Arskasta elokuva!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saas nähdä mitä tästä tulee, jotenkin ei vakuuta.

Roland on Arska, kehonrakentaja vuosina.
Jürgen Prochnow on nyky Arska?

Eikös Jürgen Prochnow ole sama heppu joka näytelli viimeksi Baltic Storm:issa, sitä isää joka menetti poikansa?

Hahah... voi tulla aika huono leffa. Ei kukaan voi näytellä arskaa, siinä täytyy olla tunnetta mukana kun väännetään sen aksentilla englantia, vain arska osaa sen itse. Sekä se että laitetaan näyttelijät esittämään hänen kavereitakin niin eih.

Krago sanoi:
Ei kukaan voi näytellä arskaa, siinä täytyy olla tunnetta mukana kun väännetään sen aksentilla englantia, vain arska osaa sen itse.

Conan? :kippis1:

Krago sanoi:
Hahah... voi tulla aika huono leffa. Ei kukaan voi näytellä arskaa, siinä täytyy olla tunnetta mukana kun väännetään sen aksentilla englantia, vain arska osaa sen itse. Sekä se että laitetaan näyttelijät esittämään hänen kavereitakin niin eih.

Tuon Kickingerin englanti on kyllä samanlaista vääntämistä kuin Arskankin. Taitaa olla saksalainen tai itävaltalainen tämäkin kaveri.

Eikä nuo Arskan kaverit leffassa taida mitään pro-näyttelijöitä olla, aika paljon listasta löytyy bodykisaajaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Liitteet

• index.webp
    index.webp
    46,6 KB · Katsottu: 271
Totenkopf sanoi:
Roland kickinger on myös Itävallasta, entinen IFBB-Pro. Myös Arskan kaverit ovat huippukehonrakentajia.

Eihän pro korttia voi menettää?
Kovin helposti ainakaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom