Arnold Classic Ohio & Mr. Olympia 2021

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Toivottavasti Clarida ja Walker ei ainakaan vie sarjojaan. Kummankin fysiikassa on kokonaisuuden kannalta asioita jotka tökkii pahasti, toki on kehonrakennusmielessä paljon hyvääkin. Classicin ukot näytti ihan hyviltä mutta tuskinpa nuo Bumsteadia pystyy haastamaan. Himmeämmistä mitaleista taistelevat.
No mun mielestä Bumsteadin pitäs ottaa overal Olympia .

No Iso -Jussi, mitäs tähän sanot kun heitän 3 bodaria jotka pesis tän nykypossen 6-0; Lee Haney, mun kaveri on treenannu sen kanssa ausseissa, laitto mulle kirjeen että vittu lopettaa lajin kun Lee oli sen 130kg offseason ja näytti vähän miten malmia siirretään. 2 Berry DeMey, vittu mikä ukko, Peter keränen ja Olev oli mulle jumalia mutta jkl kisoissa Berry oli broidisa kanssa vieraana, voi vittu, ISO-B tuli lavalle niin tajusin ekakerran miltä todella huippu näyttää, Peter ja Olev tottakai hyviä mutta.. 3. Samir Bannout, jesusfnchrist. mä oon saanu kunnia treenata hänen kanssa, mahtava persoona, oikea Olympia, 83 ok mutta kato muistin virkistämiseksi 84 olympia, Samir edustaa kaikkea sitä miks aloitin treenaan 83 ja miks jatkan penaaliin asti.

No kaikki nuo näyttää selvästi paremmilta kuin nykyinen posse ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Mutta tämä aika on mitä se on ja lajista on hohto kadonnut aikaa sitten.

Ymmärrän kyllä pointtisi mutta pitäisi nähdä ukot vierekkäin että voisi vertailla eikä vaan fantasioida miten kasari-ysäri oli parasta.
Ei tässä mistään fantasioinnista ole kyse vaan puhtaasti estetiikasta. kehonrakennus on kineettistä taidetta, Nero sun kandee tutustua lajin historiaan enemmän, eikä tämä nykysuuntaus ole näiden urheilijoiden vika vaan tuomareiden ja liiton. Mun mielestä viimene oikea Olympia oli Mr Haney, mulla on oikeus tähän mielipiteeseen ihan kuin sinullakin on oikeus omaan suosikkiisi. Mua h.k. vituttaa yli kaiken että eilen meni taas urheilija ihan turhaan.

No onhan siellä Olympiassa ollut melko esteettisiäkin kisaajia kärjessä Haneynkin jäljeen. Vaikkapa nyt Coleman 1998, Jackson 2008, Rhoden 2018. Ja toki myös McMillan Arnoldin voittaessaan 2017. Myös Heath oli tyylikäs kun massaa ei ollut vielä liikaa. Onhan niitä muitakin. Mutta suurin osa kisaajista on vain nykyään kovin rujoja tai jopa ruman fysiikan omaavia. Esteettiset ja massakkaat kisaajat on suuria harvinaisuuksia nykyään isojen poikien sarjoissa.

Me eletään vuotta 2021, ei 1970 tai muuta vastaavaa ja tänä vuonna on 2021 Olympia. Ei mikään 1983, eli mikä ongelma tässä osalle oikein on? Meneekö kaikki keskustelut siihen, että ei keskustella nykyhetkestä, vaan spekuloidaan aivan turhaan 30 vuotta vanhoja juttuja?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mun pointti on se että herrat Weider esitti kriteerit mitä tavoitellaan, nyt mennää massa kaiken yli esim eri lihasryhmien suhteet toisiin ei ole relevanatti. , esin 20 tuumaa, pohje ,olkavarsi ,kaula on historiaa. Eniten vituttaa ettää jengiä delaa nyt ihan liikaa, ok, se ei ole lajin vika mutta miksi antaa puitteet moiseen. Mä oon ite treenannu 40v . mulla on 2x raskaansarjan body sm mitalia, hopea paras. Kaikki mitä sanon on mun omia mielipiteitä ,ei kaiken kattavia totuuksia. Verstehen Sie.

