Mitä kisaa sä olit katsomassa?Cedun 3. sija hiukan yllätti.
Pehmeähkö ja edelleen mielestäni heikko tuplat- ja latsit edestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä kisaa sä olit katsomassa?Cedun 3. sija hiukan yllätti.
Mitä kisaa sä olit katsomassa?
Cedun 3. sija hiukan yllätti.
Kyllä. Onhan tuo Cedillä kokonaisuutena näyttävin fysiikka koko lineupista. Ei oikeastaan mitään heikkoa lihasryhmää, rakenne oikeastaan täydellinen ja hämmästyttävän pyöreää lihaa noinkin isoksi ukoksi. Kunnossa hävisi aavistuksen Sudelle ja Rhodenille mutta minusta voisi olla aivan selvä voittaja näissä karkeloissa parantamalla kuntoa vielä hieman ja lisäämällä muutaman kilon massaa lisää tarkasti valittuihin paikkoihin.Whaat? Mielestäni paremmat latsit edestä kuin sudella ja oikeestaan muutki lihasryhmät paitsi reidet.
Oli mitä mieltä tahansa, niin buuaaminen on aika helvetin noloo voittajan kohdalla. Luoja mitä porukkaa.
Olin paikan paalla ja yleiso ei buuannut, ne ulvoi. Wolf sai ylivoimaisesti kovimmat kannatukset aina ja oli selva voittaja. Pitaa laittaa kohta pari kuvaa mita otin.
Kovasti väittävät että Sus oli tiukassa kunnossa mutta kaikista kuvista ja videoista mun silmään ainakin pakaraosasto näyttää aika sileältä edelleen. Miltä tuo livenä näytti?Olin paikan paalla ja yleiso ei buuannut, ne ulvoi. Wolf sai ylivoimaisesti kovimmat kannatukset aina ja oli selva voittaja. Pitaa laittaa kohta pari kuvaa mita otin.
Kovasti väittävät että Sus oli tiukassa kunnossa mutta kaikista kuvista ja videoista mun silmään ainakin pakaraosasto näyttää aika sileältä edelleen. Miltä tuo livenä näytti?
Jos esimerkiksi katsoo tätä kuvaa, niin vatsalihaksista näkyy selvästi säikeet. On kyllä pirun siisti kondis ja jos pakarat ei nyt säikeillä ole, niin ei haittaa yhtään.
On kyllä pirun siisti kondis ja jos pakarat ei nyt säikeillä ole, niin ei haittaa yhtään.
FLEXOnline was on the scene at the 2014 Arnold Sports Festival Expo with the 1st-ever Arnold Classic 212 champion, Flex Lewis!
FLEXonline was on the scene at the 2014 Arnold Sports Fesitval Expo and caught up with the Predator, Kai Greene!
On the scene at the 2014 Arnold Sports Festival Expo with The Gift, 3X Mr. Olympia Phil Heath!
26-28 Syyskuuta on Arnold Classic Europe.Millonkahan mahtaa olla seuraava arska kisa :D