Käykö kukaan pakkislainen treenaamassa Atleticolla?
Täällä jälleen yksi Ticolla tikuttaja ilmoittautuu.
entä treenaajat? Ovatko fiksuja vai itsekkäitä omahyväisiä kusipäitä?
itsekkäitä omahyväisiä kusipäitä vain minä :D
Infoa laitteista olisi kiva saada.
Paljon, ja ainakin minusta hyväkuntoisia. Myös vapaita painoja paljon
punnerruspenkkejäkin rivissä ainakin 6-8.
Ovatko pukkarit siistejä?
On ainakin miesten puolella joten jos tämä ihme on mahdollista, ei enää VOI olla epäsiistiä naisten
Tosin kokemusta muista suurten ketjujen saleista ei niin paljoa ole, Atleticoa ennen treenasin Sörkka Gymilla (siis ennen kuin se muuttui Formeksi)
joka siellä nostellut 90-luvulla, tietää, ettei siinä kellarissa mistään Atleticon verrokista puhuta
Muijakaverin mielestä suihkun vesi naisten puolella tulisi liian heikolla paineella. Itse en havaitse vastaavaa miesten puolella
Kuuluuko solkku jäsenhintaan?
Kuten moneen kertaan jo kerrottukin, ei, niiden tasosta en muutoin tiedä koska komennan kalkkilaivaa
Mistä liikkeistä saa salikortilla alennusta? Ja paljonko?
eräästä pizzeriasta ainakin sa
i (olisiko nimi ollut Napoli?)
Ja Koskikeskuksen InterSport:iin tuppaa olemaan jonkinlaisia.
Jäsenille tulee LifeStyle -lehti, jossa usein koko CMS-ketjua koskevia tarjouksia - jotka siis eivät aina hyödynnettävissä Tampereella.
TravelPass -kortilla olen itse treenannut ainakin kuudessa muussa kaupungissa saman ketjun saleilla, joten sekin kätevä matkustusmäärästä riippuen.
Jos joku tuttusi jo Atleticolla niin infoa tätä mahdollisesta liittymisestäsi, todennäköisesti pystyy hyötymään jotain 'välittämisestä' Suurin miinus koko salilla saattavatkin olla välillä naurettavuuksiin yltyvät kampanjat, joissa jäseniä valjastetaan levittämään ei-Ticolaisten kaveriensa numeroja Ticolle teleterrorisoitaviksi. Niihinhän nyt ei mikään pakko ole osallistua, joten silleen ei paha