No Iso -Jussi, mitäs tähän sanot kun heitän 3 bodaria jotka pesis tän nykypossen 6-0; Lee Haney, mun kaveri on treenannu sen kanssa ausseissa, laitto mulle kirjeen että vittu lopettaa lajin kun Lee oli sen 130kg offseason ja näytti vähän miten malmia siirretään. 2 Berry DeMey, vittu mikä ukko, Peter keränen ja Olev oli mulle jumalia mutta jkl kisoissa Berry oli broidisa kanssa vieraana, voi vittu, ISO-B tuli lavalle niin tajusin ekakerran miltä todella huippu näyttää, Peter ja Olev tottakai hyviä mutta.. 3. Samir Bannout, jesusfnchrist. mä oon saanu kunnia treenata hänen kanssa, mahtava persoona, oikea Olympia, 83 ok mutta kato muistin virkistämiseksi 84 olympia, Samir edustaa kaikkea sitä miks aloitin treenaan 83 ja miks jatkan penaaliin asti.
Siellä classic physiquessa on näitä esteettisiä vartaloita.
Avoin on ollut massafriikkishow jo kolme vuosikymmentä eikä takuulla meno tule muuttumaan.
Eihän kukaan pakota seuraamaan sitä vaan voi seurata vain näitä classic jätkiä joilla ei guteista ole tietoakaan ja fysiikat on oikeasti kauniita

Mun käsittääkseni bodauksessa on säännöt ja kriteerit kuitenkin edelleen samat, kun aina ennenkin, eikä ruma ole edelleenkään kaunista. Nythän voisi periaatteessa voittajan valita punnituksella ja pihtimittauksella, jos ainoat kriteerit on koko ja kireys

Mun käsittääkseni bodauksessa on säännöt ja kriteerit kuitenkin edelleen samat, kun aina ennenkin, eikä ruma ole edelleenkään kaunista. Nythän voisi periaatteessa voittajan valita punnituksella ja pihtimittauksella, jos ainoat kriteerit on koko ja kireys
Totta kai mutta ei sinne avoimeen ole asiaa jos ei ole oikeasti pirun kovat massat.

Walkeria hypetetään mutta onhan se fysiikka.. noh, perkeleen iso mutta rujo

Totta kai mutta ei sinne avoimeen ole asiaa jos ei ole oikeasti pirun kovat massat.

Walkeria hypetetään mutta onhan se fysiikka.. noh, perkeleen iso mutta rujo
Perkeleen iso ilman kompromisseja esteettisyydessä olis semmonen mitä kattelis mielellään! Classic Physique ukot lähtökohtaisesti hakkaa painorajaa vastaan, siihen raamiin kun maksimois lihasmassan, niin oltais jo aika lähellä täydellisyyttä

Ymmärsinköhän nyt oikein että tänään ja huomenna klo 16 eteenpäin Suomen aikaa alkaa pre-judging?
Ja finaalit 2 suomen aikaa yöllä.

1633670930814.png

FRIDAY 10/8/2021

OLYMPIA PRE-JUDGING
9:00am

Fitness Olympia
212 Olympia
Figure Olympia
Women's Physique Olympia
Ms. Olympia
Wellness Olympia

OLYMPIA FRIDAY EVENING FINALS
7:00pm

212 Olympia Finals
Fitness Olympia Finals
Figure Olympia Finals
Women's Physique Olympia Finals
Ms. Olympia Finals
Mr. Olympia Pre-Judging

SATURDAY 10/9/2021

OLYMPIA PRE-JUDGING
9:00am

Classic Physique Olympia
Men's Physique Olympia
Bikini Olympia
Wellness Olympia Finals
Wheelchair Olympia Finals

OLYMPIA SATURDAY EVENING FINALS
7:00pm

Mr. Olympia
Men's Physique Olympia
Bikini Olympia
Classic Physique Olympia

2021 Olympia Press Conference

Official Olympia PPV and LIVE streaming coverage all Olympia Pre-Judging & Evening Shows

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom