Arnold Sports Festival 2015

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen laiska enkä jaksa kahlata 11 sivua keskustelua läpi mutta otan kantaa kysymällä: Millä mielenvikaisella päättelyllä Cedric McMillan häviää Branch Warrenille kehonrakennuksessa jos arvioidaan symmetriaa, näköä ja kokoa? Tulos toki kertoo paljon kehonrakennuksen trendistä tällä hetkellä mutta ei tämä aja enää itse urheilun asiaa.... Tuloksesta tulee mieleen tulee R-Heleniuksen ja D-Chisoran matsi...

Se ettei Branch voittanu koko kisaa kertoo enemmän tästä lajista. Olihan se nyt selkeästi parhaassa kunnossa tällä kerralla. Jos kisaa ei seuraa HD-kuvanlaadulla niin menee aika paljon ohi.

Olin vaan näkevinäni aikamoisia puolieroja mm. hauiksissa ja latseissa. Onko mulla silmät killissä vai näkikö joku muu :D Tää nyt on vaan symmetrian puolesta. Esteettisyyshän nyt on aina katsojan silmässä ja Branch nyt ei vaan ilmeisesti miellytä omaani.

Ei Branchia nyt kukaan voi hyvännäköiseksi sanoa mutta se oli ainoa joka oli tällä kertaa kunnossa. Tuo fysiikkahan on ihan kirveellä veistetyn näköinen mutta se näyttää silti paremmalta entä pehmeä kondis.

Kai se on vaan omassa asenteessa se vika... Jumittunu 70-luvun kehonrakentajaihanteeseen. Mun mielestä Cedric McMillan oli tyylikkäin paketti urheilullisin perustein katsottuna.

Dexter oli aiiiivan omalla levelillään tässä kisassa. Tolkuttoman paineista ja pyöreää lihasta kondiksen ollessa 100% tiukka.

Mun mielestä oli hyvin tasainen kisa Räntsin ja Dexin välillä. Molemmilla omat vahvuutensa joilla pelaavat Räntsi oli kivinen, ja räjähtävän paineinen ja varsinkin takaapäin aika härskin massiivinen. Dexter taas on super symmetrinen ja myös kireä, mutta samaan aikaan Warreniin verrattuna ns. "sileä" eli se friikkimäinen kivisyys puuttuu. Vaikka Räntsillä onkin aika helvetin rujo fysiikka niin siellä ei kauhesti lihaskohtaisia heikkouksia ole.

ps. Oisin pistänyt Räntsin voittajaksi.

Vaikka Räntsillä onkin aika helvetin rujo fysiikka niin siellä ei kauhesti lihaskohtaisia heikkouksia ole..

Mutta eikös se symmetrian puute ole lihas heikkous? Latsithan Räntsillä on eriparia ja myös käsissä olin näkevinäni koko eroa. Kysymys siis kuuluu, kuinka paljon tuota symmetrian puutetta voi olla, että siitä ei vielä rokoteta? Spekuloidaan nyt, että jos vaikka toinen latsi on surkastunut, mutta ukko on muuten kunnossa tai toinen käsi on "toimintakyvytön" ja classic bodaajan kokoa ja toinen käsi suoraan Phil Heathilta, niin onko se ok? Eikös arvostelu kriteereihin kuitenkin kuulu symmetria ja esteettisyys, vaikka massa ja kireys nyt taitavat olla ne tärkeimmät. Joo, nuo minun esimerkit ovat radikaaleja, mutta jokainen nyt tajuaa pointin (kyllä, Yates voitti Olympian käsi paskana ja siitä taidetaan vieläkin käydä keskustelua oliko oikein vai ei...)

PS. Olisin pistänyt Cedun voittamaan. :wtf:

Branch oli parhaassa kunnossa ja ei se lihasmassassa jää jälkeen juuri kellekkään. Kovasti puhutaan ku on niin ruma fysiikka mut sille nyt ei voi mitään. Branch teki varmasti kovemman töitä tähän skabaan kun Cedric ja oli ihan ansaitusti korkeammalla sijotuksissa. Jos tähä aletaan katsomaan urheilusuorituksena niin Branch vei. Missikisoissa tai jossain shortsisarjassa Cedric ois varmaan voittanu

Minusta Arska puhui aika hyvin siinä haastettelussaan että kehonrakennuskisojen voittajien pitäisi nykyäänkin miellyttää esteettisyydellään silmää ja että nuo mahat pitäisi saada kuriin. Räntsillä ei ole ei ole nykyisellään pakin kanssa ongelmia tai ainakin kontrolloi sen hyvin. Hattu nousee siitä että ukko on päässyt kuntoon mutta jos oikeasti jengi sitä mieltä että tuollaisella fysiikalla pitää kisoja voittaa niin aika surulliselta näyttää lajin tulevaisuus. Kenen mielestä se on esteettinen tai näyttää millään tasolla hyvältä jos ei oteta huomioon sitä kireyttä ja suurta lihasmassaa suhteessa vähäiseen pituuteen? Ukko on täynnä rikkinäisiä ja epäbalanssissa olevia lihasryhmiä. Ei millään tasolla symmetrinen. Ei mun mielestä pelkän lihasmassa ja kireyden pitäis ratkaista voittoja eikä kärkisioja ja onneksi noin ei aina käy mutta liian usein kuitenkin. Tuoltako jengi haluaisi itse näyttää tai haluaisi kehonrakennuskisojen voittajien näyttävän? Aika surullista minusta jos asia on noin. Mun mielestä Cedu olisi hyvin voinut olla kisan kolmonen tai jopa kakkonen mutta ei tule tapahtumaan nykytuomareilla koskaan kun kriteerit on mitä on.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Samaa mieltä, kisan kakkonen Cedric olisi hyvin voinut olla. Ainoa asia, jossa hävisi mun mielestä aavistuksen verran Dexterille, oli olkapäiden koko sekä Tuukan edellä mainitsema paineisuus.

Backstage kuvia :

img_45351425835288.jpg
Taitaapi Röllin huippuvuodet olla ohi. Hyi helvetti mikä keskivartalo.

Roellyn fysiikka muuttui tosiaan huonompaan suuntaan samantien sen jälkeen, kun hylkäsi tämän mummelivalmentajansa (Sibyl?).
Mitähän lienee sen jälkeen muuttunut...

Roellyn fysiikka muuttui tosiaan huonompaan suuntaan samantien sen jälkeen, kun hylkäsi tämän mummelivalmentajansa (Sibyl?).
Mitähän lienee sen jälkeen muuttunut...
Ainakin paha gyno, joten ilmeisesti annostuksen kanssa on vähän hevosteltu. Olisko IGF-1 osasyynä tuohon keskivartaloon?

Taitaapi Röllin huippuvuodet olla ohi. Hyi helvetti mikä keskivartalo.
Mikä tossa nyt niin kauheeta on, aina se on tuollainen leveä ollut?

DSC_5337_SDZYQIOADD.webp

21797-roelly-winklaar-157_final.webp

Se on kyllä totta, että mahan kontrolli lavalla on Röllykälläkin heikentynyt. Varsinkin finaaleissa karkaili pahasti.

21797-roelly-winklaar-309_final.webp

Sähä hehkutit Röllin kuntoa ja oisit pistäny sen prejudgingin jälkeen voittamaan.

Vähän ehkä innostuin :D Näytti prejudgingissa yksinään saatanan kovalta niin menin siinä möläyttämään. Olisi mun mielestä kuulunut ainakin Centopanin edelle. Itse olisin varmaan laittanut vielä Cedun ja Comptonin edelle ihan vaan kunnon perusteella.

Kyllähän se parans Olympiasta, ei sitä gynoakaan näkyny niin selvästi paitsi nyt sit noist kuvista. Tykkään kyl itsekkin Röllistä mut aina iso kysymysmerkki mitä siltä voi odottaa ku tulee noita huteja vähä turhan usein

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom