Atleettiklubi kuntosali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DAR1US
  • Aloitettu Aloitettu

DAR1US

Banned
Ikä
36
Selailin tässä, mut en löytänyt mitään tuloksia. Mikä on tämän kuntosalin hinnasto? Tää sijaitsee ilmeisesti Kaapelintehtaan lähettyvil, kuitenkin haluan tietää tän salin hyvät ja huonot puolet.

P.S Oon 17v opiskelija ja etin edullista & HC sali, en tartte mitään luksus shittii;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Painonnostolava, 2 kyykkytelinettä, 2 penkkiä, power racki, vinopenkki, ylä-/ala-talja, ristikkäistalja, prässi, hack-kyykkylaite, smithi, tankoja 10kpl(?), painolevyjä riittävästi, kässäreitä 55kg asti(?) Asiallinen sali ja asiallista väkeä käy treenaamssa. Edellämainitusta linkistä löytyy kuviakin jostain.

Selailin tässä, mut en löytänyt mitään tuloksia. Mikä on tämän kuntosalin hinnasto? Tää sijaitsee ilmeisesti Kaapelintehtaan lähettyvil, kuitenkin haluan tietää tän salin hyvät ja huonot puolet.

P.S Oon 17v opiskelija ja etin edullista & HC sali, en tartte mitään luksus shittii;)

Mun piti pari päivää sitten kysyä ihan samaa: oon käyny kaapelilla nyt paikkaa kurkkimassa ja vaikuttaa ihan hyvältä paikalta jos syksyst'ä alkais käymään kun vanha kortti hct salilla umpeutuu eikä pahemmin sitä paikkaa jaksais enää katella.. se sopi ainoastaan hst- treeneihin
Ei opiskelija alennusta mutta esim. puol votta 70e ei paha (HAK). Auvo Niinikedonkin näin.

Since 1988 sanoi:
Ei opiskelija alennusta mutta esim. puol votta 70e ei paha (HAK). Auvo Niinikedonkin näin.

hjjk:n jäsenille alennus muistaakseni 80€/6kk, eli toi 70€ ei taida pitää paikkaansa?

ps. Auvo on äijjä :)

Miten kävi, aloititko käymään HAK:illa? Löytyykö pakkikselta muita kyseisellä salilla harrastajaa?

Minä olen käynyt HAK:n salilla muutaman kerran! Fighter nro. 4/2006 -lehdessä oli tosta salista muuten hyvä juttu, mielenkiintoinen historiakin salilla. Mukavaa porukkaa(ÄLYTTÖMIÄ BODAREITA :hyper: ), neuvoo mielellään kun kysyy ja rento fiilis muutenkin, eikä todellakaan mikään :david: -sali. Mayorsia täällä kovaan ääneen hehkutetaan The Truu Saliksi, mutta kyllä HAK:n sali vie IMO voiton!

Ja niitten kässäreiden koko on siellä ainakin vaikuttavat 60kg mihin mä en uskalla ees koskea.. :)

Nyt käyn toisella salilla, mutta olen kaavaillut siirtyä taas jossain vaiheessa HAK:n salille reenaileen puoleks vuodeks, viimeistään ennen kesää, kesällä siellä on todella hiljaista päivisin (taitaa kyllä olla kaikilla saleilla..:D )

Ja niin kuin ovessa seisoo...:

^^ totta, helsingin ehdoton kuntosali mekka, joka hakkaa Satsit ja "meijerit" IMO. Onhan se myös kaikista vanhin.. Kunnon äijä sali, vaikka kyllä naisiakin käy, mutta nekin oikealla asenteella. Täytyy taas siirtyä tammikuussa sinne kun nykyisestä paikasta menee kortti vanhaksi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom