Arto Lyytikäisen kuvat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mstone
  • Aloitettu Aloitettu
Kyseisen herran kuvia kaipailisin?
Ei tunnu mistään löytyvän, mutta jos joltain löytyy, niin kiitän!:thumbs:

Ois kyllä kiva nähdä!
Oma muistikuvani on Lyytikäisestä ainakin omasta mielestäni vähemmän mairitteleva: Juukassa-89 voimanoston SM-kisat, mentiin vessaan ja siellähän ko.kaveri vetää poseerausharjoituksia peiliin:eek:

Mikäpä siinä, olihan tuota mitä jännittää...

Tässä Artsi on vasemmalla. Mies oli silloin todella tyylikäs ja kävi jopa jenkkilässä kutsusta treenaamassa ja näytillä. Moni body- ja voimamies saa olla kiitollinen Artsille urastaan. Hän aina neuvoi ja opasti uusia kavereita lajien pariin. Ikävä onnettomuus oulussa voimamies kisassa käänsi sitten hänen uransa suunnan. Ois kiva jos Artsi jaksas itse kirjoitella tänne kuulumisiaan. Kuvassa muuten nuoria kehis miehiä yksi ainakin on menestynyt tosi hyvin.

Liitteet

• Ekakisa.webp
    Ekakisa.webp
    30,4 KB · Katsottu: 2 954
Kuva on muistaakseni vuoden 87 em-karsinta ja Virtamon Jouni taitas muistaa nää kisat paremmin. Muistaakseni heilui pomona näissä kisoissa. Oli boogin eka kisat.

EM-karsinta 1987

Kuva on muistaakseni vuoden 87 em-karsinta ja Virtamon Jouni taitas muistaa nää kisat paremmin. Muistaakseni heilui pomona näissä kisoissa. Oli boogin eka kisat.

Kuvassa toinen vasemmalta, Peter Keränen voitti raskaan sarjan.
Juhani Hokkanen voitti alle 90 kg.
Jari Lahtela voitti sarjan alle 80kg.
Juhani Niskanen sarjan alle 70 kg.

Kilpailuissa erinomaiset palkinnot. Sarjavoittajat ottivat lopuksi oman kilpailun.
Heistä kaksi parasta Keränen ja Hokkanen saivat palkinnoksi Kalifornian matkat.
Molemmat erinomaisessa kunnossa. Hokkanen parhaassa kunnossa ennen
ammattilaiseksi siirtymistään.
Tähtiesiintyjinä kilpailussa Albert Beckles ja Tom Platz.
Kilpailu oli testikilpailut kuten siihen aikaan tapana... mutta se onkin oma
tarina.

Kyllä meillä pomona oli Jorma Räty, häntä auttoivat järjestelyissä allekirjoittaneen lisäksi Risto Isohanni (Bodaus-lehti), Jari Rännälä ja Kari Kaipiainen (Matinkylän Gold´s Gymin omistajat ja kovat bisnesmiehet bodialalla).

Järjestimme kisat Helsingin Jäähallissa, katsojia oli yli kolme tuhatta. Aamu- ja iltakisan välissä pidettyyn Tom Platzin seminaariin myytiin 1500 lippua
à 50 markkaa! Kilpailun sarjavoittajat, jotka formula7 jo luetteli, olivat tosi hyviä, parhaat kaksi tekivät reissun Kaliforniaan.

Järjestimme samanlaisen shown myös seuraavana vuonna, guest poser ja seminaarinpitäjä oli Rich Gaspari. Kalifornian matkaajia löytyi silloinkin kaksi kappaletta.

Vuonna 1989 järjestinkin sitten Isohannin kanssa ensimmäisen Pro GP:n, mutta se on jo eri tarina.

1980-luku oli hienoa aikaa. Silloin oli taloudessa mahtava nousukausi ennen 1990-luvun täydellistä romahdusta.

Tässä Artsi on vasemmalla. Mies oli silloin todella tyylikäs ja kävi jopa jenkkilässä kutsusta treenaamassa ja näytillä. Moni body- ja voimamies saa olla kiitollinen Artsille urastaan. Hän aina neuvoi ja opasti uusia kavereita lajien pariin. Ikävä onnettomuus oulussa voimamies kisassa käänsi sitten hänen uransa suunnan. Ois kiva jos Artsi jaksas itse kirjoitella tänne kuulumisiaan. Kuvassa muuten nuoria kehis miehiä yksi ainakin on menestynyt tosi hyvin.

Hyvä kuva:thumbs:

Täytyy kertoa arskalle terveiset, kun käyn häntä morjestamassa..:)

Olen nähnyt eräällä autotallisalilla kuvan Arto Lyytikäisestä paiskaamassa kättä Mike Cristianin kanssa jossain USAssa.
Artolla päässään ylisuuri lippis.

Jouni Virtamo sanoi:
Tääh oispa nykyääki tuommoista menoa, hyviä guestposereita seminaareja etc. Noh vanhassa vara parempi, olisinpa ollu noina kultaisina potauksen aikoina, muuten olitko järjestämässä 92 vuoden Olympiaa?

Tääh oispa nykyääki tuommoista menoa, hyviä guestposereita seminaareja etc. Noh vanhassa vara parempi, olisinpa ollu noina kultaisina potauksen aikoina, muuten olitko järjestämässä 92 vuoden Olympiaa?

Vaikka tässä piti Arton kuvista keskustella, niin vastaan: Kyllä olin mukana. Tittelini oli Finnish co-ordinator. Järjestin kilpailuun liittyvät asiat Suomessa, päällikkönä toimi silloinen IFBB Pro Director Wayne S. DeMilia.

Ajat ovat NGV muuttuneet, tapahtumien järjestäminen ei ole enää kannattavaa. Nykyäänhän jengi kysyy, että "oliko hyvät kisat?" ja katsoo sitten kuvat netistä. Jos kysyisi ennakkoon, kuinka moni haluaisi Suomeen jonkun supertähden pitämään seminaaria, pelkästään Pakkikselta tulisi varmasti satoja asiaa kannattavia kommentteja. Itse seminaariin myytäisiin sitten 20 lippua, kaikilla muilla olisi juuri sinä päivänä muita kiireitä.

Vaikka tässä piti Arton kuvista keskustella, niin vastaan: Kyllä olin mukana. Tittelini oli Finnish co-ordinator. Järjestin kilpailuun liittyvät asiat Suomessa, päällikkönä toimi silloinen IFBB Pro Director Wayne S. DeMilia.

Ajat ovat NGV muuttuneet, tapahtumien järjestäminen ei ole enää kannattavaa. Nykyäänhän jengi kysyy, että "oliko hyvät kisat?" ja katsoo sitten kuvat netistä. Jos kysyisi ennakkoon, kuinka moni haluaisi Suomeen jonkun supertähden pitämään seminaaria, pelkästään Pakkikselta tulisi varmasti satoja asiaa kannattavia kommentteja. Itse seminaariin myytäisiin sitten 20 lippua, kaikilla muilla olisi juuri sinä päivänä muita kiireitä.
Joo sorry offtopic. Tosin kehitystä tullut, mutta väärään suuntaan. Joo tuo pitää kyllä varmasti paikaansa, sillä jo pelkästään mä ostaisin 20 lippua jonkun Pron seminaariin. :lol2:

Back
Ylös Bottom