Asikainen vs. Sylvester II 23.6.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saimon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tysonin myllytyshän perustui siis paljolti siihen, että mies oli ihan peto väistelemään. Siksi se saattoi rynniä päälle aggressiivisesti ilman että tuli itse tyrmätyksi.

Nimenomaan, jos katsoo hidastettuna Tysonin menoa, niin se liikkuminen on niin fantastista, se ui iskujen alla tosi liukkaasti ja samaan aikaan lyö niin voimakaasti, että usein tyrmäs vaikka vastustajalla oli suojaus välissä.

Pelkällä vihalla, asenteella ja lyöntivoimalla ei joudu kuin itse tyrmätyksi heti eka erässä.

Ja Bonellin jutut että puuttuu vihaa tai asennetta on ihan taas tollasta tyhmää kännikirjoittelua. Kannattaa vaikka mennä kokeilemaan, jos oikein kauniisti pyytää ja vakuutukset on kunnossa niin ehkä Bonelli voi päästä sparraamaan Asikasta. Amin on kehässä yksi vihaisimmista nyrkkeilijöistä joita tiedän.

Hyvä. Oli niin omituinen isku. Ja kun katsoi niin selvästi Sylvesteri ensin empi, mutta kuitenkin löi Asikaista niskaan.

Näinhän niitä otteluja voidaan voittaa... :(

Niin katsoi ja löi. Tuomari vielä vieressä itsekkin. Olisi saanut puuttua siihen. Toivotaan nyt että protesti menee läpi ja Asikainen saa uusintaottelun nyt syksyllä.

Pari iskua niskaan, tuomari poimii vastustajaa pystyyn ettei tarviis laskea lukua - mielenkiintoista tää nyky-italialais-saksalainen-nyrkkeily :)

Ikävintä kamppailulajeissa on se että aina jompi kumpi voittaa - silti tälläkertaa toivon et protesti menee läpi ja saadaan matsi viel aikaiseksi, ilman saksalaista tv-ohjaajaa tai italialais-saksalaisia tuomareita :) Pisteitä kisassa ei ainakaan saanut suomalais katsojilta "Herra" Giuseppe Quartarone.

Mun mielestä aminin ois kantsinu lähtee jäljittelee tysonin tyylii kun kerran ties et sylvesteri on tommonen tarkkailija ja välil vähän tökkii suoralla eeh? miks ihmeessä pitää sen kaavan mukaa lähtee nyrkkeilee? olisi lähteny hakee tyrmäystä ekassa erässä jo. Päälle vaan vitusti kokoajan eikä anna hetkeekää rauhaa ja aminilta puuttuu viha mikä on tärkein elementti jos haluu olla brutaali mestari.. Ei todellakaan mitään "reilupeli" meininkiä vaan semmonen asenne että vihaa kaikkia ketä siellä vitun hallissa on ja lähtee lyömään nenää aivoihin! näillä kun menis ni ei ois ongelmii.

Joo teki jotain pieniä hyökkäyksiä ja lopetti kun seinään ku sai pienen tykin pähän. Mä tarkotan semmosta brutaalii vyöryämistä ettei anneta hetkeekään rauhaa heitetään vaikka toinen köysiin ja hakataan niin kauan et on paskat pihalla ei siihen toinen pysty lyömään vastaa jos sä murjot kahel kädet kokoajan ja vaik löiski ni ne on suht helppo väistää ja jatkaa murjomista. Pitäs vaan ymmärtää se et nyrkkeily on väkivaltalaji ja se kumpi on hullumpi ja väkivaltasempi voittaa :) ihan niinku kadullaki

Trollaaja?

Miksi tänne pitää aina jonkun tulla huutelemaan näitä ihan älyvapaita juttuja? Jos asiasta ei tiedä yhtään mitään, niin olisi vain hiljaa. Tämmöiset typeryydet vie tilaa vaan itse asialta.

Juurikin samaa mieltä Sepsis. Pistää vihaksi kun asialliseen threadiin täytyy jonkun älykääpiön tulla huutelemaan täysin idioottimaisia kommentteja ja sitten täytyy itse alkaa näitä offtopikki-itkuja vielä laittaan perään!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom