Arto Bryggare sairastunut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pig
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

Pig

Lähde: Fitness-lehti

Artsi oli edellisessä haastattelussa 1994 sanonut, että terve mies nostaa penkistä 150 ja tekee kyykkyä kahdella sadalla tai jopa 250:llä.

Nyt uusimmassa lehdessä Arto kertoo penkkaavansa 125kg ja kahdensadan kyykkykin tulee vain puolikyykkynä.

Toivon pikaista paranemista :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niinno, onhan tuosta jo 9 vuotta aikaa ja taitaa Artollakin olla jo se aktiiviura kaukana takana päin... :rolleyes:

Originally posted by Pig
Artsi oli edellisessä haastattelussa 1994 sanonut, että terve mies nostaa penkistä 150 ja tekee kyykkyä kahdella sadalla tai jopa 250:llä.
Apua!! Mä oon kuolemansairas :itku:

Originally posted by Pig
Lähde: Fitness-lehti

Artsi oli edellisessä haastattelussa 1994 sanonut, että terve mies nostaa penkistä 150...

Muahahahaahaaaa!!!!

Mikäköhän on Arden mielestä sitten tavallisen voimamiehen penkkitulos? 284kg

Moni sanoo, harva tekee. Lyön pääni pantiksi ettei "artsi" penkkaa 125kg, pikemminkin 100kg.

Tais Artsi vähän uhota testopäissään tai jotain.

Pelailin aikoinaan hänen kanssaan korista, ja hän oli todella pikkupoikamaisen rasittava. Oli vähän raivokohtauksien pitelemisessä oppimista miehellä.

Jos joku vaikka kehtasi olla niin sika, että puhtaasti blokkaa Artsin heiton, niin hän saattoi hyvin saada raivarin. Silmät niin isona, että silmämunat ovat pullahtamaisillaan ulos ja mies huutaa että haluutko turpaan jne.

Artsi olikin niin paska pelaaja, että jengit lähinnä sitten antoi sen telmiä kentällä vähän vapaammin. Ei se kuitenkaan juuri mitään saanut aikaiseksi.

Originally posted by MaveMan
Moni sanoo, harva tekee. Lyön pääni pantiksi ettei "artsi" penkkaa 125kg, pikemminkin 100kg.

Silloin kun minä Artsin kanssa korista pelailin, niin hän oli kyllä lihaksikas. Siihen aikaan voisin uskoa hyvinkin sen 150kg penasta, kun olen nähnyt paljon pienempienkin vastaavaan kykenevän.

Ilman paitaa en häntä ole sitten nähnytkään varmaan noin kymmeneen vuoteen.

Näin tässä hiljattain Jasper "jasu" Pääkkösen ilman paitaa elokuvassa pahat pojat. Huhupuheitten mukaan reenannut ku elukka jollain pääkaupunkiseudun "Hc-salilla". Luulen että penkkaa ainakin sen 2markkaa. Ainakin lihakset näyttää siltä. :evil:

Originally posted by igf1bp3

Artsi olikin niin paska pelaaja, että jengit lähinnä sitten antoi sen telmiä kentällä vähän vapaammin. Ei se kuitenkaan juuri mitään saanut aikaiseksi.

Kusipää on aina kusipää. Olisitte pistäny sen levyksi sinne koriskentälle. Olis sitten ens pelissä ollu hiljempaa.. :D

Tollasten hermoheikkojen kanssa mä en halua olla missään tekemisissä.. on se nyt helvetti kun aikuinen mies itkee kentällä kun pojat vie sitä kuussataa - nolla. -naurettavaa!

Artsin vaalimainoskin oli jostain kaukaa; Keravalta ehkä? ..ei.. Kuusamosta..? ..ei.. ..vittu NORJASTA!

Ps. nyt nukkumaan..:D

Originally posted by MaveMan
Näin tässä hiljattain Jasper "jasu" Pääkkösen ilman paitaa elokuvassa pahat pojat. Huhupuheitten mukaan reenannut ku elukka jollain pääkaupunkiseudun "Hc-salilla". Luulen että penkkaa ainakin sen 2markkaa. Ainakin lihakset näyttää siltä. :evil:
Ois kiva tietää Pääkkösen pena/kyykky/mave tulokset...mut, en mä usko, että se penkkaa 2 markkaa, 1markka vois olla lähempänä :rolleyes:

Tämä kuuluisi imitointi-topiciin, mutta here goes:

"Eiköhän tämä keskustelu ollutkin sitten tässä..."

:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom