Arnold Sports Festival 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Quadzilla. Joo-o.

upload_2016-3-4_9-30-58.png

vyötärö on kapea ainakin :eek: tosin nää on näitä kuvia vaan, ei ole näyttäny viel miltä se keskivartalo näyttää edestä.

Kuvia vaan? Entä video. ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Moneltakohan tonne Digitalmuscleen meinas tulla itse streamivideo? Eivät kylläkään taida striimata amatöörikisoja? Amatöörikisa melkein mielenkiintoisempi kuin ite pro-kisat, koska on siellä ainakin 3 helvetin kovaa jantteria: Dana Baker ja Regan Grimes sekä Vullioudi "kääpiösarjassa". :)

Moneltakohan tonne Digitalmuscleen meinas tulla itse streamivideo? Eivät kylläkään taida striimata amatöörikisoja? Amatöörikisa melkein mielenkiintoisempi kuin ite pro-kisat, koska on siellä ainakin 3 helvetin kovaa jantteria: Dana Baker ja Regan Grimes sekä Vullioudi "kääpiösarjassa". :)

Reganilla ehkä yks parhaista fysiikoista omaan silmään. Todella tyylikäs paketti

View: https://www.instagram.com/p/BCbdqJ2SevW/?taken-by=regangbodybuilding&hl=fi

Mihinkäs aikaan pre-judging tulee striimistä? Ja minä päivänä, muistelisin että ovat tulleet lauantaina alku-illasta ja sitten aamusta sunnuntaina mutta onko aikataulu muuttunut?

5h 45min päästä alkaa toi striimi ja huomenna alkaa vissiin 22.00 suomen aikaan pre judgingit ja finaalit sit joskus aamuyöllä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom