Arnold Schwarzenegger?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs merkitystä sillä on kuinka pitkä iso-arska on?? Totta tai ei niin se on vain kateellisten selittelyjä siitä kuinka nappiäijä se oli tai pätkä se oli ja eihän sillä hanskakaan ollu kuin 19".Ihan sama, se oli kuitenki ÄIJÄ, the man, numero uno, ja se on ja tulee aina olee paljon kovempi jätkä kuin kukaan meistä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ace-oo- sanoi:
Onneksi se ei ole sinun järjen asia :)
Onhan tuo nyt monestakin eri lähteestä varmistettu asia
juu, no onhan tuo luulemani 188/100kg jo hivenen eriasia kuin 188/106kg. ei tuu kyllä ailtikään tuolla pituus/paino suhteella yhtäkkiä mieleen ketään nuin massiivista yläkropaltaan kuin arska.

eikä arskan kohadalla mun mielestä voi juurikaan puhua mistään illuusiosta sillä hän oli oikeasti iso, kiitos pituuden+valtavan lihasmassan. illuusiosta puhutaan mun mielestä silloin kun kuvissa näytetään kaamean kokoisilta, mutta sitten livenä ollaan "pienen" näköisiä, yleensä näin tapahtuu lyhyiden kohdalla, koska kuvista on aika vaikea arvioida pituutta.

neutraali sanoi:
juu, no onhan tuo luulemani 188/100kg jo hivenen eriasia kuin 188/106kg. ei tuu kyllä ailtikään tuolla pituus/paino suhteella yhtäkkiä mieleen ketään nuin massiivista yläkropaltaan kuin arska.

eikä arskan kohadalla mun mielestä voi juurikaan puhua mistään illuusiosta sillä hän oli oikeasti iso, kiitos pituuden+valtavan lihasmassan. illuusiosta puhutaan mun mielestä silloin kun kuvissa näytetään kaamean kokoisilta, mutta sitten livenä ollaan "pienen" näköisiä, yleensä näin tapahtuu lyhyiden kohdalla, koska kuvista on aika vaikea arvioida pituutta.

Eiköhän se illuusio tule noista helvetin isoista käsistä ja korkeasta rintakehästä + todella isosta rintalihaksistosta?

trapseissa ja selässä on kova perusmassa mutta kädet ja rinta dominoi rajusti.

Arskalla on tuollainen rintalihasten malli, että paksuutta on myös rintalihasten ulkosyrjässä aivan perkeleesti.

Harvalla kun, anatominen edestä asennossa rintalihakset ja hauikset melkein koskettaa toisiaan....

Kuten tässä kuvassa, kädet ja rinta dominoi ja lujaa:haart:

m37.jpg

Taitaa olla 74 vuoden kuntoa, kun takareidet ja pohkeet on noin hyvällä tasolla.

rintalihat ja kädet aivan huikeat:

smg103.jpg

lähde: http://www.schwarzenegger.it/gallery/musclegallery1.html

edit:
edit2: arskan cheat kääntö, btw olen pahoillani, että tämä meni arska worship keskusteluksi...

ar182.jpg

Arskan kilpailut

Bisley sanoi:
Joku ahkerampi vois nyt ottaa selvää Arskan kilpailuhistoriasta, siitähän se selviää, monessako kisassa Ahnu on kaikenkaikkiaan kisannu ja mikä sijoitus hänellä oli.

1966
Mr Europe (1), Winner
Mr Universe - NABBA, Tall, 2nd

1967
Mr Universe - NABBA, Tall, 1st
Mr Universe - NABBA, Overall Winner

1968
Universe - IFBB, 2nd
Universe - Pro - NABBA, Tall, 1st
Universe - Pro - NABBA, Overall Winner

1969
Mr Europe - IFBB, Tall, 1st
Mr Europe - IFBB, Overall Winner
Mr International - IFBB, Tall, 1st
Mr International - IFBB, Overall Winner
Olympia - IFBB, 2nd
Universe - IFBB, Overall Winner
Universe - IFBB, Tall, 1st

1970
Olympia - IFBB, Winner
Mr World - AAU, Pro Tall, 1st
Mr World - AAU, Professional Overall Winner

1971
Olympia - IFBB, Winner

1972
Olympia - IFBB, Winner

1973
Olympia - IFBB, Winner

1974
Olympia - IFBB, HeavyWeight, 1st
Olympia - IFBB, Overall Winner

1975
Olympia - IFBB, HeavyWeight, 1st
Olympia - IFBB, Overall Winner

1980
Olympia - IFBB, Winner

Lainattu tieto täältä:
http://www.musclememory.com/show.php?a=Schwarzenegger,+Arnold

1968 Universe - IFBB

Bisley sanoi:
Kiitos listasta, Formula. Eli siinähän tuo näkyy että Arska hävisi vuoden 68 Mr. Universen. Taisi olla juuri tuo kyseinen häviö Zanelle?

Kyllä! Zane voitti Arskan tuossa kilpailussa:

1968 Universe - IFBB

1 Frank Zane
2 Arnold Schwarzenegger
3 Johnny Maldonado
4 Don Peters
5 Pierre Vandensteen
6 Roy Callendar
7 Vic Downs
8 Christopher Forde

Muutama lisäys:

-Arskan kisalistasta puuttuu vielä Junior Mr. Europen voitto v. -65
-tuo Bisleyn hakema Arskan voittanut kaveri vuoden '66 Universessä oli Chet Yorton, jenkki muuten.

Kun nyt aiheena oli Arvon pituus, niin mainittakoon, että edellä mainituissa Planet Hollywoodin avajaisissa vuonna 1996 Arska vaikutti puolentoista metrin etäisyydeltä vähintään allekirjoittaneen mittaiselta (183cm), ehkä hieman pidemmältä. Ei kuitenkaan lähelle 190-senttiseltä.

Toisaalta, voihan olla, että mies lainasi Mauri Pekkarisen piilokorkoja.. ;)

Mielenkiintoista keskustelua Arnoldista. Itse tapasin herran kahdesti, ensimmäisen kerran Belgian Bruggessa IFBB:n MM-kisojen yhteydessä vuonna 1982. Arnold oli siellä jonkin amerikkalaisen TV-yhtiön kisakommentaattorina, minä yhdessä Risto Isohannin kanssa silloisen Atlas-lehden juttukeikalla.

Yhytimme Arnoldin hotellin aulassa, tervehdimme ja esittelimme itsemme reippaasti. Annoimme Arnoldille myös Atlas-lehden, jossa oli hänen kuvansa kannessa. Arnold oli erittäin rento ja ystävällinen, kertoili Suomen-vierailustaan 1970-luvulla.

Ja nyt sitten jutun clou: Isohanni oli ainakin tuolloin 187 cm pitkä, ja Arnold oli kyllä hitusen verran Ristoa pitempi. Eri yhteyksissä ilmoitettu 188 cm lienee siis aika lähellä totuutta.

Toinen kohtaaminen minulla oli Arnoldin kanssa tässä tredissä jo esillä olleessa Planet Hollywoodin avajaistilaisuudessa. Olin siellä, kuinkas muuten, Bodaus-lehden juttukeikalla. Pääsin jälleen kättelemään Arnoldia ja olin edelleen miestä vain leuan alle asti (oma pituus 168 cm). Arnold ei ollut siis vielä ainakaan tuolloin kutistunut alle 180-senttiseksi, vaikka tässä niinkin on väitetty.

Arnold painoi huippuaikoinaan kilpailuissa 235-245 lbs. eli noin 107-111 kiloa.

Kyllä Zane on voittanut Arskan kerran, kisa oli muistaakseni Bahamalla ja kyseessä joku universe skaba ja muistaakseni Reg Park on voittanut Arskan , J.Räty tietää nämä jutut parhaiten suomessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom