- Ikä
- 34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mun mielestä Bumsteadin pitäs ottaa overal Olympia .Toivottavasti Clarida ja Walker ei ainakaan vie sarjojaan. Kummankin fysiikassa on kokonaisuuden kannalta asioita jotka tökkii pahasti, toki on kehonrakennusmielessä paljon hyvääkin. Classicin ukot näytti ihan hyviltä mutta tuskinpa nuo Bumsteadia pystyy haastamaan. Himmeämmistä mitaleista taistelevat.
Kerrankin samaa mieltä jonkun kanssa. EI vaan tule tapahtumaan.No mun mielestä Bumsteadin pitäs ottaa overal Olympia .
Ymmärrän kyllä pointtisi mutta pitäisi nähdä ukot vierekkäin että voisi vertailla eikä vaan fantasioida miten kasari-ysäri oli parasta.No Iso -Jussi, mitäs tähän sanot kun heitän 3 bodaria jotka pesis tän nykypossen 6-0...
Ei tässä mistään fantasioinnista ole kyse vaan puhtaasti estetiikasta. kehonrakennus on kineettistä taidetta, Nero sun kandee tutustua lajin historiaan enemmän, eikä tämä nykysuuntaus ole näiden urheilijoiden vika vaan tuomareiden ja liiton. Mun mielestä viimene oikea Olympia oli Mr Haney, mulla on oikeus tähän mielipiteeseen ihan kuin sinullakin on oikeus omaan suosikkiisi. Mua h.k. vituttaa yli kaiken että eilen meni taas urheilija ihan turhaan.Ymmärrän kyllä pointtisi mutta pitäisi nähdä ukot vierekkäin että voisi vertailla eikä vaan fantasioida miten kasari-ysäri oli parasta.
Siellä classic physiquessa on näitä esteettisiä vartaloita.No Iso -Jussi, mitäs tähän sanot kun heitän 3 bodaria jotka pesis tän nykypossen 6-0; Lee Haney, mun kaveri on treenannu sen kanssa ausseissa, laitto mulle kirjeen että vittu lopettaa lajin kun Lee oli sen 130kg offseason ja näytti vähän miten malmia siirretään. 2 Berry DeMey, vittu mikä ukko, Peter keränen ja Olev oli mulle jumalia mutta jkl kisoissa Berry oli broidisa kanssa vieraana, voi vittu, ISO-B tuli lavalle niin tajusin ekakerran miltä todella huippu näyttää, Peter ja Olev tottakai hyviä mutta.. 3. Samir Bannout, jesusfnchrist. mä oon saanu kunnia treenata hänen kanssa, mahtava persoona, oikea Olympia, 83 ok mutta kato muistin virkistämiseksi 84 olympia, Samir edustaa kaikkea sitä miks aloitin treenaan 83 ja miks jatkan penaaliin asti.
Totta kai mutta ei sinne avoimeen ole asiaa jos ei ole oikeasti pirun kovat massat.Mun käsittääkseni bodauksessa on säännöt ja kriteerit kuitenkin edelleen samat, kun aina ennenkin, eikä ruma ole edelleenkään kaunista. Nythän voisi periaatteessa voittajan valita punnituksella ja pihtimittauksella, jos ainoat kriteerit on koko ja kireys
Perkeleen iso ilman kompromisseja esteettisyydessä olis semmonen mitä kattelis mielellään! Classic Physique ukot lähtökohtaisesti hakkaa painorajaa vastaan, siihen raamiin kun maksimois lihasmassan, niin oltais jo aika lähellä täydellisyyttäTotta kai mutta ei sinne avoimeen ole asiaa jos ei ole oikeasti pirun kovat massat.
Walkeria hypetetään mutta onhan se fysiikka.. noh, perkeleen iso mutta rujo