Asikainen vs Di Giacomo 30.1.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saimon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Koosteesta katsottuna omat mielipiteet:

Asikaisen matsi meni kaiken kaikkiaan aika tasaisissa merkeissä. Paljon lyöntejä suojauksiin. Molemmilla paketti kohtuu hyvin kasassa. Amin sinällään tuntui hallitsevammalta osapuolelta silloin, kun liikkui Italiaanon lyöntien alta pois ja välillä liikkuikin todella hyvin. Hyvää nyrkkeilyä molemmilta, mutta Italialaiselta vaan loppui aseet omalla tyylillään otellessa. Amin ei pahemmin lähtenyt iskujuhliin, vaan kuittaisi takaisin ja alta pois. Työvoitto.

Tylsäähän se tietysti on yleisön mielestä, kun ei kanveesissa käy kumpikaan, mutta vastustajakaan ei ollut mikään ö-luokan ukkeli. Molemmat suojasivat siihen malliin, että hankala sinne olisi ollut nukuttavaa iskua saada läpi menemään.

Kyllähän se suojaus aukeaa kaikilla ottelijoilla jossain tilanteissa, mutta ei Amin minun silmin katsottuna joutunut kertaakaan hankalaan tilaanteeseen sen takia. Aminilla on helvetin hyvä ottelusilmä.

Olipas mielenkiintoisia otteluita. Tolppolan ottelu oli jännempi, viimeiseen hetkeen asti piti jännitystä ja mielialaa yllä, että kyllä se vielä voitaa kyllä se voittaa. Harimi kun ei voittanut, italialainen oli vaan sen verran nopeempi. Asiakaisen ottelu oli vähän tylsempi kuin Tolppolan, mutta silti seurasin sitä mielenkiinnolla!

Rispektiä Asikaiselle, sinne kehään piti taas yksin kivuta, ja homma paineessa hoitaa, jäykkää oli aluksi, sittem parani, kässärin mukaan meni, italia yritti yläkoukku-etäisyydelle, Amin pois siitä, kun siinä on kaverin vahvuudet, ja se ristiin lyöminen riskaabelia, kyllä niissä soi molemmilla päässä. Amin liikkui pois (oikein) ja pommitti kauempaa suoria (suojaukseen)ja otti tosiaan työ-voiton.

Aivan oikein teki, mitä tarvittiin pistevoittoon, mikä tärkeimpänä tarvittiin.

Pidän myös Pekka Mäen rauhallisesta ja osaavasta tyylistä, joka on kantanut hedelmää.

Hyviä kuvia Maikkelilla taas. Aika hyvin menee ajotukset kohilleen tai sit näpsit jollain sarjatulella noita. Kute esimerkiksi tuo:
attachment.php

Tuo kuva ehottomasti mun suosikki. Julistematskua:
attachment.php

Tuntemuksia paikan päältä katsottuna.

-Asikaiselta "järkevä" matsi, ei hätää missään vaiheessa, paketti pysyi yllättävän hyvin kasassa ja mielestäni parissa kohtaa ois voinu vielä jatkaa kun luigi oli köysissä. Lopputulos kuitenkin ratkaisee.

-Tolppolaa vastaan otellut italiaano oli todella nopea. Ei mikään nukuttaja, vaan pistevarma ottelija. Tolppolan ainut sauma olisi ollut tyrmäys.

-Kuten tuossa on tuumattukin, vapaaotteluihin verrattuna hieman tylsähköä seurattavaa nämä 12-eräiset väännöt...

-mustabyysainen kehätyttö oli ihq

-Miken massiivinen hartialinja erottui selvästi 59€ paikoille

käyttääkö mike orjasalamia katosta tai reunoilta nba-tyyliin vai kuvaatko vallitsevalla valolla? millanen aukko ja suljinaika noissa on? lähinnä sitä aattelin, että käytätkö esim. vakiaukkoa/-aikaa, että pysyy edes jotenkin hanskassa tossa liikkeessä. olihan siellä valoa, mutta aika nopeesti pojat liikkuu näköjään. ikävää, ettet päässy kunnolla kuvaamaan, mutta tollasissa tilaisuuksissa sudet vie parhaat porot :)

komeita matseja ja hyvin suomipojat jakso. amilla ei ollu kyl hätää missään vaiheessa. tolppola tais pikkusen hiipua lopussa. nooo.. paikkoja tulee kyl vielä. ja pipoa ei pidetä päässä maamme-laulun aikana...

käyttääkö mike orjasalamia katosta tai reunoilta nba-tyyliin vai kuvaatko vallitsevalla valolla? millanen aukko ja suljinaika noissa on? lähinnä sitä aattelin, että käytätkö esim. vakiaukkoa/-aikaa, että pysyy edes jotenkin hanskassa tossa liikkeessä. olihan siellä valoa, mutta aika nopeesti pojat liikkuu näköjään. ikävää, ettet päässy kunnolla kuvaamaan, mutta tollasissa tilaisuuksissa sudet vie parhaat porot :)

komeita matseja ja hyvin suomipojat jakso. amilla ei ollu kyl hätää missään vaiheessa. tolppola tais pikkusen hiipua lopussa. nooo.. paikkoja tulee kyl vielä. ja pipoa ei pidetä päässä maamme-laulun aikana...

Asettelen yleensä manuaalisti ison aukon ja abouttiarallaa 100-160 suljinajan.
En käytä valoja kamppispuolen kisakuvissa.

Asikaisella oli musta P selässä, mutta ei kyllä pakkikseen viittaa tietenkään.

noin aattelinkin. aika nippanappahan toi aikaväli on tietenkin, mutta niillä pelataan, mitä annetaan. ootko kuinka paljon kuvannu kamppiksia pikkusen pidemmällä ajalla ja täytesalamalla? lähinnä mietin sitä liikevaikutelmaa ja tietenkin lentävien hikipisaroiden ja hammassuojien esiintuontia ;)

katoin ite kans, et minkä hirveen tatskan se ami on selkäänsä lätkiny, mutta tais olla joku söpö sponssihenna :) betway tms...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo ei ilman flässiä kyl alle satasen mennä. suora salama vetää ukot aika latteeksi kyllä, muttei mun mielestä keskihitaalla suljinajalla tyyliin 1/32 - 1/8s. tilavaikutelma saattaa jopa parantua ja liike tulee konkreettisemmaksi. lisänä sitten noi em. rocky-hiet jne. vrt salaman käyttö lumisateessa. voihan ne ampua korkeella lumiquestilla, erillisellä käsisalamalla tms. ellei oo mahdollisuutta orjiin. onhan tollanen jo askel kikkailuun, mutta ilmaisullinen kuvaaminen kamppiksissa on aika hedelmällistä lajien luonteen takia IMO.

Jeps, Asikainen oli parempi, liikkui paremmin. Italiaano yritti vain päästä lähelle lyömään snagariyllärin ;-)
Tolppola tuntui olevan melkoinen rautakanki Roccoon vrt. Rocco liikkui hyvin ja löi urakalla...

paremmat voitti. alkuun olin melkeinpä varma et asikainen ois ottanu voiton tyrmäyksellä, mutta yllättävän hyvin pysy italialaisella paketti kasassa vaikka tulikin kokoajan iholle

Omasta mielestäni Amin on valmis MM-otteluun. Missään vaiheessa ei ollut ongelmia italiaanon kanssa ja Tolppolan ottelu oli mielenkiintoisin mitä olen Tolppolalta nähnyt.

Idi oli kyllä todella rasvattomassa kunnossa, näytti jopa liian rasvattomalta. Jossain vaiheessa varmaan sarjan nosto edessä...

Asikaisen seuraava vastustaja taitaa sitten olla Artur Abraham ja panoksena MM-vyö.

Giacomol oli hyvä suojaus, alakoukut sai Asikainen hyvin menemään läpi. Iha hyvä matsi, ei ollu paska vastustaja. Mielummin noita matseja kattoo kun jotai hiihtokisoja tai formulaa :)

Kemiläisen matsi oli myös mielenkiintoinen kun kaveri on samoilta "kulmilta" kotosin. Hyyty vaan liika nopeesti.

Lisää vettä myllyyn... ;)

Siis kummalla on mielestäsi paketti kasassa paremmin?

Minun mielipide asiasta:

Tolppola: jäykkä, hidas, kankea ja hieman ryntäävä tyyli kun näkee paikan. Kehityskelpoinen, mutta ei yllä suuriin titteleihin nykyisellä tyylillään.

Asikainen: pelaava tyyli, pystyy olemaan lähellä vastustajaansa, vaikka on tiukka paikka, suojaa pääasiassa hyvin, mutta pieniä uinahduksia saattaa tulla, kokonaisuus varma, peli silmää ja nopeutta tarpeeksi.

Oletan että ihmiset ymmärtävät nämä minun mielipiteikseni. :rolleyes:
Tolppolalla paketti paremmin kasassa... Siis mun mielestä. Ryntäileehän se välillä, mutta ei sillä ole pahimmillaan käsien välissä toista metriä avointa tilaa niinkuin Idillä...

En muista kenen kans Idi sillon otti sen matsin, jossa molemmat löi kokoajan todella vaarallisen näkösesti (olisko ollu se joku sakemanni). Sai jännittää jatkuvasti et kohta joku putoo.
Noooh, kyllä mun mielestä eilenkin aineksia tuohon lyöntien vaihtoon oli, mutta ilmeisesti italiaanoa ei kiinnostanu...

Ja nää on taas sitten vaan minun mielipiteitäni... :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom