Arvaa Elokuva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Godzilla:confused: Ei oo kyl millään. Ei tuu muutakaan mieleen niin antaa olla.

Termiksen leffa on kuitenkin taas joku larppaajien ja koodaajien kulttileffa.

;)

"Cloverfield"?

(jos ei se niin sitten sen on pakko olla Deep Impact ;) )

No en minä tiedä.. :( "Waterworld-Armageddon-X-men-Abyss-Deep Impactpendence day after tomorrow?"

Edit. Oikeasti, nyt on paha.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siellä oli yksi oikea, se joka sanoo yhdessä vastauksessa oikein, on voittaja :)

mä meen nyt kaljalle ja muuta, saa laittaa uuden kuvan, mutta hävetkää, huonosti tiedätte mitään leffojen special editioneista.

Jotenkin olettaisin että se voisi olla tuo Abyss, koska Termis on ihan selkeä Cameron-diggari :D Mutta en vain muista tuommoista kohtaa siitä elokuvasta?

Jotenkin olettaisin että se voisi olla tuo Abyss, koska Termis on ihan selkeä Cameron-diggari :D Mutta en vain muista tuommoista kohtaa siitä elokuvasta?
Oon miettiny samaa ja yrittäny ettiä siitä vastaavaa kuvaa mutten ole löytäny

Minäpäs pistän uuden sitten, vaikken kunniaa otakaan tuon tietämisestä. Häpeä on niin suuri, että oli pakko pistää tuo "Abyss - Special Edition" hankintaan..

Mutta mikäs on tämä seuraava? Pitäisi olla helppo.

Liitteet

• elokuva.webp
    elokuva.webp
    30,6 KB · Katsottu: 144
Toi on helppo, mut joku muu saa vastata. Joo hyvä kun otit erikoisversion. Paljon siinä ei ole uutta ja loppu on ehkä ihan syystä leikattu pois teatteriversiosta. Tosin nuo lopun hyökyaallot on aika mageita kyllä eli kannattaa katsoa. :)

Miksi kaikki tummat "imported" oluet maistuu ihan kotikaljalta? ;) No pääasia että on kansaivälinen : Budejoviscy

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom