Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli asikaiselle meni voitto? Oliko asikainen ylivoimainen?
Kovaan joukkoon kuitenkin pääsi. De La Hoya, Trinidad sekä Santos ovat entisiä maailmanmestareita. Carr ollut myös MM-matsissa pariin otteeseen.Boxrecin mukaan Idi ei nyt kuitenkaan ollut ihan ensimmäinen joka TKO -voiton otti Yori boysta
Senkin uhalla et mua haukutaan homoksi ja apinaksi ni kysyn onko täällä kukaan muu sitä mieltä että tuomarin olis pitäny ennemmin laskea lukua kuin heti lopettaa ottelu? Vai olenko mä vaan kännissä...?
Ottelussa oli "no standing eight count" -sääntö. Eli tuomari olisi vain voinut odottaa, että Campasin polvi tai käsi olisi osunut kanveesiin, jolloin olisi voinut laskea lukua. Kyseisessä tilanteessa Campas nojaili köysiin ja otti pommeja vastaan kädet alhaalla. Campasin terveyden kannalta oli järkevää, että ottelu keskeytettiin ennen kuin kävi oikeasti pahasti.Senkin uhalla et mua haukutaan homoksi ja apinaksi ni kysyn onko täällä kukaan muu sitä mieltä että tuomarin olis pitäny ennemmin laskea lukua kuin heti lopettaa ottelu? Vai olenko mä vaan kännissä...?
Ottelussa oli "no standing eight count" -sääntö. Eli tuomari olisi vain voinut odottaa, että Campasin polvi tai käsi olisi osunut kanveesiin, jolloin olisi voinut laskea lukua. Kyseisessä tilanteessa Campas nojaili köysiin ja otti pommeja vastaan kädet alhaalla. Campasin terveyden kannalta oli järkevää, että ottelu keskeytettiin ennen kuin kävi oikeasti pahasti.
Olisi ollut ikävää lukea tämän päivän lööpeistä tyyliin "Campas kiidätettiin sairaalaan, jossa hän kuoli saamiinsa vammoihin. Pitäisikö ammattinyrkkeily kieltää myös Suomessa..."
Veikkaan että kuuluttajana toiminut Sasha "Suomen Michael Buffer" Ikonen vain sekoili / tai oli saanut väärää tietoa.Tuossa aiemmin tuota jo sivuttiinkkin... Ottelun alussa sanottiin että Campas ei ollut hävinnyt kertaakaan ennen täyttä aikaa. Mites oliko Asikainen nyt ensimmäinen, vai eikö TKO:ta lasketa tuohon tilastoon vai oliko järjestäjien tilastot pielessä?