Vähän neukun tyyliin:
Suomesta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän neukun tyyliin:
Aika hyvin päätelty, mutta mistä. Kyllä ton nyt saattaa muutkin kuin kyseisen kylän pojat ja tytöt tietää. Kaupunki riittää, mutta parempi jos tietää paikan.Suomesta?
Negative. Pikku vinkkinä; kuvassa näkyvät blondit ovat hyvin suurella todennäköisyydellä ihan alkuasukkaita. :wtf:Dymond: Kreikassa joku paikka?
Ja oot nimenny kuvan: Kotka.jpg :jahas:Mikä kylä(ei saa paikkakuntalaiset spoilata vaikka tietäisi):
Helvetin h0mppeli:D:whip:.Ja oot nimenny kuvan: Kotka.jpg :jahas:
Mä en kerro mitään vinkkei, odottelen ensin arvailuja.
'Äkkiseltään näyttäs Sofitelilta Khon Kaenissa mutta kun tarkistin niin eipä ole. Sofitelit on monesti ton näkösii? Tai en mä tiedä, Varmaan jostain turistirysästä, en mä tommosil alueil hengaile :jahas:Helvetin h0mppeli:D:whip:.
Tässä Huppelille oma, en vinkkaa, että on Thaikuissa. Mikä hotelli?
Aika hyvin, on se Sofitel, mutta pääkaupungista. Oot varmaan mennyt ohi.'Äkkiseltään näyttäs Sofitelilta Khon Kaenissa mutta kun tarkistin niin eipä ole. Sofitelit on monesti ton näkösii? Tai en mä tiedä, Varmaan jostain turistirysästä, en mä tommosil alueil hengaile :jahas:
OT:Varmaan sitten täällä useampikin Sofitel koska tuo Silomilla oleva ei näytä pätkääkään tuolta. Muita en tiennyt täällä olevan, koitin tosiaan googlata ;)