ati radeon 9000 IGP ongelmia xp:ssä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Ikä
43
Eli onko jollain muulla kannettavassaan tätä ati radeon 9000 IGP -näytönohjainta? Mulla on windows XP enkä saa päivitettyä näytönohjainta..uusinta catalystia yritin asentaa mutta valittaa "INF-virhe, video-ohjainta ei löydy"tms paskaa. Neuvoja..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kipi I sanoi:
Eli onko jollain muulla kannettavassaan tätä ati radeon 9000 IGP -näytönohjainta? Mulla on windows XP enkä saa päivitettyä näytönohjainta..uusinta catalystia yritin asentaa mutta valittaa "INF-virhe, video-ohjainta ei löydy"tms paskaa. Neuvoja..

Mulle ei ole tuota 9000 IGP:tä, vaan vähän huonompi Radeon IGP omassa koneessa. En ole onnistunut kertaakaan asentamaan uusimpia catalysteja, vaan herjaa AINA tota samaa INF-itkuvirttä. Olen kokeillut kaikki mahdolliset keinot, putsannut driver cleanerillä vanhat huolellisesti pois yms. Mutta ei vaan onnistu. Eli jos Catalystit ei asennut, niin kannattaa siirtyä Omegoihin, jotka on vähintään yhtä hyviä ellei parempiakin. Ne asentuvat aina edellisten päälle kuin vettä vaan.. erittäin helppoja.
:) http://www.omegadrivers.net/

olkaapihyvä

Tarkoitin tietysti että yhden näyttis-ajurit riittää. Eli ATI-mobile ajurit, jotka kannattaa ajaa läppäris valmistajan sivuilta. Ota se juuri sinun läppärisi display-mobile-ajuri.

tjbin sanoi:
olkaapihyvä

Tarkoitin tietysti että yhden näyttis-ajurit riittää. Eli ATI-mobile ajurit, jotka kannattaa ajaa läppäris valmistajan sivuilta. Ota se juuri sinun läppärisi display-mobile-ajuri.

Otin omegan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom