Arvaa mistä/mikä/kuka

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
katoin oikein vaimon kans tuota kukkakuvaa, jossain oon kyseisen nähnyt mutta ei kyllä tuu mieleen missä. Suomen lipun perässä on vaakuna, mutta mikä vaakuna..

Vaimo meinas jotta lappeenranta.

Lappeenranta.jpg

Täällähän oli oikein kaksi tietäjää. Ilmeisesti vaakuna tuossa lipun vieressä. Se on todellakin siitä Lappeenrannan satamasta linnoituksen rinteestä. Noi taitaa olla siinä joka kesä.

Tutut tietävät mutta en usko että muistavat, ei saa paljastaa! Aika kova jätkä/mimmi pitää olla jos tämän paikan tuntee. Ei muuten oikeesti ole helppopääsyinen mesta :D

attachment.php

Liitteet

• kuvatus.jpg
    kuvatus.jpg
    53,4 KB · Katsottu: 1 339
Huppe: Etelä amerikasta joku paikka?

Modified: Rauma?

Dymond: Kreikassa joku paikka?

edit. Nää on villejä heittoja vain, tosta voi sitten alkaa haarukoimaan paremmin.

Dymond: Kreikassa joku paikka?
Negative. Pikku vinkkinä; kuvassa näkyvät blondit ovat hyvin suurella todennäköisyydellä ihan alkuasukkaita. :wtf:

edit: vinkki 2, Dippi saattas tietää, käsittääkseni on tuttu kaupunki...

Mikä kylä(ei saa paikkakuntalaiset spoilata vaikka tietäisi):
Ja oot nimenny kuvan: Kotka.jpg :jahas:

Mä en kerro mitään vinkkei, odottelen ensin arvailuja.

Dymondin kuvan temppelin katolla on islaminuskosta kertova sirppi. Oisko Istanbul?

Helvetin h0mppeli:hyper::D:whip:.

Tässä Huppelille oma, en vinkkaa, että on Thaikuissa. Mikä hotelli?
'Äkkiseltään näyttäs Sofitelilta Khon Kaenissa mutta kun tarkistin niin eipä ole. Sofitelit on monesti ton näkösii? Tai en mä tiedä, Varmaan jostain turistirysästä, en mä tommosil alueil hengaile :jahas:

'Äkkiseltään näyttäs Sofitelilta Khon Kaenissa mutta kun tarkistin niin eipä ole. Sofitelit on monesti ton näkösii? Tai en mä tiedä, Varmaan jostain turistirysästä, en mä tommosil alueil hengaile :jahas:
Aika hyvin, on se Sofitel, mutta pääkaupungista. Oot varmaan mennyt ohi.

Varmaan sitten täällä useampikin Sofitel koska tuo Silomilla oleva ei näytä pätkääkään tuolta. Muita en tiennyt täällä olevan, koitin tosiaan googlata ;)

Varmaan sitten täällä useampikin Sofitel koska tuo Silomilla oleva ei näytä pätkääkään tuolta. Muita en tiennyt täällä olevan, koitin tosiaan googlata ;)
OT:

Ilmeisesti tämä, tosin osoitteesta ei ole mitään muistikuvaa:

Sofitel Central Plaza Bangkok
1695 Phaholyothin Road Chatuchak Bangkok 10900

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom