Assetto Corsa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teude
  • Aloitettu Aloitettu
AC_logo_white(1).png

Assetto Corsa | Your racing simulation. The most realistic PC racing simulation

Eilen tällainen tarttui silmään ja pitihän se ostaa. Hiton pätevää simuilua! Vielä ei montaa autoa tai rataa ole, kun kyseessä on early access. AI:ta tai moninpeliäkään ei ole, pelkkä time attack tällä hetkellä. Tuntuma on silti todella hyvä ja radat on laaserilla mitatut. UI on paras mitä olen missään autopelissä nähnyt. Hiirellä voi kesken ajamisen ottaa ruudulle vaikka millaista näyttöä ja graafia.

Voi saastamoinen ku näyttää herkulta. Näyttää olevan paljon kiinnostavia koppiautoja, ei oikee nappaa kaikki noi mitä on iRacingis.
Ei vituta yhtää että myin ratti-penkki-setin pois :(

Version 0.5 available now, featuring AI events, BMW 1M Coupe Series, Lotus Evora GTE and much more!

No niin, nyt pääsee jo kilpailemaan. Nettipeliä vielä odotellessa.

Ei taida ihan pädille taipua, että taitais olla ratin hankkiminen edessä jos mielii edes jollain tasolla saada iloa tästä?

Onko nettikisaamisessa mitään tavoitetta. Lähinnä onko pärjäämisestä muuta hyötyä kuin mahtava fiilis? Ja onko ajomallinnus miten poikkeava esim. rFactorista?

Onko nettikisaamisessa mitään tavoitetta. Lähinnä onko pärjäämisestä muuta hyötyä kuin mahtava fiilis? Ja onko ajomallinnus miten poikkeava esim. rFactorista?
Ei toistaiseksi ole mitään tavoitettava nettikisaamisessa. Moninpeli muutenkaan ei ole ainakaan minulla kovin hyvin toiminut, mutta juuri tuli päivitys joka lupaa parantaa sitä. Näiden aikaisemmat julkaisut ovat ilmeisesti kärsineet samasta asiasta: muuten ovat olleet hyviä, mutta moninpeli heikko. Voisivat esim. muropaketissa tai trelletissä järjestää jonkun liigan, publalla meno on välillä aika kyseenalaista. rFactoria olen pelannut hieman muutama vuosi sitten, joten en itse voi siitä kommentoida kun en juuri rFactorin ajomallinnusta juuri muista, mutta voit lukea esim. muropaketista tai trelletistä jengin kokemuksia ja vertailuja, monella on varsin positiiviset mielipiteet AC:sta. Kokeile ihmeessä itse. Lainaa vaikka amerikan serkulta ja mikäli tykkäät osta.

Tänään oikeastaan vasta aloin pelaamaan peliä, vaikkakin ostin jo muutama viikkoa sitten. Masentavaa jälleen kerran, ratti ollut koskemattomana 2-3 vuotta tuolla kaapissa, sitä ennen huippuaikoja rbr'ssä ja rfactorissa. Nyt rsr live timerin mukaan 18sec jälessä Imolassa Lotus 98t'llä --.-- Tänään sain ratin asetukset kohdilleen, joten ratin oikeilla asetuksilla 2-3 tuntia peliä takana. 1.22.xxx on ilmeisesti huippuaika Imolaan ja itse vetäsin 1.40.xxx

Kai se on otettava tavoite alle 1.30 vkl aikana.

Voi kyllä olla että kyllästyn tuohon autoon hyvin nopeaan, melkoinen juna niin ajamisen mielekkyys on vähän niin ja näin.

Tänään oikeastaan vasta aloin pelaamaan peliä, vaikkakin ostin jo muutama viikkoa sitten. Masentavaa jälleen kerran, ratti ollut koskemattomana 2-3 vuotta tuolla kaapissa, sitä ennen huippuaikoja rbr'ssä ja rfactorissa. Nyt rsr live timerin mukaan 18sec jälessä Imolassa Lotus 98t'llä --.-- Tänään sain ratin asetukset kohdilleen, joten ratin oikeilla asetuksilla 2-3 tuntia peliä takana. 1.22.xxx on ilmeisesti huippuaika Imolaan ja itse vetäsin 1.40.xxx

Kai se on otettava tavoite alle 1.30 vkl aikana.

Voi kyllä olla että kyllästyn tuohon autoon hyvin nopeaan, melkoinen juna niin ajamisen mielekkyys on vähän niin ja näin.

Kai muuten huomasit, että siitä saa sitten ahtopaineita säädettyä ajon aikana numeronäppäimistä?
Ite ihmettelin aluksi kun ei päälle tuhannen heppaa liikuta vehjettä oikein kunnolla, mutta kyllä alkoi tapahtumaan kun laittoi ahdot 100%.
Kone ei vaan kestä täysillä ahdoilla kunnolla kierrostakaan.

Back
Ylös Bottom