Arnold Classic 2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
W T F . . .

e: suomeks sanottuna mitä helefettiä Iso Toni tekee Silvion ja El Moussawin keskellä.... Ja toisaalta, mitä Branchi tekee siellä missä on.

Vähän samat aatokset, mun silmään Branch ulos top kolmosesta ja Toney sinne.

On niin törkeän kauniit raamit Toneylla, ettei tosikaan.

Vähän samat aatokset, mun silmään Branch ulos top kolmosesta ja Toney sinne.

On niin törkeän kauniit raamit Toneylla, ettei tosikaan.

Jep.. Ehkä oon huono tuomari, mutta tiputtaisin kyllä Branchin kutoseks, Silvio ja Moe menis edelle ;)

Jep. Vihtori on järettömässä kunnossa. Branch kuivaa toivottavasti iltaan mennessä. Kain vyötärö on levinny kyllä ihan liikaa.

Kärkikutosen näki saman tien jo noista 3 eri porukan esivertailuista. Voittotaistelu on IMO Kain ja Victorin välillä, kolmossijalle kuuluisi Toney mutta ovat näköjään tunkemassa Branchia sinne.

Itse laittaisin Silvionkin Branchin edelle, mistä syystä tuo Toneyn pudottaminen kärkivertailusta pois ihmetyttää todella paljon.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
branch yllätti! hyvä niin. greenen selkä on kyllä niin tajuttoman mallinen et huh hei. latsit lähtee perseestä ja paksu kun perkele. vihtori vie ja greene kakkonen. branch voi kyllä yllättää. tiedä häntä..

W T F . . .

e: suomeks sanottuna mitä helefettiä Iso Toni tekee Silvion ja El Moussawin keskellä.... Ja toisaalta, mitä Branchi tekee siellä missä on.

Jep.. Ehkä oon huono tuomari, mutta tiputtaisin kyllä Branchin kutoseks, Silvio ja Moe menis edelle ;)

Kärkikutosen näki saman tien jo noista 3 eri porukan esivertailuista. Voittotaistelu on IMO Kain ja Victorin välillä, kolmossijalle kuuluisi Toney mutta ovat näköjään tunkemassa Branchia sinne.

Itse laittaisin Silvionkin Branchin edelle, mistä syystä tuo Toneyn pudottaminen kärkivertailusta pois ihmetyttää todella paljon.

Legendaarista, Hulkin kanssa samaa mieltä.. Nyt oon nähny kaiken ;)

Ei ole mitään menossa tällä hetkellä.

_H4X2552_YSDFYWIBIP.jpg

Aika kesyt koivet Warrenilla :hyper:

(1000. posti :dance: )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom