Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun hidastuksessa päät osuivat yhteen, tämän jälkeen verta alkoi tippua Idin vasemman ojentajat päälle ja Syltty katsoi tuomaria sen näköisenä että Idi olisi muka puskenut(oma tulkinta). Katselin matsia muutaman bissen voimalla, eli on ihan pieni mahdollisuus että olisin väärässä. Melko varma kuitenkin masta tulkinnastani olen.ace-oo- sanoi:Vastustajan pää osui Idin olkapäähän. Hidastuksena näyttivät sen.
siinä vaiheessa kun sylvesterin kulma osuu idin olkaan se alkaa vuotamaan, sitä ennen osuu myös päät yhteen. katoin selvinpäin ja muistan selv'ästi hidastuksen. voi siinä tietysti olla sekin mahollisuus että aukes jo siinä vaiheessa kun päät kolahti ja rupes vasta sitten holvaan verta kun se osui siihen olkaan, nuo tapahtui niin lähekkäin ettei ihan varmasti pysty sanomaan. se on kuitenkin varmaa, että se veri valui sen jälkeen kun sylvesterin pää osui idin olkapäähän.GynoTissi sanoi:Mun hidastuksessa päät osuivat yhteen, tämän jälkeen verta alkoi tippua Idin vasemman ojentajat päälle ja Syltty katsoi tuomaria sen näköisenä että Idi olisi muka puskenut(oma tulkinta). Katselin matsia muutaman bissen voimalla, eli on ihan pieni mahdollisuus että olisin väärässä. Melko varma kuitenkin masta tulkinnastani olen.
Osui sitten päähän tai olkapäähän niin samapa tuo. Noita sattuu tuossa lajissa ja samanlainen tilanne voi joskus kääntyä Idiä vastaan. Tuomari teki oikeat päätköset mielestäni.
Äsken tulosruudussa haastateltiin Don Kingiä ja hän oli erittäin vakuuttunut Asikaisen otteista. Haluaisi Asikaisen omaan talliinsa!!
GynoTissi sanoi:Mun hidastuksessa päät osuivat yhteen, tämän jälkeen verta alkoi tippua Idin vasemman ojentajat päälle ja Syltty katsoi tuomaria sen näköisenä että Idi olisi muka puskenut(oma tulkinta). Katselin matsia muutaman bissen voimalla, eli on ihan pieni mahdollisuus että olisin väärässä. Melko varma kuitenkin masta tulkinnastani olen.
Osui sitten päähän tai olkapäähän niin samapa tuo. Noita sattuu tuossa lajissa ja samanlainen tilanne voi joskus kääntyä Idiä vastaan. Tuomari teki oikeat päätköset mielestäni.
jenkit on kovia puhumaan...Colin sanoi:Äsken tulosruudussa haastateltiin Don Kingiä ja hän oli erittäin vakuuttunut Asikaisen otteista. Haluaisi Asikaisen omaan talliinsa!!
eihän se ole kuin rahakysymys :Dsaimon sanoi:Olipa hieno matsi! Sylvesterillä oli voiton avaimet taskussa ekat kuusi erää, kunnes...
Toivottavasti maikkari lisää ammattinyrkkeilyä ohjelmistoonsa. Varsinkin noi raskaansarjan titteliottelut olisivat aika huippujuttu.
Muistaakseni Tyson väitti joskus Kingin olevan hänelle 200 miljoonaan dollaria pystyssä. Ilmeisesti kavereilla on erimielisyyttä kuinka sopimuksia tulkitaan. Saattaisi Mikelle tulla nuo rahat tarpeeseen.Brocka sanoi:Ei ole ehkä paras uravalinta lähteä Don Kingin kelkkaan. Aika moni sen entinen ottelija on tainnut haastaa sen oikeuteen rahasotkuista ja muista epäilyttävistä säädöistä.
GynoTissi sanoi:Muistaakseni Tyson väitti joskus Kingin olevan hänelle 200 miljoonaan dollaria pystyssä. Ilmeisesti kavereilla on erimielisyyttä kuinka sopimuksia tulkitaan. Saattaisi Mikelle tulla nuo rahat tarpeeseen.
Despite his criminal past, present, and future, Don King has become a prominent figure in the media.
Torrenttina näkyy löytyvän Nyrkkeilyyn erikoistuneilta Torrent sivuilta.. MMA-trackerista ei näköjään löydywinnie the poo sanoi:Aika hyvin sanottu Don Kingistä(wikistä) :D
Oisko tota matsia tosiaan jossakin yleisessä levityksessä kun kaverin piti ottaa se nauhalle mut tais mennä vituiks..