Arvionne tästä tuotteesta?

Kyllähän se muutakin syö kun tulee nälkä, mutta periaatteessa
ei kuulemma tarttis. Siitä kun saa aikuisen päivittäisen tarpeen
proteiinia, vitamiinia, hiilaria jne.

Hmm... ei se ihan noikaan mene. Silloin kun tuota söin, niin minulle se esiteltiin niin, että jauhe, vitskupillerit ja kuiti & yrtti taput muodostavat yhdessä kokonaisuuden josta saa kaikki tarvittavat vitskut, mineraalit, hivenaineet jne. mutta siltin pitää syödä yksi lämminateria ja oliko se aamupala päivässä, jotta tarvittavat kalorit tulee täyteen? Jotenkin noin... anyway, tämä slogan lienee peräisin jenkkilästä mistä tuo puulaaki on kotoisin, mutta siellä noissa tuotteissa on kolme kertaa isommat annokset vitskuja yms. joten nämä euroopan versiot ovat laimennettuja ( kuulemma lainsäädännöstä johtuen ), ja näin ollen noista ei ainakaan suositus annoksilla saa kaikkia tarpeellisia ravinteita. Kysessä on väärinkäsitys jota toisetaan verkostokauppaan kuuluvalla hartaudella..... :D

Niin, ja tuote on muuten alunperin suunnattu laihduttahille, joten siksi protsku on soija muodossa -> vähentää nälän tunnetta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljos tuo maksaisi jos itse kokoaisi? Soijaprotsku joku 15€ kilo? Sitten fruktoosia, olisko joku 5€ kilolta? Lisäksi heitetään multitabsirasia sekaan, 5€. Saadaan 2 kiloa vastaavaa sotkua hintaan 25€, verrattuna alkuperäiseen 42€/550g.

Katselin tuota nimenomaista purkkia 5 min sitten kun tyttöystävän sukulainen esitteli sitä. Ainekset soijaisolaatti ja fruktoosi 1:1, ja loput sitten jotain vitamiineja ynnä muuta kökköä. Siis hei, fruktoosia vielä kaiken hyvän lisäksi!

Totesin että purnukassa on hintaa liikaa noin 7-8x verrattuna tuohon vastaavaan teeseitse-sekoitukseen, mutta placebovaikutus varmaan jää pienemmäksi jos ei maksa tarpeeksi.

Saman puljun kalaöljykin oli vaatimattomat 40 euroa kuukauden annos.

Originally posted by Gillyanne
Heh, aika samansuuntaisia ovat tähänastiset kommentit kuin omakin mielipiteeni. EN siis itse todellakaan a) käytä ko. tuotetta b) suosittele sitä kellekään, vaan kyseessä on erään verkostofirman tuote, jota eräs tuttuni kaupittelee. Ja on tietenkin sitä mieltä, että tämä tuote on vähintäänkin parasta, mitä rahalla saa... Joten ajattelinpa sitten arvosteluttaa ko. stuffin Pakkiksen asiantuntijoilla, jospa tuon tuttavankin silmät

siitä vähitellen aukeaisivat... :D

-Unohda ihmeessä noi verkosto markkinoinnin tuotteet!

Huoli pois Krisse, kuten jo tuosta quottaamastasi kommentistanikin käi ilmi, niin en tod. ole ko. kamaa ostamassa, enkä sitä myöskään kenellekään suosittelisi. Aloitin tämän threadin tosiaankin vain siksi, että meinasi tulla kiistaa tuon tuttavani kanssa, joka noiden Herbajuttujen ylivoimaisuutta hehkuttaa, joten ajattelinpa sitten pistää tuon hänen mainostamansa tuotteen tänne asiantuntijoiden arvosteltavaksi. Objektiivista tietoa noista tuotteista kun näiltä verkostokauppiailta itseltään "sattuneesta syystä" tuskin saa... Ja sainkin tukea omalle kannalleni, eli a)RANKASTI ylihinnoiteltua b)ei muutenkaan mitään punttimimmin tai -mikon tavaraa. Onpahan nyt ainakin jotain "kättä pitempää", millä vastata, kun tuo tuttava seuraavan kerran meikäläistä myyntimielessä lähestyy... :D

Tuollaisille tarjoajille kannattaa mahdollisimman nopeasti tehdä selväksi että ei ole missään tapauksessa kiinnostunut koko tuotteesta, eli ettei anna pienintäkään merkkiä kiinnostuksesta.

herb......

Borgie sanoi:
Hmm... ei se ihan noikaan mene. Silloin kun tuota söin, niin minulle se esiteltiin niin, että jauhe, vitskupillerit ja kuiti & yrtti taput muodostavat yhdessä kokonaisuuden josta saa kaikki tarvittavat vitskut, mineraalit, hivenaineet jne. mutta siltin pitää syödä yksi lämminateria ja oliko se aamupala päivässä, jotta tarvittavat kalorit tulee täyteen?

Niin, ja tuote on muuten alunperin suunnattu laihduttahille, joten siksi protsku on soija muodossa -> vähentää nälän tunnetta.

Itse oon käyttänyt n. 2 vuotta ja erona muihin aikaisemmin kokeilemiini kymmeniin eri ravintoslisiin on ollut se, että rasva% pysyy ainakin mulla helposti alle 10 ja jos yrittää vaikka bulkata niin ei ala heti näyttää juottohärältä vaan kroppa pysyy ihan kondiksessa, kallistahan se on, mutta kun vaimo edustaa niitä niin saahan siitä sen 50 prossaa hinnasta pois...

Äippä käyttää ahkerasti Herbalifen tuotteaita :itku:

Saa niistä terveellistä ravintoa kätevästi. Käytössä on tollanen ateriankorvike ja kaikenmaailman tabletteja.... Todellista hyötyä niistä on ollu äidille todella paljon. Hänelle on laadittu kaikki ravinto- ja elämäntapasuunnitelmat erään jälleenmyyjän toimesta. Ja on näiden ansiosta voinut paremmin, ollut pirteempi ja sairastellut vähemmän, ainakin omien sanojensa mukaan.

Mutta se, että tuotteet on aivan ylihinnoiteltuja saa kyllä minut raivon partaalle :curs:

mgh sanoi:
Ja on näiden ansiosta voinut paremmin, ollut pirteempi ja sairastellut vähemmän, ainakin omien sanojensa mukaan.
Myydään placeboa 80e/kg? :lol2:

fedit: Pitäisi perustaa firma jolla on 100 tabletin purkki jonka kyljessä on jenkkityyliin tehty etiketti jossa isolla tekstillä Placebo. Näin sitten voidaan sanoa että jos joku puhuu placebon vaikutuksesta, voidaan sanoa että tämä tuote sisältää 97.4% placeboa, joten vaikutus on erittäin suuri! Varmasti myisi hyvin! Pitää laittaa mailia j&r fitnessille tai herbalifelle, saisin varmaan tosta provikat :thumbs:

edit: olipas offtopic .. :nolo:

Mutsi osti tollasen herbalifen laihutussetin ja se makso palttiarallaa kolmesataa euroa ja paino noin 2 kiloa koko paketti. tuli soijalle ja fruktoosille kova kilohinta.. :curs:

No onpas näemmä ikänikuisen wanaha ketju löydetty :lol2: Kommentoidaan nyt sitten, kun kerran aikoinaan olen tämän ketjun aloittanut...

Javelin sanoi:
Itse oon käyttänyt n. 2 vuotta ja erona muihin aikaisemmin kokeilemiini kymmeniin eri ravintoslisiin on ollut se, että rasva% pysyy ainakin mulla helposti alle 10 ja jos yrittää vaikka bulkata niin ei ala heti näyttää juottohärältä vaan kroppa pysyy ihan kondiksessa, kallistahan se on, mutta kun vaimo edustaa niitä niin saahan siitä sen 50 prossaa hinnasta pois...

Eipä noissa Herbalifen tuotteissa ole mitään erikoista ja ihmeellistä, joka sen paremmin pitäisi rasvaprosenttia kurissa ja/tai alhaisena, kyllä kyse on aina kokonaiskalorimäärästä suhteessa kulutukseen. Ja vaikka kuinka saisi 50 pinnaa pois, niin IMO parisenkymmentä euroa ~puolen kilon soijapönikästä (jossa on vieläpä noin puolet sokeria) on kyllä pahemman luokan ryöstö... mutta mikäs siinä tietysti, jos rahaa on vaikka lampaat söis... :rolleyes:

Yleisesti Herbalifesta sen verran, että humpuukia. Olen todistanut kyseistä sarjaa käyttäneen henkilön maksavauriota. Meni maksansiirtoon, kun veti noin 20 purkista/pvä. Tietenkään tollanen proteiini/hiilari-tuote ei ole sama asia mutta kertoo silti jotain näiden kauppiaiden asiantuntemuksesta, kun kaupataan niin paljon kuin hyväuskoiset ostaa.

Niinu sanoi:
Yleisesti Herbalifesta sen verran, että humpuukia.
Samaa sarjaa lienee myös GNLD. Tuossa kuukausi sitten sellainen kuusikymppinen täti selitti minulle syövänsä 26 erilaista GNLD:n vitamiinia ja hivenainetta purkista, ja sanojensa mukaan oli iloinen, kun ei tarvinnut tuon ansiosta mitään lääkkeitä syödä. No, ihan hyvännäköinen täti se kyllä oli ikäisekseen, mutta että 26 eri pilleriä päivässä :eek:.

...ja tuolta Herbalifelta oli tänään pudotettu mainos postilaatikkoon, vaikka siinä lukee "ei mainoksia". Ajattelin lähettää ko. edustajalle ystävällismielisen sähköpostin :curs:.

Herbalife tuotteet on vanhoille mummoille, jotka oikeasti uskovat siihen, että männynjuurta syömällä saa lotosta seittemän oikein+henkisesti hyvän loppuelämän.

Mullekin yritti yksi mummo myydä ko.tuotteita kun kuuli, että syön "jauhoja".
Ja se kreatiini on kuulema myrkky!!!!(mummo tiesi sanoa)
Siinä sitten tiedä onko :curs: vai :rolleyes:

Noh, yhtiö kasvaa kaikesta huolimatta melkein puoli miljardia vuodessa, ihan hyvin ravitsemusyhtiöltä minkä tuotteet on paskaa ;) Olen kuullut niillä saatavan oikein hyviä tuloksia.

Jälleenmyyjien ammattitaito on eri asia, yhtiö itse ei näytä kovin hulluja puhuvan sivuillaan. Taitaa olla markkinointitavan miinuspuolia ettei oppi ulotu kaikkiin jakelijoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom