Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyseisen herran kuvia kaipailisin?
Ei tunnu mistään löytyvän, mutta jos joltain löytyy, niin kiitän!:thumbs:
Kuva on muistaakseni vuoden 87 em-karsinta ja Virtamon Jouni taitas muistaa nää kisat paremmin. Muistaakseni heilui pomona näissä kisoissa. Oli boogin eka kisat.
Kuva on muistaakseni vuoden 87 em-karsinta ja Virtamon Jouni taitas muistaa nää kisat paremmin. Muistaakseni heilui pomona näissä kisoissa. Oli boogin eka kisat.
Tässä Artsi on vasemmalla. Mies oli silloin todella tyylikäs ja kävi jopa jenkkilässä kutsusta treenaamassa ja näytillä. Moni body- ja voimamies saa olla kiitollinen Artsille urastaan. Hän aina neuvoi ja opasti uusia kavereita lajien pariin. Ikävä onnettomuus oulussa voimamies kisassa käänsi sitten hänen uransa suunnan. Ois kiva jos Artsi jaksas itse kirjoitella tänne kuulumisiaan. Kuvassa muuten nuoria kehis miehiä yksi ainakin on menestynyt tosi hyvin.

Tääh oispa nykyääki tuommoista menoa, hyviä guestposereita seminaareja etc. Noh vanhassa vara parempi, olisinpa ollu noina kultaisina potauksen aikoina, muuten olitko järjestämässä 92 vuoden Olympiaa?Jouni Virtamo sanoi:.....
Tääh oispa nykyääki tuommoista menoa, hyviä guestposereita seminaareja etc. Noh vanhassa vara parempi, olisinpa ollu noina kultaisina potauksen aikoina, muuten olitko järjestämässä 92 vuoden Olympiaa?
Joo sorry offtopic. Tosin kehitystä tullut, mutta väärään suuntaan. Joo tuo pitää kyllä varmasti paikaansa, sillä jo pelkästään mä ostaisin 20 lippua jonkun Pron seminaariin. :lol2:Vaikka tässä piti Arton kuvista keskustella, niin vastaan: Kyllä olin mukana. Tittelini oli Finnish co-ordinator. Järjestin kilpailuun liittyvät asiat Suomessa, päällikkönä toimi silloinen IFBB Pro Director Wayne S. DeMilia.
Ajat ovat NGV muuttuneet, tapahtumien järjestäminen ei ole enää kannattavaa. Nykyäänhän jengi kysyy, että "oliko hyvät kisat?" ja katsoo sitten kuvat netistä. Jos kysyisi ennakkoon, kuinka moni haluaisi Suomeen jonkun supertähden pitämään seminaaria, pelkästään Pakkikselta tulisi varmasti satoja asiaa kannattavia kommentteja. Itse seminaariin myytäisiin sitten 20 lippua, kaikilla muilla olisi juuri sinä päivänä muita kiireitä.