Arvaa Elokuva

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei voi ei, ja itse S.King on muute kuvassa.

Pistetääs jo seuraava:
Clipboard011.jpg

Kauheeta pikselimössöä.

Terminator?

Tarkemmin ajateltuani muutan kantaani hieman tuohon ajoitukseen: Käyttäjien on oltava kärsivällisiä kuvien kanssa, koska jos joku laittaa vaikka uuden kuvan aamulla, niin on täysin mahdollista, että hän pääsee lukemaan palstaa uudestaan vasta illalla ja sanomaan 6-10 kertaa, että ei ole se, eikä se eikä se.

On kyllä melkosta pikselimössöä kuva, mutta mä heitän nyt ihan lonkalta vaan vaikka Legionnaire.

Katos niin onkin, kyllä se aamulla wanhalta kuvaputkinäytöltä ihan hyvältä näytti... :jahas:

Ja ei ole Terminator, annan nyt tuon kuvan vielä olla koska tuosta on todella vaikea löytää sellaista kuvaa mistä ei heti tunnistaisi.

Edit: Eikä Legionnaire.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse ainakin kaipailisin vähän vihjettä tai uutta kuvaa, ei oikeen herätä toi nyt mitään. Muista en sitten tiedä.

Arvasin, että tämä on hankala. Jos on filmin nähnyt niin pitäisi kyllä hahmo tunnistaa. Australialaista tuotantoa. Pappisasuinen "herra" esiintyy siis rockbändin solistina.

No helskutarallaa. Ei tämä taitaisi olla yhtään helpompi vaikka laittaisin eri kuvankin. Sen verran marginaalifilmi. Onko joltakulta jäänyt oma kuvanlaittovuoro käyttämättä?

Suositut

Back
Ylös Bottom