Arnold Sports Festival 2015

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Women's physique tulokset:

1st - Juliana Malacarne

2nd - Dana Linn Bailey

3rd - Tycie Coppett

4th - Karina Nascimento

5th - LaDrissa Bonivel

6th - Sabrina Taylor

Men's physique tulokset:

1st - Sadik Hadzovic

2nd - Jason Poston

3rd - Anton Antipov

4th - Matt Acton

5th - Xavisus Gayden

6th - Mark Anthony

Niin se vain DLB jäi taas kakkoseksi :/

Täytyypä sellainen asia ihan erikseen mainita, että meikäläisestä on tässä lyhyen ajan sisällä tullut kyllä ehdoton Compton fani.
Paitsi, että ukko näyttää hyvältä, niin ainakin videoiden perusteella antaa itsestään todella miellyttävän ja jalat maassa omaavan vaikutelman :)

Edit. Peukkuja pidetään Justinin puolesta!

Onko nuo classic-sarjat testattuja tuolla? Aikamoisio mötköjä mitä noita kuvia katselin...

No kyl EM ja MM tasolla on helvetisti kovempia. Kyl noi suht laihoja poikia viel oli. Ois kyl hieno jos on testattu ja saatais suomesta tonne joskus joku kilpailemaan!

Osaako joku heittää mihin aikaan isojen miesten karkelot alkaa? Tulee ilmeisesti huomenna?
Yritin tuolta bodybuildingin sivuilta etsiä jotain aikatauluja mutta paskat.

212 1st callout
219b9611b1462fdebaa85774e86fbcb7.jpg

323ed10bf983bf182d5e89acca8b095a.jpg

73116bfd72317327bc4c27f0903a80db.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Enpä minä väittänytkään, että sijoitukset olisi toisinpäin pitänyt mennä.

Niin siis emmä sillä et haluisin vittuilla tai provoilla. Kunhan vaan sanoin, et ois ollu melkoinen harvinaisuus jos näin ois käyny. En oo kuvia nähny et vaikee kommentoida miten se meni ja kuin ois mun mielestä pitäny mennä :piis: :) :piis:

Niin se vain DLB jäi taas kakkoseksi :/

Dana näytti melko tyhjältä ja pehmeeltä Julianaan verrattuna, harmi :( Kovemmassakin kondiksessa nähty. Onhan tol Julianalla kova fysiikka mut mua ärsyttää sen äijämäinen naama ja liian isot kumitissit. DLB forever :haart:

Niin siis emmä sillä et haluisin vittuilla tai provoilla. Kunhan vaan sanoin, et ois ollu melkoinen harvinaisuus jos näin ois käyny. En oo kuvia nähny et vaikee kommentoida miten se meni ja kuin ois mun mielestä pitäny mennä :piis: :) :piis:

En ole muuten minäkään, enkä nyt näin jälkikäteen edes ymmärrä, että miksi aloin edes koko asiasta lässyttämään :D

Figuren tulokset:
1.Camilla Rodriquez-McClure
2.Candice Lewis
3.Candice Keene
4.Latorya Watts
5.Ann Titone
6.Gen Strobo

- - - Updated - - -

212.
1.Jose Raymond
2.Hide Yamagishi
3.Eduardo Correa
4.Aaron Clark
5.Charles Dixon
6.Cory Mathews

Fitness:
1.Oksana Grishina
2.Tanji Johnsson
3.Regiane Da Silva
4.Bethany Cisternino
5.Michelle Blank
6.Myriam Capes

Oksanan vapari oli kyllä aika mahtava....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom