Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ostin Predatorin reilulla kybällä jostain alelaarista, eli kyllähän niitä löytyy.. mutta mä suosittelen että ostat tän:Olihan toi Commando ihan hupaisaa katsottavaa pitkästä aikaa. Hyvä leffa, klisheistään huolimatta. Tosin parhampana Arskan 80-luvun leffana pidän Predatoria, sen kun löytäs dvd:nä...
Onko kukaan ikinä ajatellut Arskan leffojen "kevyitä" epäloogisuuksia? Esim. Arska esittää syntyperäistä amerikkalaista, nimi on syntyperäisen amerikkalaisen, aksentti on Romanian pimeistä metsistä. Eihän Arskan leffoja tosin kannata ajatuksella kattoa, koska muuten tulee oksennus rinnuksille välittömästi.
Kyllähän noita vieläkin sinkohippamielessä kattoo. Tahatonta komiikkaa on ainaki riittävästi.
Onko kukaan ikinä ajatellut Arskan leffojen "kevyitä" epäloogisuuksia? Esim. Arska esittää syntyperäistä amerikkalaista, nimi on syntyperäisen amerikkalaisen, aksentti on Romanian pimeistä metsistä. Eihän Arskan leffoja tosin kannata ajatuksella kattoa, koska muuten tulee oksennus rinnuksille välittömästi.
Kyllähän noita vieläkin sinkohippamielessä kattoo. Tahatonta komiikkaa on ainaki riittävästi.
Kyseinen versio on pahasti leikattu.Legendaarinen leffa, oli pakko ostaa kesällä aitona gigantista, makso vissiin joku 3€
Ettei vaan ois Conan tulossa. Conaneissa näkee hienosti missä kunnossa äijä on ollu niitä aikoja kun on voittanut Olympiat. Tietysti on noita leffoja ennenkin Conaneita mut Conanit on sentään edes jollain tavalla hyviä, tosin Stay Hungry aikaisemmista on ihan kohtalainen.
Kyseinen versio on pahasti leikattu.
Oli Red Sonja-nimeltään tehty joku 1985 tai jotain. Red Sonja oli pääosan naikkonen ja arska vastanäyttelijä. Ihan jees leffa. Ei tietysti Conaneiden tasoa, mutta toisaalta onhan se eka Conan ehkä paras leffa kautta aikojen. Conanista oppii myös monia elämän perustotuuksia, esim. isä kertoo pikku Conanille mihin elämässä voi luottaa
Conan
...
Edit. "Miksi kaikki sanovat minua homoksi?" :(