Athletic fitness..Mitä IHMETTÄ??

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Menikö pistelasku nyt ihan oikein?

Ifbb:n sivuilla säännöissä lukee näin..

Fysiikkakierroksen voittaja saa yhden pisteen, voimakierroksen voittaja saa yhden pisteen ja kestävyyskierroksen voittaja saa yhden pisteen.
Tasapistetilanteet ratkaistaan korkeimpien arvosteltujen pisteiden perusteella.

Kisoissahan ei nyt alkukilpailua käyty, mutta säännöissä lukee seuraavasti..

Finaali:
Kuusi parasta kilpailijaa jatkavat neljännelle kierrokselle eli finaaliin, joka koostuu samoista kierroksista kuin alkukilpailu.

Ihmettelen vain, että nyt kun tuomarikortteja katsoo bodylehden sivuilta niin fysiikkakierrokselta pisteet on laskettu yhteen eikä sijoituspisteiden perusteella. (Voittajalle 1 piste, toiselle 2 pistettä jne jne)

Onko kellään tarkempaa tietoa,että miksi pisteet laskettiin näin vaikka säännöt sanoo toisin?

eikö se ole periaatteessa sama asia että antaako sille fysiikkakierroksen voittajalle sen yhden pisteen vai lasketaanko yhteen kun jos kilpailijalla monta tuomaria merkanny ykköseksi niin sillä on alin pistemäärä?vai ajattelenko mää ihan omia:face:

Ei se sama oo.. Esimerkiksi naisten sarjassa voittaja sai fysiikkakierrokselta 5 pistettä ja kakkonen 10 pistettä, jos voittaja olisi saanut 1 pisteen ja kakkonen 2 pistettä (niin kuin säännöissä lukee minun ymmärtääkseni) olisi sijoitukset menneet erilailla..?! Nyt voittaja 5 (fysiikka)+2 (leuat ja dipit)+3 (sisäsoutu)=10 ja kakkonen 10+1+2=13, jos olis mennyt sijoituspisteiden mukaan nykyinen voittaja olisi saanut 1+2+3=6 pistettä ja kakkonen 2+1+2=5 pistettä.. Eli sijoitukset olisivat menneet toisinpäin.. Hmm.. :wtf:

Kummaa säätöä taas vaihteeksi pisteidenlaskussa. Ei ole ihan ensimmäinen ja tuskin viimeinen kertakaan, kun kerran tuomarit eivät osaa laskea pisteitä sääntöjen edellyttämällä tavalla, vai lienevätkö skipanneet peruskoulun, jossa opetetaan niinkin korkean tason matematiikkaa kuin yhteen- ja vähennyslaskua?!?!

Tuomarit antoivat fysiikkakierroksella tuomaripisteet, kuten kuuluikin, mutta sijoituspisteet jäivät siltä kierrokselta pois, joka olisi muodostanut kokonaispisteistä 1/3, dippi ja leuanveto 1/3 ja soutu 1/3 = kokonaispisteet. Näin minä tulkitsin säännöt. Kuten sanoin, jäämme odottelemaan mahdollista oikaisua.

Tuomarit antoivat fysiikkakierroksella tuomaripisteet, kuten kuuluikin, mutta sijoituspisteet jäivät siltä kierrokselta pois, joka olisi muodostanut kokonaispisteistä 1/3, dippi ja leuanveto 1/3 ja soutu 1/3 = kokonaispisteet. Näin minä tulkitsin säännöt. Kuten sanoin, jäämme odottelemaan mahdollista oikaisua.

Itsekkin ihmettelin systeemiä, kun näin pisteet. Vaikka en ollut sääntöjä lukenutkaan, niin kummastelin fysiikkakierroksen painoarvoa vs dippiin/leukoihin + soutuun. Olin ollut luullossa, että ois 1/3...

Ei tässä vaiheessa pitäisi olla enää mitään "tulkittavaa" säännöissä, vaan tuomareilla tulisi olla selkeä ohjeistus, KUINKA toimitaan. Juuri tällainen osoittaa amatöörimäisyyden järjestäjissä!!!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Siellä on aika kaukaa tullut se väärinymmärrys, koska pöytäkirjastakin puuttui se sijoituspisteiden sarake (muistaakseni)...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom