Arnold tatuointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mursu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saattaa jätkää pikkasen vituttaa parinkymmenen vuoden päästä kun on Predatorin kuva selässä! :D

Mä en pidä noista kuvista missä on desi väriä.
Tribaalit on sitten erikseen.
Mutta tommosista enemmän mun silmää miellyttää hillitympi linja, missä enemmän harmaata kuin mustaa, kuva on selkeempi.
Toki tämä on mielipide kysymys.

Vahva epäilys, että noi on ihan vaan henna-tatuointeja(tjsp :D)... Ne on yleensä aika epätarkkoja, lisäksi ne lähtee viinalla/kulumalla pois. :arvi:

Ei noista ees tunnista arskaa, muusta kun tosta alaspäin kääntyvästä ranteesta tossa vasemman puoleisessa posetuskuvassa

ei vittu, takoa nyt jonku arskan kuvia :david: , no ei oo mun asia:)

Mää teen valehtelematta tussilla huomattavsti paremman näkösiä.
Hyi helvata noita....... :urjo:

Ei voi kehua noita :urjo:

Saattaa jätkää pikkasen vituttaa parinkymmenen vuoden päästä kun on Predatorin kuva selässä!

Joku aika sitten näin kaverin jolla oli aika suuresti tatuoitu toiseen käteen SKIN ja toiseen HEAD. Kun katsoi muuten kaveria niin oli varmaan nuoreeden huumassa tehty ja nyt hieman "arvot/tyyli" elämässä muuttunut. Saattaa myös pikkuisen vituttaa ja voi jopa vaikka johonkin duunin saantiinkin vaikuttaa.

On kyllä hieman tyhmän näköistä, kun nuo kaikki tatuoinnit ovat ihan sumpussa.

No on kyllä aikamoinen taideteos roitastu kaverille selkään. Mutta kyllä väritatuoinneista saa hienon näköisiä mutta siinä tapauksessa täytyy matkustaa Japaniin asti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom