BB PRO Arnold Schwarzenegger

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toivottavasti se last standikin tulis koht leffoihin eikä silloin 26.4 niinku finnkino lupaili:(
TheLastStand_99.jpg
Finnkinosta:

The Last Stand (2013)
Lajityyppi: Toiminta, jännitys
Levittäjä: Nordisk Film
Pääosissa: Arnold Schwarzenegger
Ensi-ilta: 8.3.2013
Kesto: 1h 47 min
Ikäraja: Ei vielä määritelty
 
kyllä arska näyttää jo aika... Niin miltä ???? Ei ainakaan huonolta vai meinaatko, vai miltä ??? Laita itsesi kuva jos on varaa arvostella !!!
 
kyllä arska näyttää jo aika... Niin miltä ???? Ei ainakaan huonolta vai meinaatko, vai miltä ??? Laita itsesi kuva jos on varaa arvostella !!!

LUULETKO TOSISSAAN ET MÄ HAUKUN SITÄ?? SELAILE NOITA SIVUJA TAAKSEPÄIN
meinasin laittaa siihen helvetin iso, mutta en viittiny ku joku munapää ois kuitenkin tullu heittää jotain vittuilu "nii se seisoo naisen vieressä":D:D
fight.jpg

http://www.thearnoldfans.com/news/2...o-stars-and-verhoeven-talk-conan-with-us.html
VÄHÄN UUTISIA CONANISTA
 
Iski järkyttävä myötähäpeä näiden kahden veijarin^ Arskan perseen-nuolentamittelöstä:face:
Ja asiaan, kirja tuli luettua. Oli ihan rahan arvoinen hankinta, vaikkakin käännöstyö oli paikoitellen aika jäätävää shittiä. Varmasti monen jutun alkuperäinen juju oli kadonnut tuon käännöksen johdosta ja tunne oli kuin tarina ei olisi Arskan kertoma ollenkaan. Plussalle jäi kuitenkin.
 
Ja asiaan, kirja tuli luettua. Oli ihan rahan arvoinen hankinta, vaikkakin käännöstyö oli paikoitellen aika jäätävää shittiä.

Mää ihmettelin kans, että eikö se suomentaja tiedä, mikä on first lady. Ei Suomessakaan puhuta ensimmäisestä naisesta.
 
Oon tässä lukenut Arskan elämänkertaa ja täytyy kyllä sanoa etten koskaan ole lukenut tai kuullut yhtä määrätietoisesta ihmisestä. En ole kirjassa päässyt vielä politiikkaan asti mutta nyt se että ko herra on Kalifornian kuvernööri ei kyllä enää tunnu yhtään ihmeelliseltä :)
 
Oon tässä lukenut Arskan elämänkertaa ja täytyy kyllä sanoa etten koskaan ole lukenut tai kuullut yhtä määrätietoisesta ihmisestä. En ole kirjassa päässyt vielä politiikkaan asti mutta nyt se että ko herra on Kalifornian kuvernööri ei kyllä enää tunnu yhtään ihmeelliseltä :)
Kyllähän se aikasta stoori on, vaikka kuinka olisikin kirjaksi muunnettu missä tietenkin korostuu kaikki kun tiivistetään yms. Silti, ei voi kuin ihmetellä koko ukkoa.

Itseä kiinnosti myös politiikkaosio, oikeastaan koko kirja aika tasaisen kiinnostava vaikka toki aina bodijutuista (ja siitä ajasta) voisi lukea enemmän.

Onkohan kuinka paljon ukolla random stooria (jos ollenkaan) esim. tuossa Encyclopedia of Modern Bodybuidling, josta on revised/updated version saatavilla. Siis varmaan se keskittyy reeniin, mutta ohimennen jotain juttuja. :)
 
Mulla vähän tökkii kirja, nyt lukenut kuukauden aikana sata sivua, kun on ollut pelkkää politiikkaa joka ei kiinnosta vaikka kuinka olis arskasta kyse. Kirjan ensimmäiset 250 sivua meni kahdessa päivässä kun puhuttiin potipiltinkistä ja juttu oli kiinnostavaa (tän vuoksi kirjan ostin), mutta heti kun päästiin kiinteistöjen ostoon, politiikkaan ja leffoihin, kiinnostus lopahti. Leffoista on ihan kiva kyllä lukea, mutta kun siihenkin pitää sotkea se rahallisesta puolesta ja hollywood-politiikasta sössötys, niin vähän tökkii. En siis hauku tässä arskaa tai suomentajia vaikka sitlä kuulostaa. Kirja on ollut muuten hyvä, ja kertomukset BB:stä sai treeni-innon yli sadan prosentin :D
 
^ no mua just tuo taas kiinnostaa :) Bodaus jutut tietysti myös mutta aika hengästyttävällä tahdilla pintapuolisesti ne vedetään. Mutta kiinnostavinta persoonassa on se että kun se on ollut huipulla niin heti jotain uusia haasteita etsimässä. Aika moni olis onnesta soikea jos pääsis (pienellä) palkalla treenaamaan kaliforniaan, mutta ei Arska. Heti vaan koulunpenkille ja raksafirmaa pystyyn, kirjaa pykämään ja maailmaa kiertämään myynnin edistämisreissuilla. Ite oon niin laiska ja vähempään tyytyväinen että ei musta olis tollaiseen :)
 
Luin kirjan kolmen viikon lomareissulla. Kirja todellakin koukutti ja aina odotti että tulee aikaa lukea kirjaa taas muutaman tunnin lisää. Olen fanitanut Arskaa ennen Pumping ironin ja toimintaleffojen perusteella, mutta kirjaa lukiessani se muuttui suureksi ihailuksi kaikilla elämän osa-alueilla. Kuten muutkin sanoi, todella määrätietoinen ja periksiantamaton tyyppi! Opin USAn politiikastakin kirjasta enemmän kuin ennen yhteensä.
Mahtava kirja joka sai ajattelemaan elämän tavoitteita taas uudelta kantilta.

Vinkki vaan kaikille tuleville lukijoille, tilatkaa alkuperäinen English versio kirjasta, pääsette nauttimaan oikeista termeistä ja todellakin tuntuu kuin arska kertoisi tarinaa sinulle, välillä oli kyllä niin mukana sisällä tarinassa että tunsi olevansa Arskan vierellä kokemassa kaiken. Jos ei englanti taivu, voi vaan syyttää itseään...
 
Back
Ylös Bottom