Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No shit, Sherlock? :jahas:gid sanoi:Tuota, köh köh, migreeni ja päänsärkyhän on eri asioita. Tai migreenikin on mm. päänsärkyä, mutta suurin osa päänsäryistä ei ole migreeniä.
Powerhousu sanoi:Se, mikä laukaisee migreenin, vaihtelee yksilöllisesti. Joillain se voi olla kofeiini, joillakin muilla joku tietty haju. Sulla se on makeutusaineet. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että makeutusaineet aiheuttavat päänsärkyä. Siis yleisesti. No, et sitä kyllä väittänytkään, mutta kunhan tarkensin.
Öö, protsku puhui päänsärystä, ja sinä sanoit, että hänellä migreenin ilmeisesti laukaisee makeutusaineet?Powerhousu sanoi:No shit, Sherlock? :jahas:
Ja sä otit sen kirjaimellisesti. Ei tartte aina alkaa viilaamaan. Ärsyttää, kun aina pitäis muistaa selventää ja selventää ja vielä kerran selventää, ettei kukaan pääse kuittaamaan. Sen jälkeen posti onkin jo sivun mittainen.gid sanoi:Öö, protsku puhui päänsärystä, ja sinä sanoit, että hänellä migreenin ilmeisesti laukaisee makeutusaineet?
Mä en mielestäni 'kuitannut' tai 'viilannut', mutta itsellä kun on ollut migreeniä, niin sen ja päänsäryn sekoittaminen vaikuttaa äkkiseltään vähän samalta kuin sekoittaa närästys ja oksennustauti.Powerhousu sanoi:Ja sä otit sen kirjaimellisesti. Ei tartte aina alkaa viilaamaan. Ärsyttää, kun aina pitäis muistaa selventää ja selventää ja vielä kerran selventää, ettei kukaan pääse kuittaamaan. Sen jälkeen posti onkin jo sivun mittainen.
Juu piis vaan. Kyllähän sen nyt varmaan kuitenkin jokainen tajuaa, että migreeni on päänsärkyä, mutta päänsärky ei välttämättä ole migreeniä.gid sanoi:Mä en mielestäni 'kuitannut' tai 'viilannut', mutta itsellä kun on ollut migreeniä, niin sen ja päänsäryn sekoittaminen vaikuttaa äkkiseltään vähän samalta kuin sekoittaa närästys ja oksennustauti.
protsku sanoi:No mulla ainakin tulee hirveä päänsärky jos juon samana päivänä yhden 2-pacin Pepsi Maxia tai Light Coca Colaa. Ja aivan sama reaktio jos juon aspartaamilla makeutettuja Light mehuja - infernaalinen päänsärky.
Joo. Ja perkules sentäs, myös melkein joka palkkari/protskujauhossa jota olen katsellut sillä silmällä. Ei hyvää päivää! Joka paikkaan sitä pitääkin änkeä, maistuu paskalta, ja ainakin palkkariin kaipailisin kyllä ihkaoikeita hiilareita :curs: .Eikös fun lightissäkin ole aspartaamia?