Arnold Classic 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JeiS
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Cedun 3. sija hiukan yllätti.
Pehmeähkö ja edelleen mielestäni heikko tuplat- ja latsit edestä.
Mitä kisaa sä olit katsomassa?
1926735_635679579813742_1223155353_n.jpg

Whaat? Mielestäni paremmat latsit edestä kuin sudella ja oikeestaan muutki lihasryhmät paitsi reidet.
Kyllä. Onhan tuo Cedillä kokonaisuutena näyttävin fysiikka koko lineupista. Ei oikeastaan mitään heikkoa lihasryhmää, rakenne oikeastaan täydellinen ja hämmästyttävän pyöreää lihaa noinkin isoksi ukoksi. Kunnossa hävisi aavistuksen Sudelle ja Rhodenille mutta minusta voisi olla aivan selvä voittaja näissä karkeloissa parantamalla kuntoa vielä hieman ja lisäämällä muutaman kilon massaa lisää tarkasti valittuihin paikkoihin.

Suden fysiikassa on hyvin paljonkin sanomista mutta ehkäpä sitten kuitenkin ansaitsi voittonsa tällä kertaa puutteistaan huolimatta. Oli isoin ukko lavalla ja toi sen hyvin esiin. Kunto oli myös hyvä ja se riitti tällä kertaa. Rhoden edestäpäin erinomainen mutta selkä ei anna taistella ihan kärkisijoista Arnoldissa eikä Olympiassa kun on vielä kovempia ukkoja vastassa. Potentiaalia valtavasti silti ja Cedricin ohella yksi suosikkikilpailijoistani ihan esteettisistä seikoista johtuen.

Oli mitä mieltä tahansa, niin buuaaminen on aika helvetin noloo voittajan kohdalla. Luoja mitä porukkaa.

Olin paikan paalla ja yleiso ei buuannut, ne ulvoi. Wolf sai ylivoimaisesti kovimmat kannatukset aina ja oli selva voittaja. Pitaa laittaa kohta pari kuvaa mita otin.

Olin paikan paalla ja yleiso ei buuannut, ne ulvoi. Wolf sai ylivoimaisesti kovimmat kannatukset aina ja oli selva voittaja. Pitaa laittaa kohta pari kuvaa mita otin.

Näin vois kuvitella, videolla tuo buuaukselta toki kuullostaa.

Dataa tiskiin: Wolf +900k fania, Rhoden 60k fania. Joten eiköhän ne ollut suosionosotuksia ulvonnalla. :D

Kovasti väittävät että Sus oli tiukassa kunnossa mutta kaikista kuvista ja videoista mun silmään ainakin pakaraosasto näyttää aika sileältä edelleen. Miltä tuo livenä näytti?

Kovasti väittävät että Sus oli tiukassa kunnossa mutta kaikista kuvista ja videoista mun silmään ainakin pakaraosasto näyttää aika sileältä edelleen. Miltä tuo livenä näytti?

Se on totta. Jostain syysta Wolf ei nayta kuvissa yhta hyvalta kun naytti paikalla. En osaa sanoa mista johtuu. Paikan paalla katsottuna selva voittaja. Erityisesti selkaosastolla koko ja lihaksien muhkuraisuus oli aivan eri luokkaa kuin Rhodenilla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom