu muovi)
- Laitteet tietyin varauksin

Itse olen suositellut :kippis1:

Minä myös.
Alennusta saa mm.samassa yhteydessä olevasta parturi-kampaamosta.Miesten hiustenleikkuu maksoi n.14 euroa,alennusta kolmisen euroa.

Täällä jälleen yksi Ticolla tikuttaja ilmoittautuu.

entä treenaajat? Ovatko fiksuja vai itsekkäitä omahyväisiä kusipäitä?

itsekkäitä omahyväisiä kusipäitä vain minä :D

Paljon, ja ainakin minusta hyväkuntoisia. Myös vapaita painoja paljon
punnerruspenkkejäkin rivissä ainakin 6-8.

On ainakin miesten puolella joten jos tämä ihme on mahdollista, ei enää VOI olla epäsiistiä naisten :)

Tosin kokemusta muista suurten ketjujen saleista ei niin paljoa ole, Atleticoa ennen treenasin Sörkka Gymilla (siis ennen kuin se muuttui Formeksi)
joka siellä nostellut 90-luvulla, tietää, ettei siinä kellarissa mistään Atleticon verrokista puhuta

Muijakaverin mielestä suihkun vesi naisten puolella tulisi liian heikolla paineella. Itse en havaitse vastaavaa miesten puolella

Kuten moneen kertaan jo kerrottukin, ei, niiden tasosta en muutoin tiedä koska komennan kalkkilaivaa

eräästä pizzeriasta ainakin sai (olisiko nimi ollut Napoli?)
Ja Koskikeskuksen InterSport:iin tuppaa olemaan jonkinlaisia.
Jäsenille tulee LifeStyle -lehti, jossa usein koko CMS-ketjua koskevia tarjouksia - jotka siis eivät aina hyödynnettävissä Tampereella.
TravelPass -kortilla olen itse treenannut ainakin kuudessa muussa kaupungissa saman ketjun saleilla, joten sekin kätevä matkustusmäärästä riippuen.

Jos joku tuttusi jo Atleticolla niin infoa tätä mahdollisesta liittymisestäsi, todennäköisesti pystyy hyötymään jotain 'välittämisestä' Suurin miinus koko salilla saattavatkin olla välillä naurettavuuksiin yltyvät kampanjat, joissa jäseniä valjastetaan levittämään ei-Ticolaisten kaveriensa numeroja Ticolle teleterrorisoitaviksi. Niihinhän nyt ei mikään pakko ole osallistua, joten silleen ei paha

Ite liityin ticolle muistaakseni vuonna 1997 ja siellä edelleen. Pari vuotta kävin välissä wolfilla ja käyn edelleenkin kerran pari viikossa myös siellä.

Ticolla hyvät laitteet ja ne on kunnossa ja niitä on riittävästi. Esim uudet taljat parhaat millä olen koskaan tehnyt. Toki tämä laitepuoli on myös wolfilla hyvällä mallilla. Mukava käydä parilla eri salilla niin saa vähän vaihtelua reeneihin.

Ticolla on todella isot pukkarit ja saunat yms. myös salin jumppatarjonta on melkoisen laaja, vaikka niissä en kyllä ite ole käynyt. 99 prosenttia taitaapi olla tavallista kuntoilijaa, toki joukkoon mahtuu myös muutama kisaaja.

Itse kävin treenaamassa siellä vuoden mutta en näe järkeä maksaa älyttömiä kuukausihintoja, kun en kerran palveluja käytä kuin salia.

Miinuksena on kuten muissakin "olet kusessa jos allekirjoitat tämän sopimuksen" -tapaisissa paikoissa se, ettet pääse eroon klubin jäsenyydestä.

Sali itsessään on ihan ok. Itse vain tykkään välillä vaihdella salia, jolloin ei pääse rutinoitumaan. Atleticolla, Go-Golla ja Elixiassa se ei vain onnistu.

Lisäksi salilla käyvät ihmiset, jotka pönkittävät egoaan, eivät lihaskuntoaan siellä. Vituttaa sellaiset.

Käyttääkö kukaan Atleticolla reenaajista samassa yhteydessä toimivien hierojien palveluita? Mikähän mahtaa olla hintataso ja ketä suosittelisit?
Kukkaterapiat hieronnan yhteydessä ei oikein vakuuta..Tai kai se oli eri palvelu mutta kuulosti oudolta.

Nikkilän Jussista olen kuullut pelkkää hyvää, kuulemma pirun pätevä hieroja. Muistaakseni mittailee myös rasvaprosentin mikäli se jotakuta kiinnostaa.

Joskus olen ite käynyt sillä Tuunaisella joka oli myös asiansa osaava.

Täällä myös yksi Atleticolla reenaava. Muista Tampereen saleista ei oo juuri kokemusta, mutta ite tykkään Atleticosta kovasti.

Plussia mm. hyvät ja isot pukuhuoneet ja saunat sekä vip-tilat, laaja juNppatarjonta, mukavat ohjaajat. Käytän myös omaohjaajapalvelua.

Ilmastoinnissa olis kesällä toivomisen varaa. Talvella taas venyttelytunnilla meinaa tulla vilu. Ja melko kallishan tuo kk-hinta on.

Tutustumiskäynnin taitaa saada ilmaiseksi. :)

Harmittaa vaan kun Atletico on mennyt sössimään uudistuksen myötä punttisalin... yläkerta on kauhean tiivis paikka tehdä mitään :(
Totta. Muutenkin joutuu ravaamaan yläkerta-/alakerta -väliä turhan tiiviiseen tahtiin, vieläpä kun niissä rappusissa ei mahdu kulkemaan kuin virran mukana. Mukava aina jäädä siihen välitasanteelle odottelemaan että joku kaakattava lauma vanhuksia menee ja tulee.

Vituttaa :( ehkä en vaan osaa.

Jep, atleticolla treenailen... Pakko sanoa samaa, että uudistus salin puolella meni aika pahasti reisille. Yläkerran ns. vapaapainotilasta tuli avuttoman ahdas ja epämiellyttävä paikka treenata. Pitää toivoa, että ottaisivat asiakaspalautteen tosissaan ja tekisivät asialle jotain. Muuten saattaa tulla uuden salin etsiminen eteen.

Atleticosta ei muuten ole mitään pahaa sanottavaa.

Itsellä olisi aikomus siirtyä Atleticolle joksikin aikaa alkuvuodesta.

En löytänyt Atleticon sivuilta mitään hinnastoa, voisiko joku valoittaa vähän?

Muutaman kerran mulle on kyllä soitettu tän vuoden aikana Atleticolta (koska oon pistänyt tod.näk. nimeni väärään paikkaan jossain:D), ja ehdotettu jotain ilmaista salilla pyörimistä ohjaajan kanssa tms, joka ei olekaan sitten h-hetken tultua enään napannut:rolleyes:...

Joku voisi myös yleisesti maallikolle valaista, että mitä kaikkea negatiivista tuommoinen jäsenyys nyt sitten sisältää? Sivuilla mainittu 'omaohjaaja-järjestelmä' ei ainakaan kuulosta ollenkaan mukavalta:jahas:

Itsellä olisi aikomus siirtyä Atleticolle joksikin aikaa alkuvuodesta.

En löytänyt Atleticon sivuilta mitään hinnastoa, voisiko joku valoittaa vähän?

Muutaman kerran mulle on kyllä soitettu tän vuoden aikana Atleticolta (koska oon pistänyt tod.näk. nimeni väärään paikkaan jossain:D), ja ehdotettu jotain ilmaista salilla pyörimistä ohjaajan kanssa tms, joka ei olekaan sitten h-hetken tultua enään napannut:rolleyes:...

Joku voisi myös yleisesti maallikolle valaista, että mitä kaikkea negatiivista tuommoinen jäsenyys nyt sitten sisältää? Sivuilla mainittu 'omaohjaaja-järjestelmä' ei ainakaan kuulosta ollenkaan mukavalta:jahas:

Tämän hetkistä kuukausimaksua en nyt ulkoa muista, mutta jotain kuuden kympin tienoossa lienee.

Miinukset jäsenyydessä:
- Muistaakseni oltava jäsen vähintään vuoden ajan tai muuten joutuu maksamaan sanktioita jäsenyyden purkamisvaiheessa
- Maksat vaikket ehdi käymään

Muita miinuksia ei nyt äkkiseltään tullut mieleen. Omaohjaaja systeemi on täysin vapaaehtoinen. Omaohjaaja tekee ohjelman parin kuukauden välein ja soittelee perään jos on tullut taukoa treenissä. :whip:

Sivuilla mainittu 'omaohjaaja-järjestelmä' ei ainakaan kuulosta ollenkaan mukavalta:jahas:
Joku soittelee sulle pari kertaa vuodessa ja kyselee miten reenit on menny. Sanot vaan "hyvin hyvin ei oo kysyttävää", niin pääset eroon :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom