Arnold Classic 2010

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Top 6 veikkauksia! oma veikkaus: 1. Kai Greene 2. Phil Heath 3. Dexter Jackson 4. Branch Warren 5. Silvio Samuel 6. Hidetada Yamagishi. Freemania en usko, että nähdään top6 joukossa.

Aika lailla samoin laitan itsekin. Silvio Samuelin edesottamuksia en ole seurannut joten en uskalla sanoa kaverista mitään, mutta muuten kyllä varsin uskottavaa. Toki Hidestä ei voi olla varma, ei se vielä mikään massamonsteri ole. Vaarana hänelle Rockel ja Freeman. Greene, Heath ja Warren ovat potentiaalisia jopa Olympian voittoon, mutta kylläkin arvaamattomia. Dexter ei voita, mutta se tuo varman paketin lavalle joka riittää Top 3:een.

Alustavasti olen täsmälleen samaa mieltä listasi kanssa (Silviota lukuun ottamatta, josta en tiedä). Greene ja Warren voivat vaikka kaikki heitellä hurjastikin Top 4-5:ssä.

Aikooko porukka katsoa Ms. Internationalin? Taidan itse katsoa vasta huomenna miten kävi.

Tuolla on kyllä rankat valot lavalla, kun naistenkin kuvissa pienetkin ihon virheet näkyy aika selvästi. Uskon että Dexter vie.

Kaikki jätkät on ihan prk kovassa kunnossa!! Tässä minun TOP-5: 1:Kai Greene 2: Phil Heath 3: Branch Warren 4: Hidetada Yamagishi 5: Roelly Winklaar.

Kylläpä Rölliä hehkutetaan. Itse en näe, että on mitään jakoa top vitoseen vaikka kilpailijoita on vain 13, mutta eipä noista pre-contest kuvista voi juuri mitään sanoa. Noitahan viljellään ennen jokaista kilpailua netti täyteen, mutta harvemmin nämä uudet tulokkaat sijoittuvat edes siedettäville sijoille. Enivei kortit lyödään tänään pöytään ja huomenna (meidän aikaa) on uusi mestari tiedossa.

Omat täysin hatusta vedetyt arviot:
1. Phil Heath - Nyt on lahjan aika viedä isompi kisa. Luulisi nälkää riittävän?
2. Dexter J - Aina hyvä, mutta saako itsensä samaan kuntoon kuin 2v sitten?
3. Kai G - Mr O kunto pettymys, oli kuitenkin parantanut kuntoaan joka kisassa kunnes yhtäkkiä tuli takapakkia.
4. Branch W - Oli jäätävässä kunnossa edellisessä O:ssa, vaikea kuvitella että onnistuu nyt yhtä hyvin. Jos onnistuu, niin vie koko kisan.
5. Ronny R - Ronny on parantunut huomattavasti viimeisen vuoden aikana, TOP5 on mielestäni hänelle erinomainen sijoitus.
6. Toney Freeman - Vanha patu, iso mörkö. Voitti pari kk sitten Sacramentossa, mutta ei taida pärjätä tässä line upissa ihan yhtä hyvin.
7. Hidehita Y - Hide parantaa juoksuaan, mutta en usko että raamit kantaa tätä korkeammalle.
8. Melvin Anthony - Mahtava Melvin vetää robottivaparinsa ja yleisö hurraa. Voitti Phoenixissa, mutta piikkasiko liian aikaisin?
9. Roelly Winklaar
10. Johnny Jackson
11. Tarek Elsetouhi
12. Robert Piotrkowicz
13. Sergey Shelestov

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
winklarilla kyllä lagas kohtuu reilusti tuo selkä/hartia akseli leveyden suhteen
edit. branch oli aika pirun kovassa tikissä

Vittu jäi alkupää näkemättä. Ei riitä Röllin leveys ja paksuus selkäpuolella vielä mihinkään vaikka kunto on mallikas. Toneyllä ihan ylivoimaiset linjat ja jos pikkasen vielä kiristyis niin olis aika kova tosin toi särkynyt tissi häiritsee. Silti näyttävin jannu selvästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom