BB PRO Arnold Schwarzenegger

Arska presidenttinä tulevassa kung fury leffassa
70713978_2664693533583400_3679905580958351360_o.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilmeisesti täyspitkä isomman budjetin versio siitä lyhäristä

Arnold: I met David more than 4 years ago, when he showed me his short “Kung Fury” & I laughed my ass off & told him if he ever made it a feature, I was in. Now we are having a great time together shooting the feature. His vision & persistence inspires me. I hope it inspires all of you.

Olen vuoden tilannut Netflix-stremia ja nyt oli jokin uusi dokumentti "Game Changers" jossa itse Arnold puhui enemmän kasvipitoisen ruokavalion puolesta. Oli monta muutakin staraa esimerkiksi kamppailulajeista, itse ihmettelen liharuuan dissaamista mikä oli näissä.

Olen vuoden tilannut Netflix-stremia ja nyt oli jokin uusi dokumentti "Game Changers" jossa itse Arnold puhui enemmän kasvipitoisen ruokavalion puolesta. Oli monta muutakin staraa esimerkiksi kamppailulajeista, itse ihmettelen liharuuan dissaamista mikä oli näissä.

Tässä nyt oli sama vika, mikä melkein kaikissa ns. "dokumenteissa" tänä päivänä, että eivät ne ole mitään objektiivisia dokumentaatioita, vaan ajavat vain tekijänsä agendaa. Tämäkin pätkä siis enemmänkin pitkä mainos Cameronin pariskunnan vegaani-bisneksille https://vegconomist.com/marketing-a...-amis-cameron-invest-in-plant-based-business/ kuin tieteen pohjalta vege-syömisen hyvien ja huonojen puolien tarkastelua.

Tässä nyt oli sama vika, mikä melkein kaikissa ns. "dokumenteissa" tänä päivänä, että eivät ne ole mitään objektiivisia dokumentaatioita, vaan ajavat vain tekijänsä agendaa. Tämäkin pätkä siis enemmänkin pitkä mainos Cameronin pariskunnan vegaani-bisneksille https://vegconomist.com/marketing-a...-amis-cameron-invest-in-plant-based-business/ kuin tieteen pohjalta vege-syömisen hyvien ja huonojen puolien tarkastelua.

Täysin samaa mieltä. Muutama huomio minkä tein:
Urheilijoiden ruokavalio ennen peliä. Alussa oli pihvi-ateriat edellisenä päivänä ja pidettiin isona ja uutena asiana sitä, että hiilari on parempaa.
->Tästä minulle jäi vähän et WTF-- kuinka pihalla voi olla perusasioista tuolla tasolla?!?

Veren plasman sameus eläinproteiinin jälkeen.
->Onko kuitenkin syynä lihan rasvat? Joskus olen nähnyt saman tuloksen jossain kun on syöty runsaasti rasvaa ja plasma silloin sakeampaa

Tulosparannus kun vaihdetaan eläinprode kasvis prodeen.
->Tulokset kuullosti uskomattomilta. Ja jos ne on uskomattomia niin...
Ei kuitenkaan voi sanoa etteikö esim pyöräilijä olisi elämänsä kunnossa, mutta onko ratkaiseva tekijä kasvisproteiini, vai ylipäätään se, että ravitsemus on kohdillaan?
Sen köysien heiluttelun jätin omaan arvoonsa. Mikäli oikein ymmärsin, kunto parani sairaslomalla ja syömällä vain kasvista ->?!?

Tulehdusarvot.
Samoihin tuloksiin pääsee syömällä nykyisten ravintosuositusten mukaan (myös lihaa).

Palomiesten veriarvot ja verenpaine. Oliko kysessä vain proteiinin vaihto, vai oliko esim rasvahappo ja hh-lähteen laadussakin paranemista? Epäilen että oli. Joka tapauksessa samaan pääsee syömällä suositusten mukaan. Alkutilanteen ruokavaliosta ei ollut mainintaa, mutta epäilen että samaa luokkaa kuin jenkki-poliiseilla leffoissa.

Sitten tärkein. Arnold syö ainakin kananmunaa :D

Mikä oli hyvää:
Se on selvä, että lihan kulutus ei ole kestävällä pohjalla kun huomioidaan talouskasvu kehittyvissä talouksissa ja kasvava väestömäärä. Ennusteissa on lihankulutuksen lisääntyminen ja ylipäätään ravinnon tarpeen lisääntyminen.. jne jne..

Onko mahdollista. CBB kulta meni tänä vuonna vegaanille :)

Kyllähän kasvisruuasta saa ravitsevaa ja hyvää, kumpa vain osaisin tehdä... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom