Atlantic City Pro 2008

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Belle pimeydessä tänä aamuna :haart:

Liitteet

• belle03.webp
    belle03.webp
    5,8 KB · Katsottu: 402
Mistäs sä niin päättelit?

Finaalit kun on vasta yöllä meidän aikaa. Tuo oli vasta MD-tyyppien arvio. Minun silmiin Maija näyttää paljon paremmalta kuin esimerkiksi Betty Viana.

Liitteet

• marjalehtonen01.webp
    marjalehtonen01.webp
    60 KB · Katsottu: 307
  • marjalehtonen02.webp
    marjalehtonen02.webp
    61,8 KB · Katsottu: 306
  • marjalehtonen03.webp
    marjalehtonen03.webp
    55,5 KB · Katsottu: 286
  • marjalehtonen04.webp
    marjalehtonen04.webp
    52,3 KB · Katsottu: 274
  • marjalehtonen05.webp
    marjalehtonen05.webp
    56,9 KB · Katsottu: 310
Mistäs sä niin päättelit?

Finaalit kun on vasta yöllä meidän aikaa. Tuo oli vasta MD-tyyppien arvio.

Huh, hyvä, että oikaisit....sori sekoiluni.

Minusta Marja on melkeinpä tiukin ja hänen freimiin kyllä täyteen pakattu. Hieman jää leveydessä muille, mutta eniten mielyttää mun silmää hänen kokonaisuus.

Mua ärsyttää toi jenkkien totaalinen ignore Maijaa kohtaan... Mä laittasin Mendozan ykköseksi, sitten Maija tai Aukland ja tuo Viana mun silmiin neljäs. Onhan jokaisella heikot kohtansa ja poseerauksensa, mutta esimerkiksi Maijan tuplat edestä ja takaa, HUH! Maijan kädet on muuten varmaan kaks kertaa paksummat ku Vianan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Maija looking soooooo good :5::5:
Tälläisinä hetkinä pitäis olla kannustamassa paikan päällä eikä täällä kotona :dance:

Mua ärsyttää toi jenkkien totaalinen ignore Maijaa kohtaan... Mä laittasin Mendozan ykköseksi, sitten Maija tai Aukland ja tuo Viana mun silmiin neljäs. Onhan jokaisella heikot kohtansa ja poseerauksensa, mutta esimerkiksi Maijan tuplat edestä ja takaa, HUH! Maijan kädet on muuten varmaan kaks kertaa paksummat ku Vianan.

Jep, Maijalla ei ole yhtään lihasryhmää, josta voisi sanoa, että huono. Tasainen paketti.
Vianalla ei mitään erottovuutta käsissä, eikä huippua ollenkaan hauiksessa.

Amatöörikisa oli ensin reippaasti myöhässä ja näyttää sitten perään olevan myös nuo profinaalit. Nyt fitness vaparit menossa..

..ja mäku ajattelin valvoa Maijan, mutta taitaa hyydös tulla. Toivotaan nyt kuitenkin Olympiapaikkaa, mun silmiin parempi ainakin kuin Betty, mutta saas nähdä. Hirmuisesti onnea kuitenkin finaaliin, oli sijoitus mikä tahansa, niin onpa hienoa nähdä hänet taas vuoden 2007 Jan Tanan jälkeen kisoissa ja vielä tuossa kunnossa :thumbs:

Liitteet

• marjalehtonen007.webp
    marjalehtonen007.webp
    60,9 KB · Katsottu: 309

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom