Assassin's Creed III

No kyllä menee näiden pelien idea hukkaan, jos päivässä hinkkaa main storyn läpi.
Siinä ei paljon muita juttuja sitten tehdä.
Kyllä AC sarjan peleihin saa helposti useamman kymmentä tuntia menemään, kun tekee kaikkea muutakin kuin vaan koittaa rynniä storyn mahdollisimman nopeasti läpi.
Mulla taitaa olla AC3 tunnit tällä hetkellä 25-30 eikä ole lähelläkään läpi vielä.

No en nyt tiedä, tämä on niin paljon helpompi kuin edelliset. Ei ole oikein mitään oikeita puzzleja, perus aseet on ne parhaimmat. Ja kyllä, sain ac3:n heti keskiyön jälkeen ja seuraavana yönä oli käytännössä läpi ja arvosteluvalmis. Ja tein kyllä kaikki optionaaliset missionit, laiva tehtävät, kiddin aarteen, linnakkeet yms. Jopa multiplayeria kerkesin pelaamaan. Ac1 ja 2 pituutta lisäsivät ikävän vaikeat kerättävät kamat ja puzzlet. brotherhoodin pelasti multi, revelation oli paranneltu versio siitä - nopeasti senkin hyppelehti läpi.

Jotenkin tästä pelistä jäi se jokin puuttumaan. Itse odotin isompia taisteluita, mutta tuntui että suuri osa pelistä tapettiin yksittäisiä partioita joissain metsissä. Loppu tuli vähän yht'äkkiä, eikä päätarinan jälkeen ole oikein muuta mielekästä tekemistä, vaikka olin pelin mukaan tehnyt vain noin puolet kaikesta mahdollisesta. Ihan mainio peli on kyseessä, mutta odotin trailerien ja hypen perusteella jotain parempaa.

Ja pelin loppu on täyttä paskaa

Selvästi lopetus kertoo ihan suoraan että jatkoa tulee, luultavasti tästäkin tulee trilogia ja sitten vaan Ac4 sen jälkeen ulos. Ja eiköhän tämäkin saa kasan dlc sälää mikä ehkä avaa jotain tarinasta ja laihduttaa pankkitiliä.

- - - Updated - - -

No mistä perkeleen kaupasta? Kun sieltä kartasta yrittää kattoa, niin ainoa "kauppa" mikä näkyy on se puntamerkin alla oleva "sekatavarakauppa" eli se semmonen hevoskärry-heebo joka kiertää ympäri ämpäri... mut eihän se mulle aseita myynyt :D

Boston, New york ja Frontieristä löydät 3kpl kauppoja ja ainakin yhden liikkuvan kaupustelijan. Kunhan vaan löydät ne kaupat niin karttaankin ilmestyy merkki sitten.

AC3 lähti latautumaan. 12gb ja sen verran hitaasti tulee ettei tarvi tänää pelata. Harvemmin tulee pelailtua, mutta silloin tällöin kuiteski. Gta femmaa oottelen ja gtaiv, fallout3 ja gt5 on pelattu läpi. Joku ajanviete tarvi saada takkatulen ääreen. Mietin pitkään uusimman batmanin, hitmanin, unchartedin, farcryin, cod2:n ja tän välillä. Vaikutti mielenkiintoisimmalta. Saas nähdä..

Vanha ketju, ei haittaa.
Off-topic, ei haittaa.

Mitä tullut Assassin's Creedejä skulattua, on ensimmäinen osa paras.
Hiukan kömpelömpi ja itseään toistavampi kuin uudemmat, mutta miljöö ja stoori loistava.
Ristiretket ja antiikin kaupungit skulaa, Jenkkilä ei.

Duunattaisiin seuraava osa takaisin Lähi-itään niin maksaisin täyden hinnan.

Back
Ylös Bottom