BB PRO Arnold Schwarzenegger

!BgNPGOwBGk~$(KGrHqUH-DsEsNF82r26BLE,,Byl2w~~_45.JPG
Arnold-Schwarzenegger-Young-Photos-27.jpg
ycp2u.jpg
arnold.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen aloin lukemaan arskan elämäntarinaa ja aijjai pojat kyllä suosittelen kaikille ! :) Ikinä en oo mitään lukenut mutta nyt oli vaikeeta laittaa kirja yöpöydälle

image.php


Kirjassa on paljon kuvia mihin en ite ainakaan ole koskaan törmännyt
 
On hyvä kirja! Yllätyin kuinka helkkarin nopeasti se luki.
 
Eilen aloin lukemaan arskan elämäntarinaa ja aijjai pojat kyllä suosittelen kaikille ! :) Ikinä en oo mitään lukenut mutta nyt oli vaikeeta laittaa kirja yöpöydälle

image.php


Kirjassa on paljon kuvia mihin en ite ainakaan ole koskaan törmännyt

Onks tää nyt Arskan ite tekemä omaelämänkerta? Mä oon lukenut sellaisen mitä se ei ole itse tehnyt vaan kirjailija oli haastatellut Arskan kavereita ja sillä pohjalla kirjoittanut! Se oli kyl tosi mielenkiintoinen ja luin sen hetkessä läpi.
 
Onks tää nyt Arskan ite tekemä omaelämänkerta? Mä oon lukenut sellaisen mitä se ei ole itse tehnyt vaan kirjailija oli haastatellut Arskan kavereita ja sillä pohjalla kirjoittanut! Se oli kyl tosi mielenkiintoinen ja luin sen hetkessä läpi.
Juu on Arskan itte tekemä.
 
Se kirja oli tosiaan hyvä, mutta en kyllä koskaan saanut luettua loppuun, kun ei politiikka kiinnosta paskan vertaa, oli kyse sitten arnoldista tai ei. Ensimmäiset 450 sivua taisin lukea kolmessa tai neljässä päivässä.
 
Back
Ylös Bottom